Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

punchmeintheballs skrev (6 minutter siden):

Feel the pain. Satt på dass.

Jeg og men fikk bestilt. Sprutbasj og mobil vettu, good times

• Like 4

Zatass skrev (Akkurat nå):

Har alle fått bekreftelse fra cdon? Får bekreftelse på nettsiden der jeg betalte, men kompisen min fink Mail med bekreftelse og han bestilte etter meg....blir jo nervøs med engang😅

Fikk mail om at bestillingen var mottatt umiddelbart.

2 minutes ago, 11MaMa said:

Har bestilt mye fra CDON, og når ting har blitt sendt rett fra dem (det gjør de nå) har det funka supert! 😃👍 Har returnert og fått den hjelp jeg trengte 😊👌

Skeptisk til å bestille fra en annen leverandør gjennom CDON (som dyre annonser som er gjengitt tidligere her i forumet.) 

Nice, jeg har bare bestilt fra dem en gang og det var bare hoppetau 😅 Håper konsollen er feilfritt og holder så pass lenge slik at jeg ikke plager dem eller noe 😎

• Like 1

2 minutes ago, Zatass said:

Har alle fått bekreftelse fra cdon? Får bekreftelse på nettsiden der jeg betalte, men kompisen min fink Mail med bekreftelse og han bestilte etter meg....blir jo nervøs med engang😅

Jeg fikk først error på nettsida så visste ikke om bestillingen gikk gjennom eller ikke, men så kom mail og så at pengene ble tatt ut av konto så 🤞

• Like 1

Fifaaam skrev (1 minutt siden):

Noen som har erfaringer med bestilling fra Coolshop før?

ja, flinke til å levere for det meste. trenger du hjelp med å returnere noe eller hjelp. Da er dem ikke så flinke.

Zatass skrev (3 minutter siden):

Fikk bekreftelse på mail om at bestilling var mottatt. På cdon står det at ordre behandles

Trønderbart skrev (Akkurat nå):

Skal dere som fikk bestilt nå, og som potensielt vinner power, gå i scalper fella selv? 😛
Sånn er det med kjapp runde i et game.. 

Hvis jeg vinner går den til lillebror

Vet ikke hva jeg skal tenke om coolshop. De har trukket penger fra kontoen, fått ordrebekreftelse og de har tatt vekk ps5 salg på siden. Når jeg kontaktet kundeservice så sier dem at de ikke har på lager og det er kun forhåndsbestilling.

Zatass skrev (5 minutter siden):

Ja fikk bekreftelse på epost av Cdon 13:10

MrCradock skrev (Akkurat nå):

Stod det ikke at Coolshop hadde på lager og levering var 2-4 dager?

Jo, men det var visst en feil..

1 minute ago, Billon said:

Vet ikke hva jeg skal tenke om coolshop. De har trukket penger fra kontoen, fått ordrebekreftelse og de har tatt vekk ps5 salg på siden. Når jeg kontaktet kundeservice så sier dem at de ikke har på lager og det er kun forhåndsbestilling.

Samme her. De påstår at de ikke trekker penger før varen sendes på infosiden, men det er ingen måte å kanselere på.
De kan heller ikke svare på hvor lang ventelisten er...