Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10 minutes ago, Mintza said:

Har rabattkode til PS5 Digital fra power, kjøpte min på CDON for noen uker siden, så trenger den ikke, send PM om du vil ha den, og fortell meg hvorfor, dere som eier 5-6 ps5 fra før får den ikke(Har fulgt med i tråden)

Gi den til @gundog så han kan glede seg selv og kidden. De fortjener det. 

Lenke til kommentar
Mintza skrev (10 minutter siden):

Har rabattkode til PS5 Digital fra power, kjøpte min på CDON for noen uker siden, så trenger den ikke, send PM om du vil ha den, og fortell meg hvorfor, dere som eier 5-6 ps5 fra før får den ikke(Har fulgt med i tråden)

Ta gjerne imot kode!

Har 2 unger som maser hele tiden om å få spille ps5.

Har til nå dessverre ikke fått muligheten til å få kjøpt ennå.

Lenke til kommentar
Mintza skrev (19 minutter siden):

Har rabattkode til PS5 Digital fra power, kjøpte min på CDON for noen uker siden, så trenger den ikke, send PM om du vil ha den, og fortell meg hvorfor, dere som eier 5-6 ps5 fra før får den ikke(Har fulgt med i tråden)

Får ikke sendt deg PM, men jeg tar den gjerne🙂 Som nevnt tidligere så gir jeg bort kode til Standard Edition om jeg eventuelt vinner den. Jeg ønsker verken å kjøpe av scalpere eller være scalper selv👍 Tror ikke jeg ønsker å si noe mer om hvorfor jeg fortjener kode, men jeg skal definitivt ha glede av den selv om jeg får den!!😇

Lenke til kommentar

Er det noen som vet noe mer om komplett sitt salg? Jeg venter i spenning på en ordre som ikke er oppdatert siden desember (bestilte i mai). Forventet inn på lager 03.05. Virker som om man må ha sykt flaks for å klare lotteriene til power/elkjøp, som ihvertfall er mitt håp 😛

Lenke til kommentar
34 minutes ago, Mintza said:

Har rabattkode til PS5 Digital fra power, kjøpte min på CDON for noen uker siden, så trenger den ikke, send PM om du vil ha den, og fortell meg hvorfor, dere som eier 5-6 ps5 fra før får den ikke(Har fulgt med i tråden)

Får ikke lov til å sende PM oO, men er interessert i å erstatte 4-ern med en 5-er :) 

Lenke til kommentar
aznor skrev (8 minutter siden):

Ikke gæli :) Bare 11 måneders leveringstid? BTW grattis :) 

Det er helt ekstremt. Trodde å forhåndsbestille et halvt år i forveien skulle holde til at jeg skulle få den på release. Har hatt en Series X å leke med i mellomtiden, så jeg har heldigvis ikke lidd noen nød. Uansett glad for at jeg slipper å tråle nettet daglig. 
Takk!
 

Lenke til kommentar
Mintza skrev (1 time siden):

Har rabattkode til PS5 Digital fra power, kjøpte min på CDON for noen uker siden, så trenger den ikke, send PM om du vil ha den, og fortell meg hvorfor, dere som eier 5-6 ps5 fra før får den ikke(Har fulgt med i tråden)

Hei, jeg tar gjerne imot en rabattkode, med mindre den har blitt gitt bort så klart :). Sliter for tiden med min ps4 der den plutselig slår seg av midt i et spill.

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...