Leo_ Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Kan vi nå etter gårdagens opprtreden fra konprinsen konkludere med at han setter kronprinsessen og hennes kriminelle sønn foran Norge eller finnes det noen annen måte å tolke dette på som jeg ikke får med meg? 4 1
Populært innlegg MrVilla Skrevet 7. februar Populært innlegg Skrevet 7. februar Synes han opptrer så godt det lar seg gjøre. Hva tenker du han skal si? Jeg forventer faktisk at han skal ta vare på familien sin som når er i en dyp krise. Dette var det eneste akseptable svaret han kunne gi. 13 4
CorvusRaven Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Hva med og si : No Comment? Bedre ikke si noe, enn og si noe i det hele tatt. Avisene er også en del av problemet.
kremt Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar 1 hour ago, Rexxus121 said: Avisene er også en del av problemet. Det er vel de som er årsaken til manglende oppdragelse, fri rusmisbruk, vold og sinne? "Jævla media, jeg ville aldri vært junkie hvis ikke det var for dem 🥵" 4
CorvusRaven Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar kremt skrev (2 minutter siden): Det er vel de som er årsaken til manglende oppdragelse, fri rusmisbruk, vold og sinne? "Jævla media, jeg ville aldri vært junkie hvis ikke det var for dem 🥵" Hahahaha, morsom du.
Mag ne Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Når sånne ting skjer rundt vårt neste statsoverhode, så skulle jeg ønske at det var snakk om en presidentstilling, og at det ville komme et valg etter hvert. Jeg må da tilstå at jeg er prinsipielt imot at stillingen som statsoverhode går i arv, og at jeg utnytter situasjonen nå. 9
MrVilla Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Rexxus121 skrev (2 timer siden): Hva med og si : No Comment? Bedre ikke si noe, enn og si noe i det hele tatt. Avisene er også en del av problemet. Er det egentlig det? Skjønner hvirfor du sier det men virker det ikke veldig kaldt? Personlig så heller jeg veldig mot at dem sier noe fremfor en sånn typisk " no comment". Ved å si det så fremstår man veldig lite sympatisk og avvikende. Å heller stoppe opp og si noen ord er for meg en mye bedre måte å kommunisere på. Fra min side så virker det som at kronprinsen er dratt inn i noe som ikke lenger lar seg stage og jeg føler virkelig med ham. Har han vært perfekt? Nei. Men han gjør inntrykk av å være en som stiller opp og beskytter familien sin i tillegg til å skjøte sine plikter. Jeg undres dog om hvordan stesønnen egentlig har hatt det i barndommen og hvordan han er blitt "sett". Ikke noe som unnskylder noe av det han er siktet for men hvordan kunne det gå så gale? I tillegg er jeg spørrende til hvordan MM har forstått rollen sin. Hun virket for meg ekstremt uegnet til å være kronprinsesse da hun giftet seg meg Magnus men var litt mer på gli etterhvert. Nå er jeg utrolig skuffet. Føler meg nesten lurt. Hva i alle dager har skjedd med vår fantastiske kongefamilie som jeg husket som selve idealet da jeg var ung. 4 1
CorvusRaven Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar MrVilla skrev (21 minutter siden): Er det egentlig det? Skjønner hvirfor du sier det men virker det ikke veldig kaldt? Personlig så heller jeg veldig mot at dem sier noe fremfor en sånn typisk " no comment". Ved å si det så fremstår man veldig lite sympatisk og avvikende. Å heller stoppe opp og si noen ord er for meg en mye bedre måte å kommunisere på. Fra min side så virker det som at kronprinsen er dratt inn i noe som ikke lenger lar seg stage og jeg føler virkelig med ham. Har han vært perfekt? Nei. Men han gjør inntrykk av å være en som stiller opp og beskytter familien sin i tillegg til å skjøte sine plikter. Jeg undres dog om hvordan stesønnen egentlig har hatt det i barndommen og hvordan han er blitt "sett". Ikke noe som unnskylder noe av det han er siktet for men hvordan kunne det gå så gale? I tillegg er jeg spørrende til hvordan MM har forstått rollen sin. Hun virket for meg ekstremt uegnet til å være kronprinsesse da hun giftet seg meg Magnus men var litt mer på gli etterhvert. Nå er jeg utrolig skuffet. Føler meg nesten lurt. Hva i alle dager har skjedd med vår fantastiske kongefamilie som jeg husket som selve idealet da jeg var ung. Det jeg tenker er att, dem kan si " Feil" til Nyhetsredaksjonene, og det er enda værre enn og ikke si noe. Bedre da selve Kongehuset sier noe eller Kongen selv om situasjonen, siden er han som er leder for kongefamilien, og har fulle ansvar (( I mine øyne har han det)) samme som gamle tider.
