Gå til innhold

Sjaman Durek


Anbefalte innlegg

Inspector skrev (45 minutter siden):

Merkelig at mannen ikke holder en litt lavere profil nå som han skal gifte seg med Martha:  https://www.nettavisen.no/kjendis/durek-verrett-slaktes-etter-ny-video-et-nytt-bunniva/s/5-95-1512699

Hvis han har tenkt å bli akseptert i Norge, må han legge om stilen.
Lurer litt på hva Marthas barn tenker om barneoppdragelse via sjamanisme……

Fyren er gal og lever i sin egen verden, alternativt vet han at alt er bare tull, men holder på fordi det ryr inn med penger og prinsesser. Noen ganger er det synd at ytringsfriheten er så sterk.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:utakt skrev (1 time siden):

Hun har gitt avkall på apanasjen. 

https://www.nettavisen.no/livsstil/derfor-ga-prinsesse-m-rtha-louise-fra-seg-apanasjen-jeg-var-ved-en-korsvei/s/12-95-3424114182

Men gjeninnfør kvakksalverloven, og rull denne Durek i tjære og fjær. 

At han er en kynisk jævel som lurer penger av folk for "behandlingene" sine er nå én ting. Men, at det finnes voksne mennesker som tror på det han kommer med, det er nesten enda verre. Og sånne folk har stemmerett. Grøss. 

Nå kan han ikke lenger gjemme seg bak uvitenhet og kulturbakgrunn. Nå er han en del av det offisielle Norge med alt det medfører. Kongefamilien har gjennom generasjoner lagt mye jobb i image og signaler.
Dureken fortsetter å gjøre sitt for å drite i det redet.

Martha klarer åpenbart ikke å temme sjamanen eller å gjennomskue svindelen. Hun ser bare et pent eksemplar av en mann.
Det taper både hun og kongehuset på. Jeg håper virkelig at resten av familien, inkludert barna setter han på plass.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Edit: hentet det originale sitatet fra VG:

Quote

 - Du kan ikke la det skje, og måten å stoppe det på er å holde barnet ditt, se dem direkte inn i øynene, uansett hvor ubehagelig det er for dem, og si: «Du har ingen makt her. Du er et svakt vesen, og nå sender jeg deg inn i lyset. Dypt inn i lyset.»

Jeg er ikke noen ekspert på juss, men er ikke dette ulovlig? Dette er jo materiale for permanente traumer.

Endret av tommyb
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har denne kvakksalveren kjedet seg endel i det siste? Kanskje sett filmen The Exorcist? Er det der han har fått det for seg med innovativ barneoppdragelse? Durek, vårt nye barneombud.

Når han har drevet ut de onde åndene kan han lære barna å gå på vannet.

Gleder meg til den dagen dette uvesenet innbiller seg at han kan fly... 

Lenke til kommentar
Brother Ursus skrev (1 minutt siden):

Durek trenger en god psykiater.

Kvakksalverloven må også gjeninnføres. Fengsel for folk som behandler mennesker for ting som ikke eksisterer.

https://snl.no/kvakksalverloven

Katastrofe at han får holde på i det vide med loven på sin side. Mens jeg må gå med en liten fillebikkje(marsvin-størrelse) i bånd pga båndtvang.

Vel, ikke at jeg nødvendigvis gidder dette, siden dyret går tett inntil bena mine uansett hvor vi er. Den risikoen og evt bota tar jeg med sann glede...

Lenke til kommentar
Inspector skrev (11 timer siden):

Martha klarer åpenbart ikke å temme sjamanen eller å gjennomskue svindelen. Hun ser bare et pent eksemplar av en mann.

mærta er medsammensvoren, partners in crime, hun er ikke noe mindre skyldig, de er begge svindlere, og de begge hører hjemme i et fengsel. 

Og vi må helt åpenbart gjeninnføre kvakksalverloven. 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Martha og kongehuset har etter annonseringen av bryllupet, møysommelig forsøkt å bygge opp forventninger til sommerens nasjonalromantiske happening i Geiranger. Dette skjøre byggverket må nå begynne med blanke ark igjen og må være en gedigen nedtur, særlig for Martha. Stadige nye mageplask fra sjamanen må vel snart få henne til å angre.

