Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
TheKims skrev (1 time siden):

Er det ikke opprettet en Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger tråd for konsollene også? Det er så dørgende kjedelig å lese side opp og ned om bestillinger/levering etc.

Xbox hadde en slik tråd hvert fall og den er vel nærme 1000 innlegg nå. Så det kan være greit. 

Lenke til kommentar

På pakkesøk siden til Elkjøp.no står det på min ordre:

PlayStation 5 Levert til transportør
 
18. sep, kl. 10:17 - Postpakke (Internet) : 23.11.20
17. nov, kl. 12:01 - Klargjort for avsending.
17. nov, kl. 12:01 - Ankommet terminal for omlastning
17. nov, kl. 12:01 -

Levert til transportør

Endret av Underkiller
Lenke til kommentar
Underkiller skrev (31 minutter siden):

På pakkesøk siden til Elkjøp.no står det på min ordre:

PlayStation 5 Levert til transportør
 
18. sep, kl. 10:17 - Postpakke (Internet) : 23.11.20
17. nov, kl. 12:01 - Klargjort for avsending.
17. nov, kl. 12:01 - Ankommet terminal for omlastning
17. nov, kl. 12:01 -

Levert til transportør

Nå er nok ikke dette mange det gjelder, men jeg sitter med admin logginn til postens HappyFlow klient, og kan F.eks endre denne ordren til å havne i min postkasse,, Vil bare advare deg, ikke mot meg, men andre utro tjenere....

Endret av ScandiFlick
sensur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
ausura skrev (1 time siden):

Fikk det samme, fikk litt panikk når jeg leste emnet "Vi beklager -- din ordre er desverre forsinket"

Haha. Fikk samme selv, bare jeg fikk estimert levering på fredag 20.11, noe som er litt drit da jeg skal på campingtur med kjæresten. Så det her kan bli en laaang helg 😂 Bor dere langt unna Oslo, og har dere bestilt levering direkte på postkontor, eller til butikken? 

Lenke til kommentar
ballerusk skrev (1 time siden):

Tenkte å kjøpe Sackboy hos Elkjøp, men PS5-versjonen ser ut som den er forduftet fra websiden deres. Utsolgt? Ikke har de WRC 9 heller. Får se om en finner de billigere selv med kundeklubb-rabatten.

Bestill PS4 versionen og oppgrader gratis til PS5 versionen.

599- minus 10 % rabatt. kommer på 539,10 inkludert frakt eller 769 på PlayStation Store. Eller hent i butikk uten frakt kostnad og venting.

https://www.elkjop.no/product/gaming/spill/spill-playstation-4/226162/sackboy-a-big-adventure-ps4

Fra PS Store.

Hvis du allerede har PS4™-versjonen av spillet, kan du laste ned PS5™-versjonen uten ekstra kostnad, du trenger ikke å kjøpe dette produktet. Alle som har et PS4™-diskeksemplar må sette disken inn i PS5™-konsollen hver gang de vil laste ned eller spille PS5™-nedlastingsversjonen. Hvis du har spillet på disk til PS4™ og kjøper PS5™ Digital Edition uten diskstasjon, vil du ikke kunne få PS5™-versjonen uten ekstra kostnad.

 

Endret av FalconPatrol64
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Gjest endret tittelen til PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne
  • Uderzo låst og gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...