Gå til innhold

Formel 1 - 2025

Hvilket Team holder du med i 2025 sesongen?  

60 stemmer

1. 1. Hvilket Team holder du med i 2025 sesongen?

• Alpine
      1
    • Aston Martin
      3
    • Ferrari
      14
    • Haas
      1
    • Stake Sauber
      0
    • McLaren
      23
    • Mercedes-AMG
      4
    • Racing Bulls
      0
    • Red Bull Racing
      7
    • Williams Racing
      7
  2. 2. Kommer Mohammed bin Sulayems FIA styre til å bli sittende ut sesongen?

• Ja
      29
    • Nei
      31
  3. 3. Hvilket "best of the rest" team holder du med

• Alpine
      2
    • Aston Martin
      3
    • Haas
      1
    • Racing Bulls
      0
    • Williams Racing
      10
    • Stake Sauber
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutes ago, Evil-Duck said:

Antonelli  moven der har jeg gjort ett par ganger i F1 spillet 🫣. Kjipt for Max, men slik er livet. 

Hehe. Samtidig greit å se at Max tilsynelatende tok det "greit". Før evt. Max sier så mye, bør han gå tilbake å se på sine par første sesonger. OG så er sjansen for at slikt skjer når man ligger litt bak i feltet ganske mye større. 

Skrevet
Sjørøver skrev (4 minutter siden):

Begynner å bli mektig lei av F1TV nå. Fått dette de siste helgene.

Aldri fått den. Gitt bort brukernavn+passord til mange bekjente kanskje? Eneste problemet med F1TV jeg har er at den nye multi-cam vieweren gjør at lyden er ute av sync så jeg bruker den gamle modusen (som fungerer utmerket).

Skrevet
Comma Chameleon skrev (2 minutter siden):

Aldri fått den. Gitt bort brukernavn+passord til mange bekjente kanskje? Eneste problemet med F1TV jeg har er at den nye multi-cam vieweren gjør at lyden er ute av sync så jeg bruker den gamle modusen (som fungerer utmerket).

Nei, mamma låner den av og til. Men det har ikke vært et problem at vi har sett samtidig før. Har ikke brukt multiview.

Skrevet

Jeg skjønner at det å "dive bombe" er en greie (på godt og vondt), men hva var planen til Antonelli der?
La oss si at han ikke hadde fått lockup på begge fronthjula, hvor var planen hans å kjøre uten å kræsje inni noen?
Såvidt han ikke kjørte inni bakenden til Hamilton (eller Lec?), måkte inn i Verstappen, samt både Lawson og Bortoleto må kjøre en mil ut av banen for å ikke bli truffet? 

Nei det der var begredelig å se på

Skrevet (endret)

Stein i Viaplay studio har en combo gående nå hvor han konsekvent i 100% av gangene han nevner noen sier feil navn. 

"Hver gang det ser ut som Piastri skal ta innpå svarer Oscar Piastri"
Du hadde fått bedre stats av å trekke navn opp av en hatt

Endret av DrAlban3000
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Merkelig strategi for Piastri egentlig. Han valgte den lengre strategien ved å få en dekkfordel til lando senere og ble gitt en 4 sekunders delta fra pitwall. Endte med 6,5 sekund, og dekkfordelen hans ble fjernet ved pit stop 2 når de igjen ga lando en undercut og pittet Piastri runden etter rett inn i kaoset som var Tsunoda Colapinto kampen som han taptet 1 sekund+ på. Tror nok Piastri hadde tatt dette om han hadde blitt gitt en bedre strategi, ganske tydlig at han var den raskeste av de to i dag. 

Endret av Evil-Duck
Skrevet
Sjørøver skrev (1 time siden):

image.png.c0f758a6c4dd159a376346593923a6df.png
Begynner å bli mektig lei av F1TV nå. Fått dette de siste helgene.

Sjekk ut under brukerprofilen hvor mange enheter er i bruk. Slett noen, disse kommer igjen etter behov, ved ny innlogging.

Skrevet
Snylter skrev (9 minutter siden):

Artig løp, men som vanlig var F3 og særlig F2 høydepunktene denne helgen.

Interessant. Hvorfor synes du det? Har aldri sett et fullt F2 eller F3 løp så lurer litt på hva de som ser på det ser i det. Klarer aldri å skape samme interesse som F1 gjør hos meg. Litt som å se lavere divisjoner i fotball. Noen kule klipp her og der er det da!

Skrevet (endret)
Comma Chameleon skrev (6 minutter siden):

Interessant. Hvorfor synes du det? Har aldri sett et fullt F2 eller F3 løp så lurer litt på hva de som ser på det ser i det. Klarer aldri å skape samme interesse som F1 gjør hos meg. Litt som å se lavere divisjoner i fotball. Noen kule klipp her og der er det da!

505451933_18367325401179488_4782750679499808404_n.jpg

Husker jeg riktig så startet han fra 15 plass.

Endret av Jarmo
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...