CorvusRaven Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar MrVilla skrev (23 minutter siden): men hvordan kunne det gå så gale? Kalles Arvesynden fra Bibelens sidesyn, Morra var jo kriminell før drev med dop, nå gjør sønnen det. 2
CorvusRaven Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar MrVilla skrev (25 minutter siden): I tillegg er jeg spørrende til hvordan MM har forstått rollen sin. Hun virket for meg ekstremt uegnet til å være kronprinsesse da hun giftet seg meg Magnus men var litt mer på gli etterhvert. Nå er jeg utrolig skuffet. Føler meg nesten lurt. Hva i alle dager har skjedd med vår fantastiske kongefamilie som jeg husket som selve idealet da jeg var ung. Ja, jeg tenkte på dette også, likte kongehuset før ca 25 år tilbake i tid da jeg var i 20 åra. Hun blir nok IKKE dronning, men dattera til Haakon blir det. 1
Maabren Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Kronprinsen synast som ein tøffel i sin familierelasjon. Med tanke på MM og Epstein-filene + muligheten for at det kjem meir som er verre rundt MM og Epstein, burde kronprinsen heller latt være å kommentere. Bonusprinsen har kronprinsen neppe fått blande seg mykje inn i oppdragelsen av. Tipper MM går nuts på krompen om han ikkje faller inn i rekka. 5
kremt Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Quote Kongefamiliens plan om hvordan de skal håndtere Marius Borg Høiby-rettssaken har gått spektakulært til helvete. En god overskrift. Her har det feilet på mange, eller alle, plan. MMs oppdragelse og oppvekst var trolig ikke allverden. Dette ble videreført til sønnen. Det ser ut som hun har et godt grep om krompen også og han gjør alt hun ber om. Slottet ser ut til å slite med å kontrollere dette. Som NRK sa: Ingen kan mette Marit 5 1
skaftetryne32 Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar MrVilla skrev (56 minutter siden): Jeg undres dog om hvordan stesønnen egentlig har hatt det i barndommen og hvordan han er blitt "sett". Ikke noe som unnskylder noe av det han er siktet for men hvordan kunne det gå så gale? kriminell mor, kriminell far, alkoholisert bestefar og den eneste i barneflokken som ikke er kongelig, det er en voldsom forskjell i status der, jeg kan på sett og vis forstå at det kan ha vært vanskelig for ham, ikke at det unnskylder noe om han er skyldig i det han anklages for. 5
Subara Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Alt for familien. Syk kone, Epstein-filene, stesønn i fengsel, begge nyhetsstoff for pressen verden over 24/7. Han viser omsorg for kona og besøker stesønnen i fengsel. Kronprinsen står sammen med familien i krisestider. 6
Tussi Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar (endret) Som andre sier, han står opp for familien sin, i en vanskelig tid. Det står det respekt av etter alt han trolig må føle han har fått slengt i fanget uten å fortjene det Respekt! Jeg er forøvrig republikaner Endret 7. februar av Tussi 4
MrVilla Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Rexxus121 skrev (1 time siden): Det jeg tenker er att, dem kan si " Feil" til Nyhetsredaksjonene, og det er enda værre enn og ikke si noe. Bedre da selve Kongehuset sier noe eller Kongen selv om situasjonen, siden er han som er leder for kongefamilien, og har fulle ansvar (( I mine øyne har han det)) samme som gamle tider. Er jo bare et sabla rot alt i sammen. Ikke før vi er ferdig med shamanen så er det på hue og ræva inn i dette kaoset. Nei jeg vet ikke. Jeg kommer egentlig ikke på noe som kongen kan si på dette. Men jeg kan tenke meg at han har sine tanker... Kronprinsen ble spurt og han svarte det som han kunne si tenker jeg. Han passer på familien etter beste evne. Jeg ville svart det samme i hans sko tenker jeg. Kongehuset blir også veldig statisk. Får noe ferdig redigert av rådgivere som egentlig sier lite og ingenting. Hvordan dette skal ende er ikke godt å si. 3
MrVilla Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar skaftetryne32 skrev (1 time siden): kriminell mor, kriminell far, alkoholisert bestefar og den eneste i barneflokken som ikke er kongelig, det er en voldsom forskjell i status der, jeg kan på sett og vis forstå at det kan ha vært vanskelig for ham, ikke at det unnskylder noe om han er skyldig i det han anklages for. Er de tankene jeg også sitter med. Samtidig så tenker jeg at dersom det er noen som kan få støtte og har ressurser til å få tidlig hjelp så er det vel han? Hvorfor ble ikke dette fanget opp på et tidlig stadium? Kanskje dem har prøvd også, men synes det virker helt vanvittig med nachspiel i en kongelig bolig! For ei suppe 1
CorvusRaven Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar MrVilla skrev (5 minutter siden): Er jo bare et sabla rot alt i sammen. Ikke før vi er ferdig med shamanen så er det på hue og ræva inn i dette kaoset. Nei jeg vet ikke. Jeg kommer egentlig ikke på noe som kongen kan si på dette. Men jeg kan tenke meg at han har sine tanker... Kronprinsen ble spurt og han svarte det som han kunne si tenker jeg. Han passer på familien etter beste evne. Jeg ville svart det samme i hans sko tenker jeg. Kongehuset blir også veldig statisk. Får noe ferdig redigert av rådgivere som egentlig sier lite og ingenting. Hvordan dette skal ende er ikke godt å si. Kan si att jeg liker Haakon, og håper han blir Konge snart, sikkert under 10 år til, Mor og Far hans er jo over 80 år. Haakon skulle tatt over når en KOnge blir 75 år syns jeg. Syns kongefamilien var bedre før enn nå, exmpel Under Olav, han gikk bort i 1991 da jeg var 13 år bare.
skaftetryne32 Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar MrVilla skrev (Akkurat nå): Er de tankene jeg også sitter med. Samtidig så tenker jeg at dersom det er noen som kan få støtte og har ressurser til å få tidlig hjelp så er det vel han? Om de så det da, jeg tenker at det sikkert kan være lett å se på seg selv som ei rotte som har infiltrert aristokratiet, men greide de å se at han kanskje ikke følte seg helt hjemme, ikke godt å si, ikke godt å si om de har brukt penger på mental helse når det tross alt er en som har tilgang til absolutt alt det beste livet kan tilby, men kanskje ikke den viktige statusen, en følelse av urettferdighet, skilt ut som den som var falsk kongelig, kanskje til og med mobbing fra de kongelige barna, jeg vet ikke, blir mye spekulasjon dette her, men jeg kan tenke meg at det kan være et psykisk hardere liv enn mange tenker seg, og da går jeg ut ifra at det er stort sett gode foresatte å forbilder han har hatt, men hvem vet hva som foregår i de indre gemakker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå