Gå til innhold

Black Friday, Black week, Cyber Monday og Singles day 2020


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
arco3 skrev (11 timer siden):

Fikk varsel om DNB supertilbud til helga. Bl.a. 20% rabatt hos Power. Da får man kjøpt robotstøvsugeren som ikke kom på tilbud under BF.

https://m.dnb.no/privat/nettbank-mobil-og-kort/supertilbud.html

Er nokon av desse korta mulig å bruke før ein mottar sjølve kortet fysisk? Bestilte nylig nytt Trumf Visakort, og det kunne eg via appen bruke på nett før eg mottok det.

Lenke til kommentar

Dersom noen skal kjøpe et closed back gaming headset til seg selv eller andre kan jeg anbefale dette som Elkjøp har på tilbud (Komplett selger til 1199,-): https://www.elkjop.no/product/gaming/gaming-headset/218074/razer-blackshark-v2-x-gaming-headset

Det blir ikke billigere enn det vs hva enn får for den prisen. Det er nesten identisk med storebroren til 1199-1499 og likheter med eldstebroren til 1999,-

Det er ikke alltid at åpne hodetelefoner er optimale i alle sammenhenger, så et rimelig lukket headset for LAN, støyede omgivelser hvor man ikke har eller kan bruke bord-mic så var dette en no-brainer for min del. Fått bra omtaler også.

Usikker på hvor lenge tilbudet varer.

Lenke til kommentar
G skrev (13 timer siden):

Enig. Netonnet later ikke som dette året. Veldig positiv oppførsel. Men, de har gjerne gjort det av smittevernshensyn også, hvem vet sikkert?

Ikke helt enig angående NetOnNet. For meg virker det som om de var med like mye som de andre kjedene, men så sitt snitt for å kjøre et "stunt" med å gi uttrykk for at de ikke ville være med. Såvidt jeg kan huske har de hvert år kjørt en eller annen variant av det samme, "vi er ikke med", men så snart klokken slår midnatt faller en haug med priser.

Denne gangen lå jeg merke til at når black week startet, så byttet de alle bildene på forsiden til svart bakgrunn, med hvit tekst. Bildene var delt opp etter de ulike kategoriene de hadde plassert salgsvarene i. Nå som Cyber Monday var over, er de vanlige bildene tilbake.

La også merke til at akkurat etter midnatt til fredag kom det en drøss med varsler på NetOnNet på Prisguiden. Langt over 100 produkter var satt ned i pris, mens rundt 70 var "rekordbillig". Nå er tallene henholdsvis 52 og 10.

Butikken deres i Stavanger hadde kjøpesenterets soleklart lengste kø utenfor. Så selv om de ikke slapp inn alle i butikken samtidig og folk så ut til å holde meteren i avstand, kan man ikke gi de kred for å bidra til smittevern med å oppfordre folk til å holde seg unna butikkene heller. Kjører de slike tilbud, så kommer folk.

Endret av Brulejus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
14 hours ago, arco3 said:

Fikk varsel om DNB supertilbud til helga. Bl.a. 20% rabatt hos Power. Da får man kjøpt robotstøvsugeren som ikke kom på tilbud under BF.

https://m.dnb.no/privat/nettbank-mobil-og-kort/supertilbud.html

"NB! Husk at alle varer må betales i sin helhet under Supertilbudet for at det skal bli gitt rabatt. Dette gjelder også om du benytter «Click&Collect» eller om en vare bestilles for levering frem i tid. Er en vare utsolgt i nettbutikken, kan den oftest bestilles mot levering frem i tid, ved spørsmål om leveringstid og tilgjengelighet kontakt Power Kundeservice."

 

Vet du hvordan det blir, hvis man bestiller noe på nett, som ikke kommer på lager før om en stund? Risikerer man att man ikke får rabatten for att handelen/betalingen ikke ble fulført i tide?

Eller blir betaling med kredittkort fulført i det du kjøper/bestiller varen, i motsetning til debetkort hvor pengene bare blir reservert?

Lenke til kommentar
Kennet_H skrev (1 time siden):

"NB! Husk at alle varer må betales i sin helhet under Supertilbudet for at det skal bli gitt rabatt. Dette gjelder også om du benytter «Click&Collect» eller om en vare bestilles for levering frem i tid. Er en vare utsolgt i nettbutikken, kan den oftest bestilles mot levering frem i tid, ved spørsmål om leveringstid og tilgjengelighet kontakt Power Kundeservice."

