Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Just now, KanKhan said:

Hehe! Da hadde det blitt bekreftet :) Men jeg har sjeldent til aldri flaks, så ikke noe stort håp... :) Usikker om koden er unik så den må bestilles fra min bruker eller hva, men vi finner evt. ut av det, sender deg isåfall en melding. 

Jeg bor i Asker og kjører langt for å hente en PS5 til dem... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
thorsan skrev (Akkurat nå):

Jeg bor i Asker og kjører langt for å hente en PS5 til dem... 

Bor mellom Moss og Fredrikstad, så ikke lange turen isåfall :) Hender jeg er i Oslo og omegn også mtp. at jeg har familie og venner der, kan evt. be broren min gi fra seg sin så sender jeg direkte til han som bor i Asker og, han fikk bestilt fra netonnet i dag (og den som tipset meg). Ordner seg om vi skulle være heldig, men tviler sterkt! :p 

Lenke til kommentar
Pedersen33 skrev (1 minutt siden):

Noen som faktisk har fått bekreftelse fra NetonNet? Jeg lagde ikke bruker når jeg bestilte, mulig det er derfor jeg ikke har fått enda..

Fikk beskjed om at de sliter med utsending av ordrebekreftelse, men at vi skal få e-post med garanti og sendingsnummer når den er sendt. Se side 598 eller 599, der er copy paste på det jeg fikk fra kundeservice. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Pedersen33 skrev (4 minutter siden):

Noen som faktisk har fått bekreftelse fra NetonNet? Jeg lagde ikke bruker når jeg bestilte, mulig det er derfor jeg ikke har fått enda..

Jeg lagde heller ikke bruker, men kontaktet kundeservice og fikk bekreftet at bestillingen hadde gått i gjennom. De har tydeligvis problemer med å sende ordrebekreftelse.

Lenke til kommentar
37 minutes ago, M!ke said:

Nå tror jeg det er mange som juger om å ha kjøpt til 6 venner og bestemødrene deres. Men er vel ikke verdensmesterskap i integritet her inne.

Ja, er utrolig hvor mange venner og bekjente som skal ha i tillegg til en på stua, en på soverommet, en på hytta, en på do etc.
Merkelig nok så har jo bilder her inne av "dagens fangst" dukket opp i finn annonser.

Skjønner heller ikke at en person kan kjøpe flere konsoller, selv om det er begrensninger pr. bestilling så burde vel kjedene foreta en liten sjekk i bestillingshistorikken og ikke la samme person kjøpe 5+ konsoller selv om det er fordelt over tid.

  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Northnose skrev (1 minutt siden):

Jeg skal ha Digital Edition. Så hvis jeg vinner lodd på kjøp av Standard, så gir jeg gjerne fra meg kode til noen her. Håper i såfall at jeg ikke må vente veeeldig mye lenger på å skaffe meg en digital, men virker som markedet har begynt å bli litt metta nå?😅👍

Jeg tar gjerne en standard hvis du skulle vinne 😊

Lenke til kommentar
Northnose skrev (3 minutter siden):

Jeg skal ha Digital Edition. Så hvis jeg vinner lodd på kjøp av Standard, så gir jeg gjerne fra meg kode til noen her. Håper i såfall at jeg ikke må vente veeeldig mye lenger på å skaffe meg en digital, men virker som markedet har begynt å bli litt metta nå?😅👍

Jeg hadde ikke sagt nei 😅 så kunne jeg holdt et lite øye ute etter en digital 

Lenke til kommentar
ekeleee skrev (1 time siden):

Om en ikke klarer å få med seg et slipp som i dag, hvor lagerstatus rakk i over 10 minutter, bør man vel strengt tatt innfinne seg med en konsoll fra Finn om man virkelig vil ha. I dag lå muligheten til rette for alle som ville ha.

Tja, jeg gikk glipp av dette fordi jeg jobbet ( som jeg gjør hver dag mellom 08 og ca 17-18). Men ingen sin skyld at det er slik annet enn den håpløse situasjonen med produksjon og levering av ps5. Er likevel surt at en går glipp av dette gang etter gang. I en tråd for frustrasjon må det være lov å sutre

Kjipe for min del er at ene kneet er totalt føkka og må fikses med noen uker med ro (aka uker med gaming..)

Endret av Conkey
Lenke til kommentar
Northnose skrev (14 minutter siden):

Jeg skal ha Digital Edition. Så hvis jeg vinner lodd på kjøp av Standard, så gir jeg gjerne fra meg kode til noen her. Håper i såfall at jeg ikke må vente veeeldig mye lenger på å skaffe meg en digital, men virker som markedet har begynt å bli litt metta nå?😅👍

Si ifra om du får disk kode!😊

Lenke til kommentar

Voldsom flaks at jeg fikk med meg tipset om at det var PS5 inne på NetOnNet. Enda mer flaks at jeg faktisk rakk inn i tide og fikk lagt en i handlevogna, kjørt gjennom hele greia med leveringsadresser og hele skiten. Desto mer irriterende kanskje at transaksjonen gikk på trynet helt på slutten med beskjed om at det hadde oppstått en feil. "Vennligst prøv igjen" sa websiden. Men....siden handlekurven plutselig var tom og ikke noe mer på lager så var det kanskje ikke så mye mer å hente :(  Jaja....har bare prøvd noen måneder nå og det er vel ikke noen menneskerett å få seg en PS5 (muligens at guttungen som ønsker seg en til bursdagen ikke vil være helt enig)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
gundog skrev (5 minutter siden):

Voldsom flaks at jeg fikk med meg tipset om at det var PS5 inne på NetOnNet. Enda mer flaks at jeg faktisk rakk inn i tide og fikk lagt en i handlevogna, kjørt gjennom hele greia med leveringsadresser og hele skiten. Desto mer irriterende kanskje at transaksjonen gikk på trynet helt på slutten med beskjed om at det hadde oppstått en feil. "Vennligst prøv igjen" sa websiden. Men....siden handlekurven plutselig var tom og ikke noe mer på lager så var det kanskje ikke så mye mer å hente :(  Jaja....har bare prøvd noen måneder nå og det er vel ikke noen menneskerett å få seg en PS5 (muligens at guttungen som ønsker seg en til bursdagen ikke vil være helt enig)

.Du skal se at det løser seg nå, er jo blitt mer tilgjengelig.

Endret av Dragonlove
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...