Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Northnose skrev (1 time siden):

Går 100% på prinsipp for min del👍 Med all tiden jeg har brukt på å prøve å skaffe en Ps5 Digital så langt, så hadde det definitivt vært verdt det å betale 2-3000 kr ekstra for å slippe tidsbruken, men jeg nekter å støtte scalpere med så mye som ei krone. Ps5 SKAL kjøpes til butikkpris

Prøvde å finne en scalpe annonse på facebook for å gi bort koden min gratis til personen som bydde mest, bare på faen, men fant ingen tråder som hadde kommentert☹️

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mintza skrev (3 minutter siden):

Prøvde å finne en scalpe annonse på facebook for å gi bort koden min gratis til personen som bydde mest, bare på faen, men fant ingen tråder som hadde kommentert☹️

Haha😂😅 Jeg setter hvert fall ekstremt pris på at koden til slutt havnet hos meg! Ekstremt snillt av deg😉👏

Lenke til kommentar
Pedersen33 skrev (1 minutt siden):

Når er fristen for å kjøpe gjennom konkurransen til Power egentlig? Vil det bli gjort tilgjengelig for alle dersom de ikke får solgt ut alle?

I følge han på chatten til power før i dag vil ingen av konsollene komme ut for vanlig salg. Kun loddes ut blant mypower kundene. Om det stemmer, gjenstår å se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei. Om noen har en kode på hvilken som helst ps5 så tar jeg gjerne imot. Jeg forhåndsbestille ps5 i april i fjor. Og så dum jeg var så avbestilte jeg den fordi jeg trudde den sto i veien for en annen bestilling. Så jeg bestilte på nytt i september og nå virker det som om jeg må vente i evigheter med å få en ps5. Har ikke flaks med disse konkurransene heller :p

Lenke til kommentar
Inajx93 skrev (4 minutter siden):

Hei. Om noen har en kode på hvilken som helst ps5 så tar jeg gjerne imot. Jeg forhåndsbestille ps5 i april i fjor. Og så dum jeg var så avbestilte jeg den fordi jeg trudde den sto i veien for en annen bestilling. Så jeg bestilte på nytt i september og nå virker det som om jeg må vente i evigheter med å få en ps5. Har ikke flaks med disse konkurransene heller :p

Herlig å se når noen tigger etter kode når de akkurat har blitt forumbruker 😛

  • Liker 5
Lenke til kommentar
2 minutes ago, M!ke said:

Ja, dette burde vedkommende ha tenkt på for minst et halvt år siden, og opprettet en bruker da.

Jeg visste ikke om denne tråden før kameraten min viste den til meg for et par dager siden. Jeg hadde laget en bruker for lenge siden hadde det ikke vært for det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Inajx93 skrev (Akkurat nå):

Jeg visste ikke om denne tråden før kameraten min viste den til meg for et par dager siden. Jeg hadde laget en bruker for lenge siden hadde det ikke vært for det. 

Da kan du som alle de andre her i tråden, følge med når det er slipp så har du like stor sjanse som alle andre her, jeg har selv skaffet Digital til en slektning og nå sist Standard til meg selv, ved å følge med i tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (3 minutter siden):

Ja, jeg tenker at hadde de vært så interessert i å få tak i så hadde de nok vært forum medllem for lenge siden, lukter scalpers lang vei, spør du meg.

Får virkelig håpe at det ikke er noen som er så frekke at de får en kode fra en snill sjel og så kaster den ut på finn. Isåfall er alt håp ute for menneskeheten er jeg redd. Ser at min konto er opprettet for 13 år siden så "ansienniteten" burde være inne... Hehe. Har dog vært lite aktiv på skrivingen

Lenke til kommentar
Just now, Dragonlove said:

Da kan du som alle de andre her i tråden, følge med når det er slipp så har du like stor sjanse som alle andre her, jeg har selv skaffet Digital til en slektning og nå sist Standard til meg selv, ved å følge med i tråden.

Jepp. Satt på varsler så jeg får med meg det meste 😄 måtte prøven lykken et sted 😛 var ikke meningen å fornærme noen her altså. Jeg er på ingen måte bedre en andre her inne. Så jeg skjønner at det kunne virke frekt. Jeg beklager på det sterkeste om jeg virket ut som jeg laget bruker kun for å tigge. Jeg får bare smøre meg tålmodighet som alle andre og følge med på trådene som blir lagt ut 😊

Lenke til kommentar
Northnose skrev (36 minutter siden):

Vil gjerne rette en stor takk til @Mintza som ga meg kode til Ps5 Digital på Power nå nettopp😃👏👏👏 Setter ekstremt stor pris på det! Konsoll er bestilt😁👏 

NB dersom jeg får mulighet til å hjelpe noen andre skal jeg følge Mintza sitt gode eksempel👍

 

Jeg gjorde det samme med koden jeg fikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
gundog skrev (1 minutt siden):

Får virkelig håpe at det ikke er noen som er så frekke at de får en kode fra en snill sjel og så kaster den ut på finn. Isåfall er alt håp ute for menneskeheten er jeg redd. Ser at min konto er opprettet for 13 år siden så "ansienniteten" burde være inne... Hehe. Har dog vært lite aktiv på skrivingen

Ja, oppretta konto for 16 år siden selv,  men er ikke like ekstrem som en av de forumbrukerne som har vært her i 20 år og har i snitt 11 innlegg hver dag, da har man ikke mye liv utenom 😁 men er blitt litt nå i det siste pga Korona, Ps5 og skjermkort, pc opgradering, men nå kommer snart våren og da er det mc og båtliv.

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...