Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

8 minutes ago, Dragonlove said:

Ja, oppretta konto for 16 år siden selv,  men er ikke like ekstrem som en av de forumbrukerne som har vært her i 20 år og har i snitt 11 innlegg hver dag, da har man ikke mye liv utenom 😁 men er blitt litt nå i det siste pga Korona, Ps5 og skjermkort, pc opgradering, men nå kommer snart våren og da er det mc og båtliv.

Vært inaktiv rimelig lenge her også - min bruker ble opprettet desember 2001, men har hatt mye annet i livet så har bare i overkant av 500 innlegg på snart 20 år 😜

Takket være et annet hyggelig medlem her inne i denne tråden så fikk jeg kode til PS5 Disc på Power - til stor glede for hele familien :) Om jeg skulle klare å vinne en kode senere (med min flaks, ikke veldig sannsynlig...) så skal den selvfølgelig gis videre til noen som faktisk skal ha maskinen selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PS5 i stua fra CDON motatt. Takker igjen RexRodney96 for newsupdate noen sider bak i tråden. Absolute Kickass initiativ her, fikk litt "old days" feeling plutselig med overklokking.no, Microplex med løvesjokoladen i pakka etc C-: Synes utrolig synd for den gjengen som har venta nesten et år på den boksen.

Endret av Boye
Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (28 minutter siden):

Ja, jeg tenker at hadde de vært så interessert i å få tak i så hadde de nok vært forum medllem for lenge siden, lukter scalpers lang vei, spør du meg.

Jeg ser ikke koblingen, blir jo spekulasjon. Selv så har jeg fulgt med på denne tråden lenge, men lagde ikke bruker før nå veldig nylig. Og jeg har ikke mye til overs for scalping.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
M!ke skrev (Akkurat nå):

Jeg ser ikke koblingen, blir jo spekulasjon. Selv så har jeg fulgt med på denne tråden lenge, men lagde ikke bruker før nå veldig nylig. Og jeg har ikke mye til overs for scalping.

Opretter konto for så å tigge etter kode, ja det blir bare spekulasjoner, men jeg hadde nok ikke gitt min kode til noen nyoppretta kontoer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, Dragonlove said:

Opretter konto for så å tigge etter kode, ja det blir bare spekulasjoner, men jeg hadde nok ikke gitt min kode til noen nyoppretta kontoer.

Jeg skjønner godt at du tviler på meg akkurat her. Det kom veldig feil ut. Som sagt er jeg sinnsykt desperat. Alle andre rundt meg har fått den og så blir man litt sånn utålmodig og ønsker å joine kameratene sine på gamingen. Jeg har flere ganger vurdert å kjøpe fra finn, men jeg har latt være fordi jeg nekter å la scalpere vinner på dette. Jeg er sinnsykt imot scalpere selv og hadde det ikke vært for de så hadde mange sittet med en ps5 muligens inkludert meg. 

 

Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (7 minutter siden):

Opretter konto for så å tigge etter kode, ja det blir bare spekulasjoner, men jeg hadde nok ikke gitt min kode til noen nyoppretta kontoer.

Det hadde nok ikke jeg heller, hadde forsikret meg mest mulig om at dette var en med et legitimt ønske om maskin til eget bruk. Jeg bare er uenig i at ny konto og "tigging" er synonymt med scalper. Tror det er mange som klør i dualsensefingra, og begynner å kjenne det. I dagens verden er vi vant til å få vår dose dopamin umiddelbart, ikke måtte vente i flere måneder 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Guttungen fant ut til jul at han ville bruke oppsparte penger på en PS5 (disk utgave for å gjøre det enda enklere), og i Januar (etter mange forsøk) sa jeg på spøk at jeg kanskje får tak i til bursdagen hans i slutten av juni. Ser jo nå at den datoen kan både komme og gå før han får seg PS5.

Får bare brette opp armene og følge enda mer med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (6 minutter siden):

Opretter konto for så å tigge etter kode, ja det blir bare spekulasjoner, men jeg hadde nok ikke gitt min kode til noen nyoppretta kontoer.

Jeg skjønner ikke hvorfor «ny bruker» = Scalper og «gammel bruker» = ikke-scalper? 🤔🙂
Jeg har selv relativt nylig oppretta bruker her, men jeg har siden nyttår forsøkt å følge med i alle nettbutikker, hatt faner til Power/NoN/Elkjøp liggende klare på mobilen, passa på å ha penger til kjøp av konsoll tilgjengelig på konto osv. Det å opprette bruker her var rett og slett bare nyeste tiltak i forsøket på å få tak i Ps5. Og det lønte seg veldig siden @Mintza var ekstremt raus og ga meg en kode gratis😃👍 Konsollen er nå kjøpt og skal brukes av meg. Den skal definitivt ikke selges på Finn fordi jeg er "ny bruker"..

Skjønner ikke poenget med å mistenkeliggjøre nye brukere. Lykke til med å få tak i Ps5 alle sammen😎👍

  • Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
-KooPa skrev (6 minutter siden):

Guttungen fant ut til jul at han ville bruke oppsparte penger på en PS5 (disk utgave for å gjøre det enda enklere), og i Januar (etter mange forsøk) sa jeg på spøk at jeg kanskje får tak i til bursdagen hans i slutten av juni. Ser jo nå at den datoen kan både komme og gå før han får seg PS5.

Får bare brette opp armene og følge enda mer med.

Her i huset kommer bursdagen til poden midt i mai. Husker at jeg lurte på om jeg måtte prøve å kjøpe noe rundt jul for å ha liggende på vent men tenkte at det jo ikke kunne være nødvendig. Innen mai måtte vel ting være normalt..... Jada.... Famous last words :)

Endret av gundog
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er også ny bruker her, opprettet konto idag. Har vel og merke fulgt med her i lang tid, men skjønt at jeg må få mailvarsler hver gang det kommer et nytt innlegg for å kunne ha en sjans til å få kjøpt.

Nå er det ikke jeg Som spiller, men samboeren min så derfor har ikke jeg hatt brukerkonto her tidligere. 

Det plinger mye i mobilen min og det er ikke bare bare å passe på at han ikke skal se hva det er jeg får Mail om. Vil jo overraske han med en ps5, men det har neimen ikke vært lett 😬

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om man er ny eller gammel medlem har nok lite å gjøre med om man er scalper eller ikke, men kan forstå skepsisen. Selv ble jeg medlem her i september i fjor og har fulgt tråden jevnt og trutt uten å ha fått kloa i en konsoll ennå, men er først i dag jeg har slått på varsling. For nå er jeg lei av å komme minutter for sent til X antall salg som blir annonsert her🙉 Så får se om det hjelper med varsling🤞🏼 Vil uansett si tusen takk til alle dere som deler salgsinfo og holder oss oppdatert. Skulle det mot formodning være en som har en kode å gi bort så tar jeg, som mange andre, gladelig i mot den med åpne armer og stor takknemlighet🙏🏼😃

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
On 4/6/2021 at 5:09 PM, Mintza said:

Har rabattkode til PS5 Digital fra power, kjøpte min på CDON for noen uker siden, så trenger den ikke, send PM om du vil ha den, og fortell meg hvorfor, dere som eier 5-6 ps5 fra før får den ikke(Har fulgt med i tråden)

Fikk en kode, men så ikke PM før det var for sent. Holdt på med ungene. Men stor takk for forsøket 😇

Lenke til kommentar

Var tack vare denna traden som jag fick tag pa mitt PS5 pa CDON og nu vill jag ge tillbaka litt. 

I jakten pa PS5 sa gjorde jag som manga andra en bot for att hjalpa mig med detta. 
Nu vill jag ge tillgang till detta verktyget for dem som fortsatt inte fatt tag pa ett PS5. 

Botten anvander discord och skriver i en dedikerad kanal (It's a match) nar lagerstatus andras hos en handfull norska sidor.

Sa det enda personer som vill bruka detta verktyget behover gora ar att skaffa sig ett discord konto, ladda ned appen og joina min server med denna koden: https://discord.gg/H6sKCG7E

Jag vill dock tillaga direkt att man far forvanta sig lite false posetivs som exempelvis nu nar Power har konsollen tillganglig men for priset av 99999kr. 
Elkjop ar aven valdigt glada i att andra sin sida og placera ett headset dar ps5 vanligtvis ar sa dessa buggarna far man rakna med. 

Botten kommer inte att handla nagot for dig heller utan det enda den gor ar att meddela nar produkten blir tillganglig,pa vilken URL, nar den var tillganglig og till vilket pris. 


!!!VANLIGEN IKKE MISSBRUK DETTA FOR SCALPING DA JAG SKREV DENNA BOTTEN FOR ATT LEVEL THE PLAYING FIELD FOR FOLK SOM GENUINT VILL HA PS5!!!

Invitekoden ar tillganglig i 24 timmar.
 

Beklagar om detta inlagget strider emot reglerna og radera det garna i sadana fall.


 

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Tarzan93 skrev (1 minutt siden):

Noen som har noen formening om når ps5 vil være enklere å få tak i? Når vil den bli solgt fysisk i butikker, og ikke være utsolgt på alle nettlager?  Tipper selv rundt august, men håper virkelig på før..

Dessverre gick nyligen en av de storsta producenterna av transistorer ut och sa att vi inte kunde forvanta oss nagon storre battring for Q2 2022

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Goontown skrev (2 minutter siden):

Var tack vare denna traden som jag fick tag pa mitt PS5 pa CDON og nu vill jag ge tillbaka litt. 

I jakten pa PS5 sa gjorde jag som manga andra en bot for att hjalpa mig med detta. 
Nu vill jag ge tillgang till detta verktyget for dem som fortsatt inte fatt tag pa ett PS5. 

Botten anvander discord och skriver i en dedikerad kanal (It's a match) nar lagerstatus andras hos en handfull norska sidor.

Sa det enda personer som vill bruka detta verktyget behover gora ar att skaffa sig ett discord konto, ladda ned appen og joina min server med denna koden: https://discord.gg/H6sKCG7E

Jag vill dock tillaga direkt att man far forvanta sig lite false posetivs som exempelvis nu nar Power har konsollen tillganglig men for priset av 99999kr. 
Elkjop ar aven valdigt glada i att andra sin sida og placera ett headset dar ps5 vanligtvis ar sa dessa buggarna far man rakna med. 

Botten kommer inte att handla nagot for dig heller utan det enda den gor ar att meddela nar produkten blir tillganglig,pa vilken URL, nar den var tillganglig og till vilket pris. 


!!!VANLIGEN IKKE MISSBRUK DETTA FOR SCALPING DA JAG SKREV DENNA BOTTEN FOR ATT LEVEL THE PLAYING FIELD FOR FOLK SOM GENUINT VILL HA PS5!!!

Invitekoden ar tillganglig i 24 timmar.
 

Beklagar om detta inlagget strider emot reglerna og radera det garna i sadana fall.


 

Interessant! Hva er boten basert på?

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...