Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DCON bestilt 25.03 ble mottatt i går. Fikk testen den litt i går kveld og jeg klarer nesten ikke å vente med å bli ferdig på jobb i dag.

Må bare si takk til dere i tråden for gode tips og kjappe oppdateringer. Jeg melder meg herved av med kun denne ene konsollen. Lykke til dere som ikke har fått konsoll enda. Og mindre lykke til dere som allerede sitter på flere konsoller som skal til «familien».

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Følger med på dette forumet flere ganger daglig, har fått mange gode tips og er veldig takknemlig over at flere legger ut hvor det er mulig å kjøpe. Har fortsatt ikke fått noen vinnerlodd eller vært rask nok til å få kjøpt.

Har et lite håp om å få tak i en playstation disk versjon til normalpris, sitter litt langt inne å kjøpe den til flere tusen ekstra på finn.
Tenkte overraske samboeren min med dette siden vi har vært sammen i 10 år nå, og det hadde vært den perfekte gaven.

Har lastet ned distill, men er ikke så teknisk anlagt så det ble litt for avansert for meg. Så håper forumet her fører til konsoll:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sfinxer skrev (2 timer siden):

Tror vi det kommer noen slipp i dag? Må vel snart begynne å mettes markedet nå? Er vel ikke sånn at alle nordmenn skal ha PS5🤣?

Jeg er alltid for sent ute selv. Nå føler jeg at hver gang jeg er inne på forumet her, så har det vært slipp et sted for kort tid siden. Hehe. 

Kjenner meg igjen! rekker det akkurat ikke.

Lenke til kommentar
Tarzan93 skrev (2 minutter siden):

Kjenner meg igjen! rekker det akkurat ikke.

Jo, alle skal ha, iallefall alle de Nordmennene jeg har snakka med :lol:

 

Ikke undervurder markedet, vi er ganske mange her ettter hvert, så om butikkene har solgt 100 000 til nå, så kan det jo faktisk like gjerne være 100-200 000 til som vil ha.

Endret av Dragonlove
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Var så åpenbart at noen ønsket å provosere og få oppmerksomhet. Min sønn på åtte er mer subtil. Bedre å overse enn å svare på sånt 😉 lykke til med kjøp denne uken til håpefulle foreldre og gamere! 

Endret av M!ke
Lenke til kommentar
M!ke skrev (3 minutter siden):

Var så åpenbart at noen ønsket å provosere og få oppmerksomhet. Min sønn på åtte er mer subtil. Bedre å overse enn å svare på sånt 😉 lykke til med kjøp i dag til håpefulle foreldre og gamere! 

Godt mulig det var en dårlig spøk, men jeg er overrasket over hvor mye som fremdeles hagler inn på finn.no. Finnes det fremdeles så mange som er så desperate at de vil overbetale så grassat? Ønsker å komme i havn selv også, men alt innenfor rimelighetens grenser. Om ikke annet så av prinsipp! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...