Gå til innhold

Black Friday, Black week, Cyber Monday og Singles day 2020


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
25 minutes ago, daruu said:

Nå er s7 det, for et år siden så var det veldig mye telefon til 1500,- og det samme var Huaweien for 2 år siden - kjøper heller en "utgått" toppmodell enn tilsvarende billigmodeller (og ja, jeg har hatt begge).

De forrige årene har det også vært noen "få 1500,- i avslag ved kjøp av valgfri mobil med binding" kampanjer, det er det vel ingen av nå?

Da blir ting litt annerledes, men jeg mener fortsatt at S7 var for gammel i fjor til å være et godt kjøp. Tipper vi er nødt til å være enige om å være uenige. Men at det er mye telefon for pengene, det er jeg enig i.

Mulig jeg har litt annen tilnærming til dette enn deg? Jeg kjøper utgåtte flaggskip for å få "ny tech" for en fornuftigere pris enn når det er helt nytt. Hvis jeg venter 3-4 år, så er det ikke lenger nytt, og da er det heller ikke av interesse.

Lenke til kommentar
hekomo skrev (1 time siden):

Er det en sikker platform da? Har aldri hørt om den før.

Har undersøkt ein del og den virker sikker, ja. Eg har ikkje hatt noe problemer enda (brukt i over halvt år). Du eier aksjene og det du har av kontanter på kontoen er beskyttet under EU-regulering. De holder seg til UK, men skal kanskje flytte til Bulgaria pga Brexit. 

De bruker veldig fair valutakurs, ca samme som bloomberg o.l.. De tjener på CFD, mens invest er heilt gratis. Eneste gebyr eg opplevde var "post-blabla" på Rolls Royce og noen ganger ved "limit/stop", men det er snakk om 0.01-0.09€.
Eneste problem eg opplevde var når vaksinen ble annonsert, så var serverene deres meget treige de første 45m. 

Eg har lest at det er noe tull med CFDs (forsinkelser), så folk taper penger, uten at noen kunne komme med bevis for påstand. Eg bruker ikkje CFDs, så eg bryr ikkje meg om det anyway.

Alt i alt er eg strålandes fornøyd og har ingen planer om å flytte te noen andre.

Lenke til kommentar

Skuffende av Power med stengetid kl 20, når andre har åpent gjerne til midnatt. Men, jeg kan forstå det basert på Covid-19 hensyn. Var en tur innom Elkjøp som har åpent til kl 21 der jeg pleier å gå. For å være litt sen på kvelden. Like etter kl 20 så var dørene hos Power stengt. Jaja, verden går ikke under av det.

Fortsetter tråden som Cyber Monday, eller må man finne fram til en ny tråd for det?

Jula har forresten både lørdags, søndags og mandags tilbud la jeg merke til.

1843697374_Komplett-chat_pent_til_midnatt.thumb.jpg.88c3149f450b6c651ad5541ff20d9413.jpg

Endret av G
Lenke til kommentar
daruu skrev (2 timer siden):

Nå er s7 det, for et år siden så var det veldig mye telefon til 1500,- og det samme var Huaweien for 2 år siden - kjøper heller en "utgått" toppmodell enn tilsvarende billigmodeller (og ja, jeg har hatt begge).

De forrige årene har det også vært noen "få 1500,- i avslag ved kjøp av valgfri mobil med binding" kampanjer, det er det vel ingen av nå?

Du kan jo kjøpe en Fairphone da. Ja, den koster nærmere 5000 kr, men samtidig så får den software støtte i ganske mange år etter lansering (over 5 år). Den forrige versjone de lanserte startet på android 6 og fikk denne høsten android 9, noe som er helt utrolig. Du kan også bytte ut enkelte komponenter selv, om de blir ødelagt eller om du vil oppgradere en bestemt ting (f.eks kameraet). https://prisguiden.no/produkt/fairphone-3plus-64gb-478740

Lenke til kommentar
hekomo skrev (1 time siden):

Hva er den underliggende årsaken?

Thanksgiving er alltid en torsdag og er helligdag i USA. Svært mange har fri fra jobb påfølgende fredag. En fridag 4 uker før jul viste seg å bli en glimrende anledning til å gjennomføre julegaveshopping. Det oppstod kamp for å vinne disse kundene. Da kom Black friday.

Noe slikt har vi selvsagt ikke i Norge.

 

 

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar
Nistelrooy skrev (28 minutter siden):

Gopro har en bra deal på deres egen side. 

https://gopro.com/en/no/shop/cameras/hero9-black/CHDHX-901-master.html

Kommer det toll eller lignende i tillegg til denne prisen? Må man betale noe mer enn det som kommer opp i kassa? 

Nei, skal være inkludert 25% norsk moms (vat)

Total (including VAT) kr4,399.00
Endret av Pc Lynet
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...