Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

10 minutes ago, N o r e n g said:

Du bør heller vurdere om prissettingen av Bitcoin hviler på et solid fundament, hvis Elon Musk kan justere prisen opp og ned ved å twitre litt.

Forrige rekylen i bitcoin kom  jo etter at han annonserte betaling i bitcoin rett etter større posisjon var etablert. Han har nettopp dyttet doge ned 30%. Nå venter vi vel bare på at Tesla kan kjøpes med doge etter et kraftig oppkjøp i etterkant av fallet :D  (sign, nostradamus)

Endret av ps5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Andre som har hatt problemer med å få opp hashrate på Msi Suprim 3080, satte det i riggen med Hiveos og da var det nede i 42Mh/s byttet derfor plass med ett annet Suprim 3080 kort jeg har i riggen og akkurat det samme skjedde når jeg flyttet det, tok det ut av riggen og satte det inn i en pc jeg har stående, nå er det oppe i 80-90Mh/s med de vanlige innstillingene jeg har brukt.

Altså Core -502 Memory +1280 og Pl ca 80 nå.

Jeg ser dog at Memory Junction ligger på 104 grader (noe høyt så pads skal byttes) , aner ikke om Hiveos setter ned Hashraten pga dette jeg

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Dragonlove said:

Ja, har 2 3080 kort i riggen, ett Evga og ett Suprim, begge ligger rundt 100Mh/s men dette siste kortet ville altså ikke.

Kan det være du er uheldig og når 110 grader (minnet) i riggen? Du kan nok fint få halvering av ytelsen om throttling slår til. Jeg får ca 95mh/s på 102 grader med 3080 TUF OC. Jeg har en 3090 suprim X som blir voldsomt varm selv med bare 110 mh/s

Endret av ps5
Lenke til kommentar
ps5 skrev (1 minutt siden):

Kan det være du er uheldig og når 110 grader i riggen? Du kan nok fint få halvering av ytelsen om throttling slår til. Jeg får ca 95mh/s på 102 grader med 3080 TUF OC. Jeg har en 3090 suprim X som blir voldsomt varm selv med bare 110 mh/s

Ja det er jo det jeg lurer på, leker meg litt med innstillinger i pc nå og ligger på 95MH/s nå med Core +0, Memory +791 og PL 100, men ville jo helst hatt litt mer Mh/s og litt mindre strømtrekk.

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Skallgrimz said:

Hvordan kan man få opp temperaturen på vram i hiveos? Har ett 3080 suprim x der i riggen, skulle gjerne likt se temps før jeg pusher det litt ekstra

Ser ut som dette er en svært etterspurt feature. Må nok smøre deg med tålmodighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Skallgrimz skrev (6 minutter siden):

Hvordan kan man få opp temperaturen på vram i hiveos? Har ett 3080 suprim x der i riggen, skulle gjerne likt se temps før jeg pusher det litt ekstra

Desverre så er det ikke mulig. Så vidt jeg skjønner er det windows only,  enda

Endret av Ephrus
Lenke til kommentar
ps5 skrev (2 timer siden):

Forrige rekylen i bitcoin kom  jo etter at han annonserte betaling i bitcoin rett etter større posisjon var etablert. Han har nettopp dyttet doge ned 30%. Nå venter vi vel bare på at Tesla kan kjøpes med doge etter et kraftig oppkjøp i etterkant av fallet :D  (sign, nostradamus)

Det er nok ikke bare Elon musk som er årsaken til fallet nå, BTC falt 2500 dollar med en gang det ble kjent at amerikanske myndigheter har åpnet etterforskning mot Binance.

Endret av Muncie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...