Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er dine røde flagg ?


Gjest acab9...9ed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest acab9...9ed
tigerdyr skrev (2 timer siden):

- engler

- astrologi

- manifestering - første gangen jeg hørte den trodde jeg hun kødda, men neida, hun var seriøs...  

Trådstarter her. Jeg har holdt litt på med manifestering. Synes ikke det er et rødt flagg eller grunn til å kutte noen. Betyr ikke at man er kjempe spirituell. I hverfall ikke i mitt tilfelle. Jeg har manifestert penger,folk,leiligheter etc med manifestering,scripting eller noen affirmasjoner. Er ikke ko-ko av den grunn. Men mange på nett som kaller seg manifesterings coacher er det og seerne deres også. Vil anbefale å gå på YouTube og på «Your thoughts create» og se videoer og eller kommentarene. Folk er helt crazy. Affirmerer i 10 min tre ganger for dag hver dag i årevis for å få tilbake en person de mistet kontakten med eller for penger,jobb,bedre karakterer,hus etc etc. Og hvis de ikke får resultat så sier «coachene» persist till it hardens into fact.  For enkelte i årevis. De affirmerer livene sine vekk på dette. Jeg har sagt mine sterke meninger av og til. Blir ofte ignorert eller får kjeft av andre🙄 På tik tok blir du blokkert om du er negativ eller klager på at du ikke får resultat. Latterlig!!

Anonymous poster hash: acab9...9ed

Lenke til kommentar
On 7.11.2023 at 2:49 PM, Gjest MKII said:

- Lav intelligens.

Noe som igjen kan resultere videre i følge-røde flagg som:

- Stor tro på homeopati og andre former for svindel.

- Sterk tro på overnaturtlige fenomener som spøkelser/ånder/gud(er) og lignende.

- Syklig overvekt.

- Manglende økonomisk styring.

Kom på:

- I noen særlig grad rammet av Dunning-Kruger-effekten

- Urenslighet

- Ikke liker sex

- Bruker sex som utpressningemiddel

- Ustabilt humør og irrasjonelle humørsvinginger

- Speiler mye emosjonellt

Endret av Gjest MKII
  • Liker 1
Lenke til kommentar

- Woke

- Fiendtlig ovenfor aksjefondssparingen min

- Fiendtlig ovenfor at jeg liker å spille poker

- Dårlig humør, prater mye stygt om andre. 

- Folk som hater Israel eller har mye engasjement for å få migranter fra Afrika og Midtøsten til Norge er nok de verste for meg, da er det neppe frutkbart å bo under samme tak.

Endret av DukeNukem3d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 52b05...6a8

Har mannlige venner som hun til stadighet henger med. Kall meg gjerne en sjalu jævel, men det er bare helt uaktuelt fordi alle menn vet hva intensjonene til disse "kompisene" er.

Veldig glad i festing og å dra på byen.

Har hund eller hest. 

Nymotens feminist, altså den mannefiendtlige varianten.

Aseksuell, eller noe som helst forskrudd syn på sex, som at du må gjøre deg fortjent til en blowjob og lignende.

Anonymous poster hash: 52b05...6a8

Lenke til kommentar

Morsom tråd. Finnes sikkert en tilsvarende på kvinneguiden om oss mannfolk.

Noen røde flagg/dealbreakers

  • Religiøs eller overtroisk
  • Stemmer FRP eller KRF
  • Vil eller vil kanskje ha barn
  • Er ikke hyggelig mot fremmede og spesielt personer i serviceyrket
  • Har noe imot dyr (ikke kjæledyr men generelt)
  • Fedme
  • Overbruk av alkohol 
  • Bruk av harde stoffer (kokain og oppover)
  • Liker å krangle
  • Sier stygge ting om den andre under diskusjoner/krangel

Har sikkert flere også, men hvis noe skal være en langsiktig partner (mer enn 3-6 mnd) så vil hver eneste en av disse gjøre at jeg avslutter forholdet.

Kort fortalt blir det vel: Vær snill, ikke betydelig overvektig, ikke junkie og ikke overtroisk. Og aldri barn.

Føler det er ganske enkle krav. Det er også ting jeg selv leverer i forholdet så ikke noe urimelig her.

Punktet med barn er nok den verste for de andre å godta men ser heldigvis flere og flere barnefri i datingmarkedet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
DukeNukem3d skrev (På 9.11.2023 den 4:48 AM):

- Woke

- Fiendtlig ovenfor aksjefondssparingen min

- Fiendtlig ovenfor at jeg liker å spille poker

- Dårlig humør, prater mye stygt om andre. 

- Folk som hater Israel eller har mye engasjement for å få migranter fra Afrika og Midtøsten til Norge er nok de verste for meg, da er det neppe frutkbart å bo under samme tak.

- Hun mener katten skal gå i bånd. Har også en kamerat der dama ble hysterisk med nyfødt barn og fant ut at katten ikke lenger kunne komme inn i huset. Fordi hun hadde lest i ukeblad om katt som la seg oppå en baby og dermed kvelte den. Slike holdninger må avklares før det blir seriøst, for dette hadde jeg aldri funnet meg i. (Eventuelt, man får seg hund)

- Ikke glad i dyr (fortsettelse fra forrige punkt, egentlig)

- MDG

- Vegetarianer. Ikke pga jeg har noe imot det, men i praksis ser det ut til å bety at ikke jeg heller kan spise kjøtt. Selvsagt uaktuelt og noe som også må avklares før et eventuelt forhold. Vil hun godta meg som kjøtteter?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...