Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Fontastic1 skrev (1 minutt siden):

Fikk bestilt og skulle høre om alt var iorden

de viste heller ikke når de fikk på lager

Skjønner! Så de hadde egentlig ingen PS5 på lager mao? Fikk også bestilt men har ikke kontakta de enda...

Jeg fikk bestilt fra CoolShop, men jeg ser nå at siden deres er nede. Dette, kombinert med chatloggen til Fontastic1 over, får meg til å tro at CoolShop på ingen måte var forberedt på hvor mange som ville bestille  - så jeg mistenker at de trolig ikke får sendt ut til alle som har bestilt (inkludert meg selv).

... Men jeg krysser allikevel fingrene og håper på det beste!

Screenshot 2021-02-25 at 13.12.18.png

Rakk å bestille fra CDON pga varsel på mail fra CDON 🤩👌 Fantastisk!!

God takk til forumet, er mulig å holde motet oppe og fortsette forsøke når man ser vi var flere som søkte det samme! 😊👌

Lykke til videre dere som fortsatt søker! 

• Like 1

Er sååååå glad akuratt nå at jeg fikk bestilt fra cdon. De har forventet lagerdato 03.03.21. Håpen de ikke fakker opp bestillingen. Jeg er såå hype

Itsjafar skrev (Akkurat nå):

Hvor lang tid tar det får cdon leverer 

Tipper at du bør ha den fredag 5 eller mandag 8. mars avhengig av hvor du bor.

coolshop played us. hvorfor legge ut når de ikke har noe på lageret? jeg vet svaret, men det er dårlig gjort.

coolshop.JPG

Det virker for godt til å være sant. Har ikke sett noen slipp der så mange her inne har fått tak i konsoll i samme slengen. Lukter nok at både coolshop og CDON har tatt seg vann over hodet - dessverre.
Tviler for at alle som forhåndsbestilte hos CD får fra 3.3 leveringen

• Like 1

Bebooooo skrev (1 minutt siden):

Fikk bestilt hos Cdon takket til forumet ❤️ Vet dere om det er noe garanti hos dem?

Har bestilt mye fra CDON, og når ting har blitt sendt rett fra dem (det gjør de nå) har det funka supert! 😃👍 Har returnert og fått den hjelp jeg trengte 😊👌

Skeptisk til å bestille fra en annen leverandør gjennom CDON (som dyre annonser som er gjengitt tidligere her i forumet.) 

• Like 1

Har alle fått bekreftelse fra cdon? Får bekreftelse på nettsiden der jeg betalte, men kompisen min fink Mail med bekreftelse og han bestilte etter meg....blir jo nervøs med engang😅

15 minutes ago, muuha said:

eneste ps5 spillet som er noe å ha, resten kunne en likegodt brukt ps4 til :)

Ikke enig. Demon's Souls vil jeg si er det beste PS5-spillet... Og det får man kun spilt på PS5. 😉

Edited by djorgen
  • Like 1