Gå til innhold

FOTBALL-VM 2026

Korgutt

Anbefalte innlegg

Skrevet
jjkoggan skrev (36 minutter siden):

Samme i superbowlen, pausen er lengre og ingen klager på dette faktum 

Suppebolla di er ikke vm, det er ikke fotball, hva nå enn som er tradisjon der får dere holde til suppebolla i fotball er det 15 minutter pause det handler om spillerne som faktisk må spille kampen også, det handler om balansen mellom hvile og kalde muskler, det er enn grunn til det, og når disse regler brytes pga ett ubrukelig jævla pauseshow som ingen ville ha så er det ett problem spesielt i det som er den viktigste kampen i verden. Suppebolla di spilles i 20 minutter eller noe, det hele trukket ut over opptil 5 timer, det er ikke akkurat de samme fysiske kravene samme, fotball krever en del styrke og utholdenhet, ikke som suppebolla, der reklamer og pause underholdning er den faktisk underholdningen.

jjkoggan skrev (39 minutter siden):

Du tok det altfor bokstavelig. 

Du skriver det altfor bokstavelig, ikke tro at jeg skal tolke dine skriblerier i aller beste mening når nesten alt du skriver er okseskit, det er din feil at du lager stråmenn, ikke min.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
skaftetryne32 skrev (39 minutter siden):

Suppebolla di er ikke vm, det er ikke fotball, hva nå enn som er tradisjon der får dere holde til suppebolla i fotball er det 15 minutter pause det handler om spillerne som faktisk må spille kampen også, det handler om balansen mellom hvile og kalde muskler, det er enn grunn til det, og når disse regler brytes pga ett ubrukelig jævla pauseshow som ingen ville ha så er det ett problem spesielt i det som er den viktigste kampen i verden. Suppebolla di spilles i 20 minutter eller noe, det hele trukket ut over opptil 5 timer, det er ikke akkurat de samme fysiske kravene samme, fotball krever en del styrke og utholdenhet, ikke som suppebolla, der reklamer og pause underholdning er den faktisk underholdningen.

Har jeg sagt at de er det samme?  Jeg er også imot lange pauser i fotball-soccer.

Sitat

Du skriver det altfor bokstavelig, ikke tro at jeg skal tolke dine skriblerier i aller beste mening når nesten alt du skriver er okseskit, det er din feil at du lager stråmenn, ikke min.

Ingen her inne misforstår meg like mye som deg og ingen andre kommer noe i nærheten av å komme med usaklige kommentar som "skriblerier eller okseskit"om inleggene mine.

• Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Skrevet
jjkoggan skrev (1 minutt siden):

Har jeg sagt at de er det samme? 

Har jeg sagt at du har sagt det? Jeg prøver å forklare deg at bare fordi man gjør noe i den private underholdningsindustrien som du kaller suppebolla trenger ikke bety at det er noe som bør gjøres i en ekte sport med regler å faktiske atleter, man kan ikke bare endre sporten fordi du eller noen andre ikke bryr dere.

jjkoggan skrev (5 minutter siden):

Ingen her inne misforstår meg like mye som deg og ingen andre kommer noe i nærheten av å komme med usaklige kommentar som "skriblerier eller okseskit"om inleggene mine.

Du er selv  ansvarlig for hvordan du presenterer deg selv for folk, jeg misforstår deg ikke, det er nok en løgn fra deg, jeg forstår deg helt utmerket når du lager stråmenn og andre argumentasjons feil i en vilden sky, å legge skylden på meg for dine stråmenn er helt typisk deg, og det er ikke bare meg som er pisslei av løgnene dine.

Skriblerier er helt korrekt, det samme er okseskit, det er ikke usaklig, stråmennene som du produserer daglig er usaklige. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
skaftetryne32 skrev (5 timer siden):

Skriblerier er helt korrekt, det samme er okseskit, det er ikke usaklig, stråmennene som du produserer daglig er usaklige. 

Insult is about venting. It’s not intended to convince or persuade; it’s not really even intended to engage with others. It presumes malicious intent on the part of those with whom one disagrees, and therefore that there’s no use in empathy or value in reasoned argument. “Suppebolle”, “private underholdningsindustrien “ og “ekte sport “ is not an argument for anything but is meant to insult.

Sitat

Har jeg sagt at du har sagt det? Jeg prøver å forklare deg at bare fordi man gjør noe i den private underholdningsindustrien som du kaller suppebolla trenger ikke bety at det er noe som bør gjøres i en ekte sport med regler å faktiske atleter, man kan ikke bare endre sporten fordi du eller noen andre ikke bryr dere.

