Colin. Skrevet 7. november 2023 Rapporter Del Skrevet 7. november 2023 - Ateist - Woke - IQ < 110 - Manchester United-Supporter 2 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 7. november 2023 Rapporter Del Skrevet 7. november 2023 Hemmeligheter. Det meste annet er ting jeg kan lære meg å leve med, eller ting som endrer seg over tid. (Selvfølgelig er det et rødt flagg om de er rasister osv, men det er såpass standard svar at det ikke er noe interessant) Viktigste i et forhold er at man kan stole på den andre. 2 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 7. november 2023 Rapporter Del Skrevet 7. november 2023 - Ikke tar avstand fra putin, ole brum, trump, etc. - uhøflig/ufin mot kundebehandlere/sjåfører etc. 1 Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 7. november 2023 Rapporter Del Skrevet 7. november 2023 1 hour ago, Neffi said: Snakker vi partner: Hvis han puster så er det et rødt flagg for meg. Til informasjon: Nekrofili er forbudt... 😝 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. november 2023 Rapporter Del Skrevet 7. november 2023 Det meste av dette er vel nevnt, men: - Astrologi, alternativ medisin, religion og andre overnaturlige ting - Konspirasjonsteorier - Vitenskapsfornektelse - Ikke er/har jobbet som modell for Victorias Secret eller annet prominent undertøysmerke 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 7. november 2023 Rapporter Del Skrevet 7. november 2023 Gjest MKII skrev (2 minutter siden): Til informasjon: Nekrofili er forbudt... 😝 Du sier nå at du forbinder partner med sex, ikke kjærlighet 😉 2 1 3 Lenke til kommentar
Vioo Skrevet 7. november 2023 Rapporter Del Skrevet 7. november 2023 (endret) Manipulerene Arrogant Gjerrig Når det kommer til det andre, så er jeg mer opptatt av mannen viser godhet og er hjelpsom, også utseendemessig er heller ikke så viktig. Endret 7. november 2023 av Littlecuriousme12 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mr.Duklain Skrevet 7. november 2023 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 7. november 2023 (endret) At "hun" har en penis er et stort rødt flagg for meg. Endret 7. november 2023 av Mr.Duklain 7 3 Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 7. november 2023 Rapporter Del Skrevet 7. november 2023 - Har eller har hatt OnlyFans. - Veier mer enn meg. - Har datet flere enn 10. - "Pronouns in bio". 6 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 7. november 2023 Rapporter Del Skrevet 7. november 2023 Snikpellik skrev (21 minutter siden): Ikke er/har jobbet som modell for Victorias Secret eller annet prominent undertøysmerke At hun ikke har jobbet som undertøysmodell er et rødt flagg? Kresen type, du. 6 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. november 2023 Rapporter Del Skrevet 7. november 2023 :utakt skrev (Akkurat nå): At hun ikke har jobbet som undertøysmodell er et rødt flagg? Kresen type, du. Noen krav må man ha Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 7. november 2023 Rapporter Del Skrevet 7. november 2023 - Rasisme eller andre former for undertrykkelse av mennesker - Stoff / For mye alko - Ser fotball / fotballsupporter - Religiøs (men går vel under punkt 1) - Røyking - Politisk syn som ikke kan sammenfalle med mitt eget (typ anti woke høyreside eller miljøkrigersk venstre) 1 Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 7. november 2023 Rapporter Del Skrevet 7. november 2023 - psykiske og fysiske problemer - mye klaging - klarer ikke fikse ting selv - arbeidsløs 1 Lenke til kommentar
Gjest acab9...9ed Skrevet 7. november 2023 Rapporter Del Skrevet 7. november 2023 Colin. skrev (1 time siden): - Ateist - Woke - IQ < 110 - Manchester United-Supporter Hva er woke ? Eg er Manchester United fan av og til😅 (en sjelden gang eg ser på🤪) Ts Anonymous poster hash: acab9...9ed Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 7. november 2023 Rapporter Del Skrevet 7. november 2023 (endret) Er på antivitenskapsbølgen, eventuelt litt tarot, krystaller, astrologi eller alternativ medisin. Hard nope fra meg. manglende empati Klarer ikke å se en sak fra flere sider uten nysgjerrighet populistisk lett for å bli sint Endret 7. november 2023 av shockorshot Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 7. november 2023 Rapporter Del Skrevet 7. november 2023 51 minutes ago, Neffi said: Du sier nå at du forbinder partner med sex, ikke kjærlighet 😉 Vil si at normale mennesker som regel forbinder sex som EN av sidene ved et forhold med en partner. 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 7. november 2023 Rapporter Del Skrevet 7. november 2023 Gjest MKII skrev (10 minutter siden): Vil si at normale mennesker som regel forbinder sex som EN av sidene ved et forhold med en partner. Har ingen behov for å være 'normal'. 🙃 4 Lenke til kommentar
ParadiseCity Skrevet 7. november 2023 Rapporter Del Skrevet 7. november 2023 shockorshot skrev (14 minutter siden): Er på antivitenskapsbølgen, eventuelt litt tarot, krystaller, astrologi eller alternativ medisin. Hard nope fra meg. manglende empati Klarer ikke å se en sak fra flere sider uten nysgjerrighet populistisk lett for å bli sint Tar vekk det øverste punktet så høres det der ut som noen med borderline personlighetsforstyrrelse og ja de er det veldig lurt å holde seg unna. Men mange av de er flinke til å maskere det vekk helt frem til du blir kjent med de på ordentlig og da har de som regel klart å åle seg inn ganske nærme, snakker om egen erfaring. 1 1 1 Lenke til kommentar
.Simen Skrevet 7. november 2023 Rapporter Del Skrevet 7. november 2023 (endret) * Store emosjonelle humørsvingninger. Å ikke vite hvor du har personen hen. * Uærlighet. Det skaper mye mistillt hos meg. Vi må kunne ha en åpen dialog, være ærlig med oss selv og med hverandre. *Uhygienisk. Den er jo ganske basic. *Damer med lite feminine trekk. Dette er kanskje litt slemt å si, men typiske litt røffe damer med "bein i nesa", litt sånn Maggie Thatcher vibe. Jeg tiltrekkes av det feminine. Tonefallet, klesstilen, kroppen, personligheten. Det må liksom være noe søtt og uskyldig over det. Endret 7. november 2023 av .Simen 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 7. november 2023 Rapporter Del Skrevet 7. november 2023 Gledesdreper, rotete, sykdomsfokusert, lite initiativ, usosial, sur, klagete, kverulant, lav selvtillit o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå