Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

TheKims skrev (14 minutter siden):

Går det ann å mixe Nvidia og AMD på samme rig? Har en kompis som vil selge sitt 6800XT da han har fått tak i 3090.

Visst jeg kjøper det så får jeg det for samme pris som han kjøpte det for som er rundt 9000kr.

Ja det er mulig, men ikke med trex minet

Endret av Ephrus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ett spørsmål ang utbetaling til konto.

Slik jeg har lest her er det to løsninger jeg ser på.

Første og nok enkleste er overføre til MiraiEx og derfra rett på norsk konto. Ulempen er vel at de er dyrere, 0.5% på ETH til NOK og så 45kr til konto

Alternativ to er overføre til Coinbase, ETH til USD eller NOK som så overføres til Pyapal og paypal til konto. Problemet her er at jeg ikke blir klok på kostnaden. Har coinbase konto men finner ingen kalkulator eller noe slikt. Ser ut som valutaen må være på konto før jeg ser hva det koster.

 

Er det noen som har noen formening om hva det koster å få feks 2000 USD i Eth over til norsk konto med Coinbase?

Lenke til kommentar
ps5 skrev (16 timer siden):

Min 1080 + 3070 + 3080 + 3090 leverer nå estimert rundt 30K nok per mnd på nicehash, helt insane. Måtte dette fortsette..

Mr.Green skrev (17 timer siden):

Må være ny High-rekord som jeg har sett med egne øyne på Nicehash,

den bikka over 400 EUR/month med ene 1080ti min som er høyeste jeg så på kortet

Fordi vanligvis ligger den mellom 270-350 EUR på ca 40 MH/S som regel..

bare meg eller er mining litt lønnsomt akkurat nå?

 

edit: høyeste jeg har sett 452 EUR nå!! og den fortsetter å stige liksom..

kan kun forestille meg profit til dere som har heftigere rigs 😮

z5nosp0.jpg

Er det bedre å mine Nicehash enn å mine ETH selv? I forhold til lønnsomhet?

Har et 2080 Super, men er ikke i nærheten av å tjene det på en måned.

Lenke til kommentar
Znaky skrev (1 time siden):

Er det bedre å mine Nicehash enn å mine ETH selv? I forhold til lønnsomhet?

Har et 2080 Super, men er ikke i nærheten av å tjene det på en måned.

Nah, slik jeg har skjønt så er det mest lønnsomt å "mine selv", vet ikke Hiveon er vel kanskje ett slikt mining program for sånt.... men da må man også kunne litt ting og tang, og ekstra ting som å sette opp flere ting manuelt osv osv..

så si f.ex. for en noob som meg så er Nicehash verdt det fordi den gjør det stressfritt og enklere for meg, den finner GPUer selv, den finner ut hvor den skal mine selv, ja det er rett og slett plug&play, men til gjengjeld skal de ha sin cut for at de gir sin service.

Jeg som er helt ny syns Nicehash er helt greit sånn sett :)

Lenke til kommentar
Ephrus skrev (15 minutter siden):

Tipper han mener å mine eth direkte vs nicehash

Ja, ved å bruke et mineprogram som finner GPU selv osv. Det kaller jeg å mine selv 😛 

Nicehash så "leier" du ut miningen din på en måte og blir betalt i bitcoin hvis jeg har forstått det rett?.

Endret av Znaky
Lenke til kommentar
27 minutes ago, idleman_2 said:

Kan du nevne noen eksempler på å mine selv kontra at noen andre miner for deg ?

Er ikke mye en gjør på hiveon egentlig.. men er det å 'mine selv' ?

hos hiveon osv så miner du i ett pool til din wallet, på nicehash så selger du hashraten din til noen andre og får betalt i BTC

Lenke til kommentar
kremt skrev (1 minutt siden):

solo mining er det vel ikke mange som driver med, men teknisk sett går det jo an, fins helt klart folk som gjør det.

Noe du alldri burde gjøre, med mindre du har en gigantisk hashrate. Kun store farms kan gjøre det

Endret av Ephrus
Lenke til kommentar
5 minutes ago, Mr.Green said:

Ser Est. Month profit er på en all time low hos meg nå, 140 EUR.. vanligvis kjører den roller-coaster mellom 170-350 her..

Noen som vet om det har noe med det Elon Musk uttalte seg om i media i det siste?

 

Nicehash ligger ganske stabilt i dag på ca 50% av peak i går. Den er kanskje litt forsinket på en low.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...