Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5 minutes ago, Theo343 said:

har det vært trekning? har ikke sett noe info om den. Kun rykter om trekning men ikke sett info på power sine sider ol.

Power sender SMS senere i dag til de som meldte seg på tidligere. En ekstra trekning da ikke alle har brukt koden fra forrige konkurranse. Tror det var ca.18:00 SMS skulle komme.

Lenke til kommentar
1 minute ago, ekeleee said:

Om en ikke klarer å få med seg et slipp som i dag, hvor lagerstatus rakk i over 10 minutter, bør man vel strengt tatt innfinne seg med en konsoll fra Finn om man virkelig vil ha. I dag lå muligheten til rette for alle som ville ha.

Enig, så prater de om at man får brenne på bål..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
5 minutes ago, ekeleee said:

Om en ikke klarer å få med seg et slipp som i dag, hvor lagerstatus rakk i over 10 minutter, bør man vel strengt tatt innfinne seg med en konsoll fra Finn om man virkelig vil ha. I dag lå muligheten til rette for alle som ville ha.

Tja, det er da litt urettferdig. Selv var jeg ute i skogen med ungene i det fine været da de er hos meg denne ukene. Det er planleggingsdag på skole og barnehage. Kan ikke henge på mobilen under leken, det er kjipt for dem :)

 

Trenger ikke brenne folk på bål, det er jeg enig i. 

Endret av thorsan
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Just now, thorsan said:

Tja, det er da litt urettferdig. Selv var jeg ute i skogen med ungene i det fine været da de er hos meg denne ukene. Det er planleggingsdag på skole og barnehage. Kan ikke henge på mobilen under leken, det er kjipt for dem :)

Samme gjelder vel oss som ikke har kontorjobb. 

Lenke til kommentar
thorsan skrev (2 minutter siden):

Tja, det er da litt urettferdig. Selv var jeg ute i skogen med ungene i det fine været da de er hos meg denne ukene. Det er planleggingsdag på skole og barnehage. Kan ikke henge på mobilen under leken, det er kjipt for dem :)

 

Trenger ikke brenne folk på bål, det er jeg enig i. 

Ser den, sånn er det noen ganger. 

Lenke til kommentar
Just now, Gromlaren said:

Problemet er jo folk som kjøper flere konsoller en de trenger. En som handler for vennene sine er ikkje bedre en som scalper. 

Hvordan er de to likestilt for deg? Har ikke sett et eneste eksempel på noen her inne som tar profitt når de gir PS5 til kompiser

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gromlaren skrev (Akkurat nå):

Problemet er jo folk som kjøper flere konsoller en de trenger. En som handler for vennene sine er ikkje bedre en som scalper. 

Det kan være flere grunner til at  han gjør det. At han har kontorjobb, at han ikke har en jobb eller annet som gjør at han har tid og anledning til å gjøre noe vennene ikke har tid og anledning til ;) Salg for profitt er dog noe annet.. 

Lenke til kommentar
ekeleee skrev (7 minutter siden):

Om en ikke klarer å få med seg et slipp som i dag, hvor lagerstatus rakk i over 10 minutter, bør man vel strengt tatt innfinne seg med en konsoll fra Finn om man virkelig vil ha. I dag lå muligheten til rette for alle som ville ha.

Kommer ikke på tale, støtter ikke det opplegget der.

Det er forøvrig ikke alle som sitter og ser på dette forumet 24 timer i døgnet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gromlaren skrev (Akkurat nå):

Problemet er jo folk som kjøper flere konsoller en de trenger. En som handler for vennene sine er ikkje bedre en som scalper. 

Hvis man ønsker å bruke tiden sin på å følge med, og selge til kostpris for venner som av forskjellige grunner ikke kan det, så vil jeg påstå det er bedre enn scalping.. Hvis de faktisk gjør det 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
thorsan skrev (1 minutt siden):

Jepp. Sånnsett er jeg fan av disse konkurransene hvor en vinner et lodd. Litt mer spennende enn en kølapp :D

Dersom jeg vinner power konkurransen så skal jeg være "snill nok" til å gi deg koden. Men da håper jeg virkelig det du sier er sant og ikke noe tull.. Gitt at jeg får ordre/sendebekreftelse av NetOnNet i tide til SMSen EVENTUELT kommer :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gromlaren skrev (Akkurat nå):

Problemet er jo folk som kjøper flere konsoller en de trenger. En som handler for vennene sine er ikkje bedre en som scalper. 

Og det henger jo ikke på greip - i det hele tatt.


Skjønner at folk blir sinna når de ikke får, men å både henge i forumet her (i håp om å få kjøpt når "de snille scalperne" varsler og poster linker i øst og vest) og samtidig kritisere de som hjelper en kompis som ikke har muligheten, er jo ikke forenlig.

Lenke til kommentar
Showt1me skrev (1 minutt siden):

Hvis man ønsker å bruke tiden sin på å følge med, og selge til kostpris for venner som av forskjellige grunner ikke kan det, så vil jeg påstå det er bedre enn scalping.. Hvis de faktisk gjør det 😂

Nå tror jeg det er mange som juger om å ha kjøpt til 6 venner og bestemødrene deres. Men er vel ikke verdensmesterskap i integritet her inne.

Lenke til kommentar
Just now, KanKhan said:

Dersom jeg vinner power konkurransen så skal jeg være "snill nok" til å gi deg koden. Men da håper jeg virkelig det du sier er sant og ikke noe tull.. Gitt at jeg får ordre/sendebekreftelse av NetOnNet i tide til SMSen EVENTUELT kommer :)

Det hadde vært veldig snilt av deg :D  Kan eventuelt sende deg en snap med reaksjon fra guttene om de får høre at en PS5 er på vei. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
thorsan skrev (Akkurat nå):

Det hadde vært veldig snilt av deg :D  Kan eventuelt sende deg en snap med reaksjon fra guttene om de får høre at en PS5 er på vei. 

Hehe! Da hadde det blitt bekreftet :) Men jeg har sjeldent til aldri flaks, så ikke noe stort håp... :) Usikker om koden er unik så den må bestilles fra min bruker eller hva, men vi finner evt. ut av det, sender deg isåfall en melding. 

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...