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/nQEEMd/dette-gaar-ikke-durek

Parets påstander om dårlig omtale, misforståelser og mediakjør er selvpåført.
Det beste de kan gjøre er i emigrere permanent til et land hvor sjamanisme, svindel og trolldom er akseptert.
Ikke minst for å skjerme evt.barnebarn etter Martha og Ari…….

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Demonutdrivelse som barneoppdragelse er ikke greit.

Sitat

 

Etter innlegget ble publisert kommer Verrett med en tilleggskommentar i eget kommentarfelt:

«Hvis du er ukomfortabel med dette tipset. Da kan du plassere hendene dine på barnet ditt mens du fokuserer på kjærligheten og ser vesenet gå ut i lyset. Se på lyset som et basseng, og du skyver vesenet dypere inn i dette bassenget med kjærlighet».

 

https://www.nettavisen.no/kjendis/durek-verrett-slaktes-etter-ny-video-et-nytt-bunniva/s/5-95-1512699

Ellers hjelper det å se barn som ikke vil høre dypt inn i øynene.

For Martha Louises skyld, burde han ligget lavt til etter bryllupet.

Lenke til kommentar
Inspector skrev (5 minutter siden):

Tviler sterkt på at en såpass karismatisk mann med dette forretningskonseptet, klarer å vise såpass respekt for kvinner.

Ydmykhet , respekt og selvinnsikt er ofte en utfordring ved store kulturforskjeller.

En narsissist som er høy på seg selv, kan man også kalle han. Jeg synes synd på Martha Louise, selv om hun er i samme bransje.

Han passer nok godt inn i Hollywood, men bryter fullstendig med norsk stil. Demonutdrivelse på barn er heller ikke noe vi vil ha her, og forhåpentligvis ikke i andre land heller. https://www.vl.no/religion/kirke/2019/05/13/barnet-er-en-25-ar-gammel-kvinne/

Det hadde vært interessant å høre en samisk sjaman uttale seg.

Lenke til kommentar
Inspector skrev (22 timer siden):

Merkelig at mannen ikke holder en litt lavere profil nå som han skal gifte seg med Martha:  https://www.nettavisen.no/kjendis/durek-verrett-slaktes-etter-ny-video-et-nytt-bunniva/s/5-95-1512699

Hvis han har tenkt å bli akseptert i Norge, må han legge om stilen.
Lurer litt på hva Marthas barn tenker om barneoppdragelse via sjamanisme……

Hvis han legger markant om stilen nå, så er det så gjennomsiktig at jeg ikke tror på det et sekund. 

"Ungene" som begynner å bli voksne nok til å ikke måtte skjermes for noe som helst, går sine egne veier og er nok meget fascinert av opprørerstilen til ste-øgla, som jo mor også har absorbert og gjort til sin amerikaniserte nye samma-for-meg-stil. Avkommet er en del av alt sammen nå og fars og mors påfunn gjennom hele deres liv har lært dem at dette er gøy, jo mer folk syter, bare smil og posèr, jo mer folk blir forbannet; smil og posèr. Hele situasjonen er opprørende og jeg blir provosert. Må innrømme det. 

Lenke til kommentar
tommyb skrev (17 timer siden):

Edit: hentet det originale sitatet fra VG:

Jeg er ikke noen ekspert på juss, men er ikke dette ulovlig? Dette er jo materiale for permanente traumer.

Du finner neppe noen beskrivelse av denne konkrete handlingen i lovverket. Det blir et tolkningsspørsmål og nettopp derfor jeg mener barnevernet bør få en bekymringsmelding, som betyr at de plikter å undersøke og vurdere saken. Jeg går ut fra at de har god kompetanse på nettopp skjønnsmessige vurderinger om saker som angår barn. Selv om jeg tviler på at de kommer borti saker om eksorsisme på barn særlig ofte. Håper uansett de får fortalt familien "hvor skapet står" og at en så tvilsom offentlig uttalelse bør beklages og trekkes tilbake offentlig.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...