Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Erlend90 skrev (29 minutter siden):

Jeg får lagt i handlurven til 99.999, og kom også til nets betaling for å taste inn BankID, men til 100.000,-. Noen som vet om mellomlegget blir refundert?

Juridisk sett har du ikke krav om refusjon av mellomlegget, men du kunne jo alltids benyttet deg av standard angrerett som gjelder ved salg over nett dersom de trakk 100k av kontoen din

Pratet med Power nå. PS5 er fortsatt reservert for de med kode. De hadde ikke info når det skulle slippes for andre.

Edit: Fikk beskjed fra annen om at det var feil på lagerbeholdning. Så vet ikke hva jeg kan stole på :p

Edited by Archie.

På produktsiden står det "Noen konsoller er igjen etter siste trekning, vi har derfor en ny trekning i løpet av dagen, 6. april. Vinnere kontaktes på SMS.". Så det blir ny trekning, og ikke lagt ut til normal pris – ser det ut til.

• Like 2

Fikk dere beskjed om at dere ikke hadde vunnet i trekninga til Power forrige uke? Jeg fikk aldri noe tilbakemelding på trekninga, så jeg lurer på om kun de som vant fikk svar?

Northnose skrev (6 minutter siden):

Fikk dere beskjed om at dere ikke hadde vunnet i trekninga til Power forrige uke? Jeg fikk aldri noe tilbakemelding på trekninga, så jeg lurer på om kun de som vant fikk svar?

Virker som kun de som vant fikk melding ja 🤷‍♂️

Northnose skrev (27 minutter siden):

Fikk ikke noen beskjed

Dragonlove skrev (Akkurat nå):

Sikkert tabbet seg ut :lol:

mulig det, jeg har kjøpt 3 ganger tidligere hos NoN, orket ikke denne gangen. Alle jeg kjenner som ville ha ps5 har fått tak i