Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mojo Wangen skrev (4 minutter siden):

Jeg fikk bestilt min siste nå (tror jeg, ordnet 6 stk.) 

Trengte en til på kontoret hjemme hvor Warzone spilles, så da slipper jeg jetmotoren snart :D 

Håper du storkoser deg med god samvittighet for de som ikke fikk kjøpt en da 😊

 

Lenke til kommentar
Juke skrev (3 minutter siden):

Jeg rakk å bestille fra Netonnet denne gangen, bestilte kanskje 4-5 minutter etter at Archie. postet tipset her i tråden. Takk for tipset, Archie. 🙂👍

All honør til MrMarbles, som postet først. Takk skal du ha!

Endret av Archie.
Mobiltastatur
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

 

MrMarbles skrev (1 minutt siden):

Hei! Det var jeg som tipset, ikke Archie 😜

Takk skal du ha, MrMarbles, var bare jeg som blingset litt på hvem som kom med tipset først i farten. 👍 Jeg fikk forresten også tipset noen i familien som skulle ha en, han rakk så vidt å kjøpe en han også.

Selv har jeg ikke fått noen ordrebekreftelse på mail ennå, men ser bestillingen min er oppført under "Min side" på kundeprofilen min på Netonnet. Betalte med Vipps.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Juke skrev (7 minutter siden):

 

Takk skal du ha, MrMarbles, var bare jeg som blingset litt på hvem som kom med tipset først i farten. 👍 Jeg fikk forresten også tipset noen i familien som skulle ha en, han rakk så vidt å kjøpe en han også.

Selv har jeg ikke fått noen ordrebekreftelse på mail ennå, men ser bestillingen min er oppført under "Min side" på kundeprofilen min på Netonnet. Betalte med Vipps.

Jeg og broren min har heller ikke fått ordrebekreftelse, snakket med de på chat nå:
Vi har litt problemer med utsendelse av ordrebekreftelse, men du vil motta leveringsbekreftelse når varen sendes, med garantibevis :)

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...