Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veigar skrev (17 minutter siden):

Gas price er jo helt ekstrem nå. Det kan vel ikke vare ?

Nei det varer ikke, Vitalik har/holder på å dumpe alle erc20 shitcoins som diverse shitcoins devs har gitt han. F.eks 500 milliarder Shiba

Endret av muuha
Lenke til kommentar
1 minute ago, samye83 said:

Lærer så lenge man lever. Får vente til pool'en har overført 0.05 eth før jeg endrer adressen. Eller har det ikke så mye å si? Eth blir overført til den siste registerte adressen? 

De fleste pools har deg bare registrert som en ETH adresse, så du må nok nå limit, ja

  • Liker 1
Lenke til kommentar
nichos skrev (17 timer siden):

Tror folk avventer med å se hva som skjer med både eip-1559 og hashlimit fra Nvidia, de håper vel på at minere skal hoppe av toget og dumpe kortene billig på finn.

Evt ny hashlimit vil vel ikke ha tilbakevirkende kraft på gamle kort. Kort som er solgt uten hashlimit vil jeg tro kommer til å øke i verdi når disse ikke lenger kan kjøpes nye, så tviler på at det blir noe dumping av gamle kort pga. hashlimit ihvertfall. 

Lenke til kommentar
5 hours ago, Le_Chuck said:

Evt ny hashlimit vil vel ikke ha tilbakevirkende kraft på gamle kort. Kort som er solgt uten hashlimit vil jeg tro kommer til å øke i verdi når disse ikke lenger kan kjøpes nye, så tviler på at det blir noe dumping av gamle kort pga. hashlimit ihvertfall. 

Hashlimit fucker alle gamere som satt og ventet på "skjermkortdrop" fra minere etter EIP-1559... ingen kommer til å dumpe kort nå som de har høyere verdi enn nye.

Endret av goofer
Lenke til kommentar
goofer skrev (2 timer siden):

Hashlimit fucker alle gamere som satt og ventet på "skjermkortdrop" fra minere etter EIP-1559... ingen kommer til å dumpe kort nå som de har høyere verdi enn nye.

Ingen kommer til å dumpe kort anyway og 3070Ti og 3080Ti kommer heller ikke til å bli tilgjengelig for gamers, så NVIDIA har langt ifra gjort Gamerne en tjeneste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
BadCat skrev (14 minutter siden):

I dag er det ordentlig godt vær for mining. Det er så kaldt at 3080 kjører på 102 MH/s og ingen throttle.

Kroner 1, kroner 2, kroner 3...

Kanskje man skulle ha flytta til Svalbard 😂 ser ut for å bli en varm dag her på Vestlandet, det positive er at det blir grillings med slekta, så får riggene bare stå å varme opp huset 😳

Lenke til kommentar

Slappe av kan man gjøre i den trekassen man får utlevert når det er slutt. Kanskje litt vanskelig å få grillet men, isåfall blir det kremasjon og kaffe og kake på slekta.

Quote

Slappe av? Har du for mange millioner?
Nei, jeg har ikke eneste million. Det hadde vært noe det!
Der ser du, og likevel har du tid til å slappe av. :nei:

 

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...