Gå til innhold

Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]

Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir uvel av Trump. Videre ser jeg en surrealistik post om at russere skal gi bort penger til putin? Akkurat som han ikke er korrupt nok? Helt surrealistisk og Trump er nok betalt og like korrupt. Så jeg fortsetter med tradisjonen å bli stemplet som fiende av putin (russland), da jeg donerer den vanlige summen til vår kjære nazistiske, narkomane, pedofile jøde osv, osv..... leder som som er president i et frihetskjempende land. Jeg er stolt av å kunne bidra!

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ruskepus skrev (15 minutter siden):

Så jeg fortsetter med tradisjonen å bli stemplet som fiende av putin (russland), da jeg donerer den vanlige summen til vår kjære nazistiske, narkomane, pedofile jøde osv, osv..... leder som som er president i et frihetskjempende land. Jeg er stolt av å kunne bidra!

👍

Kan jeg spørre om hvordan du donerer? Evt. hvilken organisasjon?

Skrevet
Mr.M skrev (33 minutter siden):

Ungarn "belønnes" visst med å tiltrekke seg massive investeringer fra bilindustrien og tusenvis av arbeidsplasser

https://teksiden.no/biler-2/tysk-bilindustri-endrer-spillereglene-na-er-det-slutt-for-flere-populaere-bilmerker/#google_vignette

i tillegg til Mercedes, er BMW, Audi og kinesiske BYD på vei inn.

"fritt næringsliv" betyr vel at EU-politikerne bare kan stå hjelpeløse å se på :hmm:

Galskap! Det er å belønne demokratifiendtlige regjeringer! 

" - Lavere lønnskostnader, raskere godkjenningsprosesser og mindre byråkrati - " Dette er i praksis utkontraktering som nå skje på bekostning av velstående land, som Tyskland. Hele 40,000 vil miste deres arbeid, og flere millioner kan bli skadelidende ved å flytte ut bilproduksjonen til andre land. Orban får dem fordi han holde ned arbeidernes rettigheter og lønnsold, fordi han tillatt større miljøinngrep, fordi han åpnet opp for tvilsomme handlinger etc. Dette minner om korrupsjon. Ungarn bli "Mini-Kina" på et mindre skala. Dette er å gjenoppta feilen med Kina, de tenker ikke på hva som skje om hjemmarkedet skulle gå under og nedover når kjøpekraften reduseres og kunder utebli så man sitte med biler som ikke kan selges uten å sette ned prisene. 

Her må Merz ligge ned veto. Hele utkontrakteringsøkonomien må ligges ned, og om bedrifts/konsernledere må henges (ikke på alvor) til skrekk og eksempel, burde det gjennomføres. Uansett lever disse idiotene på lånte tid. For om AfD overtar, kan de tenke seg om å nasjonalisere hele den tyske industrien fremfor å miste den. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...