 

Vet du hvordan det blir, hvis man bestiller noe på nett, som ikke kommer på lager før om en stund? Risikerer man att man ikke får rabatten for att handelen/betalingen ikke ble fulført i tide?

Eller blir betaling med kredittkort fulført i det du kjøper/bestiller varen, i motsetning til debetkort hvor pengene bare blir reservert?

Om du bestiller med levering, så må du betale med ein gong, da får du full rabatt. Om du velger "click and collect" då betaler du i butikken. Avgjørende er når du betaler, ikkje når du bestiller

 

Lenke til kommentar

Går det fint å benytte DNB MC med 20% hos power hvis jeg bestiller 00:01 i natt? Jeg frykter at det jeg skal kjøpe, skal gå i tomt. Siden det skal være en julegave til sønnen min

EDIT: Eller er det bedre å "click and collect" nå og betale den imorgen?

Endret av fox
Lenke til kommentar
aomt skrev (7 timer siden):

Om du bestiller med levering, så må du betale med ein gong, da får du full rabatt. Om du velger "click and collect" då betaler du i butikken. Avgjørende er når du betaler, ikkje når du bestiller

 

Ja betale når en henter, men med mitt kjøp så måtte jeg hente og betale etter 2 dager varen var kommet i butikken. Fikk en sms om å hente & betale innen 02.12.20 før kl. 20.00.

Ikke lett når en ikke er hjemme for å hente i butikken og en får en frist på 2 dager... 

Hadde jeg vist det, hadde jeg sendt den med posten, da hadde jeg ihvertfall hatt 2 uker på meg🤪

Før kjøp spurte jeg på chat/mail om mulig henting etter 2 uker og det skulle gå bra sa de da. Men SMS'en sa noe annet, så gadd ikke ta opp diskusjonen, så måtte ordne med en kompis for henting 🤪

 

Lenke til kommentar

Fikk ordren min fra Coop kansellert da de var gått tom for varen. Varen hadde 20+ i lagerbeholdning da jeg bestilte den. Hørte ingenting fra de før jeg selv tok kontakt etter en uke og spurte hvorfor ordren fortsatt sto med status "Behandler"

Da fikk jeg dette til svar:
"Din ordre: XXXXXX har blitt plukket i 0, på grunn av manglende beholdning fra vårt hovedlager, dette ble kommunisert på din kvittering."

Kvitteringen de henviser til ser slik ut. Coop mener altså at dette er tilstrekkelig informasjon som kommuniserer at ordren er kansellert: 

kvittering-obs.thumb.png.47c4beb3022a06ab1cf01e9aac1ec62e.png

Hadde jeg åpnet vedlegget så kunne jeg se at det sto 0 stk i antall på varen jeg bestilte. 

At de har klart å overselge og er nødt til å kansellere ordren er greit nok, feil skjer. Men kommunikasjon ut til kundene etterpå er jo helt på tryne. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
phax skrev (9 timer siden):

Fikk ordren min fra Coop kansellert da de var gått tom for varen. Varen hadde 20+ i lagerbeholdning da jeg bestilte den. Hørte ingenting fra de før jeg selv tok kontakt etter en uke og spurte hvorfor ordren fortsatt sto med status "Behandler"

Da fikk jeg dette til svar:
"Din ordre: XXXXXX har blitt plukket i 0, på grunn av manglende beholdning fra vårt hovedlager, dette ble kommunisert på din kvittering."

Kvitteringen de henviser til ser slik ut. Coop mener altså at dette er tilstrekkelig informasjon som kommuniserer at ordren er kansellert: 

kvittering-obs.thumb.png.47c4beb3022a06ab1cf01e9aac1ec62e.png

Hadde jeg åpnet vedlegget så kunne jeg se at det sto 0 stk i antall på varen jeg bestilte. 

At de har klart å overselge og er nødt til å kansellere ordren er greit nok, feil skjer. Men kommunikasjon ut til kundene etterpå er jo helt på tryne. 

 

Har du fått ordrebekreftelse? 

Lenke til kommentar

 iPhone er vel unntatt fra supertilbudet fra DNB/Mastercard. 
Ellers er tilbudet mye bedre på kurrante varer (for meg) enn noe av det jeg så på Black Friday. Synd jeg akkurat kjøpte en Raspberry Pi for noen dager siden. Hadde bare reviewene vært bedre på Homey Pro hadde jeg kjøpt en på dette tilbudet, 20% er langt bedre enn de 200 kronene den var satt ned i Black Week. 

Endret av tommyb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...