Hvorfor forklare noe jeg allerede tror?

Endret av jjkoggan
  • Liker 1
Skrevet
Kjøleskap skrev (19 timer siden):

Vennligst ikke la USA få arrangere dette igjen. 

Det er bare å begynne å glede seg til sommer OL 2028, og eventuelt kvinne VM i 2031; som i likhet med herrene da skal utvide til 48 lag.

Skrevet
DukeRichelieu skrev (4 timer siden):

Hva skal man gjøre nå når VM er over da? :) 

Følger ikke med på fotball til vanlig. Blir lenge å vente på EM. Kanskje jeg må begynne å følge en eller annen liga - enten Eliteserien eller noe i Europa. 

Championship er alltid underholdende. Verdens mest uforutsigbare liga.
Eliteserien og Obosligaen er også morsomt.

Men unngå for all del øverste nivået i England. Det var morsomt fram til cirka 2003-04. Etter det har sjarmen forsvunnet sakte, men sikkert og er nå bare en plastikkserie.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Rhabagatz skrev (15 timer siden):

Spania fikk 10 skudd mot eget mål i løpet av hele turneringen. Jeg ser ikke at England skulle klare å gjøre det spesielt mye bredre enn Portugal, Frankrike eller Argentina.

Det er det jeg syntes er litt dumt etter finalen, at alle snakker om hvor dårlige Argentina var, og ikke heller hyller Spania for hvor bra de greier å "ødelegge" motstanderenes spill. Totalt sett så var ikke Frankrike mye bedre enn Argentina i Semi'en av akkurat samme grunn, Spania greier å ta ut motstanderen slik at de ikke får spilt.

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Fazam said:

Sutre, sutre. Visste ikke kapteinen til Kristiansund at det var seriekamp dagen før? Hadde han gitt bort billetten til noen, ville han tatt nederlaget som en mann.

Han burde sagt opp på dagen.

Han har vært i klubben i 13 år og er 37 år, og så møtes han med dette? Når han først ber om å få fri, da burde klubben ha innfridd uten et øyeblikks tvil.

Skrevet (endret)
Rhabagatz skrev (39 minutter siden):

Han burde sagt opp på dagen.

Han har vært i klubben i 13 år og er 37 år, og så møtes han med dette? Når han først ber om å få fri, da burde klubben ha innfridd uten et øyeblikks tvil.

Hvis det var så viktig for han å sitte på VIP-tribunen, kunne han gjort som andre som er "syke" når de ikke vil jobbe.

Endret av Fazam
Skrevet
jjkoggan skrev (14 timer siden):

nsult is about venting. It’s not intended to convince or persuade; it’s not really even intended to engage with others. It presumes malicious intent on the part of those with whom one disagrees, and therefore that there’s no use in empathy or value in reasoned argument. “Suppebolle”, “private underholdningsindustrien “ og “ekte sport “ is not an argument for anything but is meant to insult.

Alt du skriver er en fornærmelse, du greier ikke å legge fra deg stråmenns angrepene dine, og legger skylda på meg for å påpeke dem, skjønner du ikke hvor kjipt gjort det er av deg? Ja det er klart jeg oppfører meg mer og mer som deg det er vek problemet, for hver eneste gang du svarer meg så svarer du med løgn, hva forventer du egentlig? og ikke minst det at det er privat underholdningsindustri uten noen form for regulering, er ikke det sant? Hva er ment å fornærme ved det, er det det at det er sant, eller noe annet som fornærmer deg? Har jeg lagd hundrevis av argumentasjons feil, som deg? Det er faktisk ekstremt fornærmende om du ennå ikke har skjønt det, det er ekstremt ufint av deg, noe jeg har fortalt deg, men du forsetter som vanlig, og nfl er ikke en ekte sport, kanskje det en gang var det, men nå er det privat underholdningsindustri der atletene er så fulle av steroider at det minner mer om den gamle filmversjonen av the running man, om du blir fornærmet av de påstandene som jeg mener er relativt sanne så er det ditt problem.

jjkoggan skrev (14 timer siden):

Hvorfor forklare noe jeg allerede tror?

Så hvorfor er du så jævla defensiv? Det var ingenting som indikerte at du mente dette, du sa stadig vekk at publikum i usa ikke bryr seg, så hvordan ellers skal det tolkes som noe annet enn forsvar? Håpløst.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...