Gå til innhold

Black Friday, Black week, Cyber Monday og Singles day 2020


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en surround-receiver for mamma, og den var knapt nok på tilbud. Produktsegmentet er nesten dødt, erstattet av lydplanker, og kronekursen er trist.  

Ingen produkter jeg sjekket opp hadde gode priser. Det eneste som fristet meg var hos utenlandske leverandører, kanskje fordi jeg sammenlignet euro mot euro, ikke kroner — og jeg endte opp med å faktisk ikke kjøpe noe selv i år. Men det har visstnok vært greie tilbud på Lego. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
XmasB skrev (8 timer siden):

Hadde vært nyttig om de skrev om det var GoG eller Steam... Antar GoG?

Kjøper du retail disc er keyen aktiverbar hos GOG iflg reddit. (CDPR eier GOG). Kjøpte min til 359,- hos komplett for 2 år siden, vurderer å kansellere og kjøpe digitalt bare så man kan preloade.

Endret av Nwader
Lenke til kommentar
On 11/28/2020 at 5:07 PM, vara said:

https://www.toll.no/no/netthandel/1.april/voec/

VOEC-ordningen gjelder for varer med verdi inntil 3 000 kroner. Merk at du kan handle så mange varer du vil og få disse sendt til deg i samme pakke så lenge hver vare har en verdi under 3 000 kroner. Men du må betale merverdiavgift på 25 % for alle varene, inklusive frakt og andre kostnader. Derimot er varene du handler innenfor VOEC-ordningen unntatt for toll. 

 

Med andre ord du må fremdeles gjennom tollbehandling og betale 299 i gebyr da VOEC kun gjelder for <3000 kr per vare.

Hvorfor så lavt gebyr? Tar ikke enkelte seg grovt betalt for tollbehandling, gjerne opp i 6-7 hundre kroner og høyere hos noen?

Endret av G
Lenke til kommentar
On 11/28/2020 at 5:41 PM, Sjalottløk said:

Enig.

Men jeg ser flere kupp i løpet av året som ikke kommer tilbake på BF. Men å avskrive BF er dumt.

Blir spennende å se nå hva varene normaliserer seg på etter BF, CyberM..

Kommer vil til å se nye høyder for priser i forkant av julegaveinnspurten, eller skal vi få litt pusterom i fra overprisingsgalskapen igjen?

Lenke til kommentar

For min del så glapp LG CX48 tommer (skulle brukes som PC monitor med litt gaming for NG konsoll) ifra meg(da TVen gikk for 12999kr på Power), men tenker de selger ut denne TVen blir erstattet iløpet av nyåret/første mnd...

Hadde jeg fått tilbudet igjen er jeg usikker på hva jeg hadde gjort...

Endret av ray001
Lenke til kommentar
20 hours ago, Tom21 said:

Godt observert! Deler inntrykket av at romjuls-/nyttårssalget er årets minst latterlige salg.
All honnør til netonnet som ikke later som de tar black friday seriøst og like gjerne dropper hele greia!

 

Enig. Netonnet later ikke som dette året. Veldig positiv oppførsel. Men, de har gjerne gjort det av smittevernshensyn også, hvem vet sikkert?

Lenke til kommentar
17 hours ago, XmasB said:

Hadde vært nyttig om de skrev om det var GoG eller Steam... Antar GoG?

Kjøpte det selv. Antar faktisk Steam, da det er det jeg har fått de fleste gangene. Men, jeg vet selvsagt ikke sikkert.

  

9 hours ago, Nwader said:

Kjøper du retail disc er keyen aktiverbar hos GOG iflg reddit. (CDPR eier GOG). Kjøpte min til 359,- hos komplett for 2 år siden, vurderer å kansellere og kjøpe digitalt bare så man kan preloade.

Stod at PC var Digital Download. Men, jeg har ikke greie på hva vi får levert det på.

https://www.komplett.no/product/791477/gaming/spill/spill-pc-mac/spill-til-pc/cyberpunk-2077

Hvilket kjønn og rase skal du/dere velge å spille (dersom det er valgfritt)? :p

Endret av G
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...