Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Av nysgjerrighet: Hvilke nettsteder kan selge PS5 i disse dager? Jeg vet om at Elkjøp og Power nettopp hadde en hhv. konkurranse og slipp. Komplett sender vel bare til forhåndsbestiller inntil denne listen er tom før hvem-som-helst kan kjøpe er. NetOnNet har jeg ikke sjekket selv, men de selger vel også. Andre steder?

joakimbus skrev (2 minutter siden):

Bryr meg ikke så mye nå egentlig, vant nettopp i Power konkurransen :)

Gratulerer! Hvordan er opplegget, får du velge om du kan kjøpe Disc eller Digital versjonen?

joakimbus skrev (2 minutter siden):

Selvfølgelig gjør de det. Får de inn så får de begge.

Det er ikke gitt at de to versjonene produseres i likt antall, eller at de distribueres likt. Hvordan innkjøpssjefene hos kjedene tenker er heller ikke godt å vite. Alt er mulig.

joakimbus skrev (3 minutter siden):

Bryr meg ikke så mye nå egentlig, vant nettopp i Power konkurransen :)

Grattis! Fikk du sms eller epost?

Ingen av delene her, så det er et dårlig tegn... ;)

Mala skrev (2 minutter siden):

Fikk den jævla støvsuger mailen da. FFs

Ja her og, i tilegg så fikk jeg sms fra de, å den begynner jo selvfølgelig med navnet så jeg kan ikke lese hele før jeg har åpnet den, men det var bare en pc jeg hadde bestillt som var klar for henting hos den lokale Power 😛 😂

Dragonlove skrev (Akkurat nå):

Ja her og, i tilegg så fikk jeg sms fra de, å den begynner jo selvfølgelig med navnet så jeg kan ikke lese hele før jeg har åpnet den, men det var bare en pc jeg hadde bestillt som var klar for henting hos den lokale Power 😛 😂

Gogo mining ;) 

😛

Cdon åpnet for forhåndsbestilling av nytt parti. Foreløpig sendingsdato 3. mars. 

Edited by CaZpeR
  • Like 3