Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

9 minutes ago, Raul07 said:

Når man automatisk bare godtar disse prisene fra Sony, hva vilt neste pris hopp hos dem være? Synes personlig 850 kr per spill er for mye. Det er jeg nok ikke alene om heller. Kanskje ikke her på forumet, men det er nå heller ikke overraskende :p

Hvem er det som bare "godtar prisene". Siste spillet jeg kjøpte til PS5 kostet 379,-.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elkjøp tok en spansk på meg i dag, og lurer på om hvor mange eksemplarer av spillet hver butikk tok inn. Rundt halv 10 var jeg klar for å legge inn bestilling, men knappen var fortsatt grå. Var innom butikken en time senere og ingen Returnal å finne.  Var helt utsolgt i de nærmeste butikkene også, så ble 40 km kjøretur fror å sikre den siste i en annen butikk. 😰 Virker som hver butikk bare tok inn 3-4 stk iom ble så fort utsolgt. Hadde heller ikke ITT noen steder så måtte kjøpe fra Power til fullpris.

Men nå blir det dreping av monstre i helga. 😄

Lenke til kommentar
1 hour ago, Myst said:

Elkjøp tok en spansk på meg i dag, og lurer på om hvor mange eksemplarer av spillet hver butikk tok inn. Rundt halv 10 var jeg klar for å legge inn bestilling, men knappen var fortsatt grå. Var innom butikken en time senere og ingen Returnal å finne.  Var helt utsolgt i de nærmeste butikkene også, så ble 40 km kjøretur fror å sikre den siste i en annen butikk. 😰 Virker som hver butikk bare tok inn 3-4 stk iom ble så fort utsolgt. Hadde heller ikke ITT noen steder så måtte kjøpe fra Power til fullpris.

Men nå blir det dreping av monstre i helga. 😄

Og all den tiden man har brukt rundt kjøpet og kjøringen sparer man med 1 trykk på "kjøp og last ned". på kontrolleren

Hehe neida, jeg er ikke tilhenger av denne diskusjonen,  man må gjøre som man vil tenker jeg. Men den kom  litt gratis da. Kos deg i helgen!

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hehe ja, har en tendens til å gjøre meg til lett bytte iblant. Skal selv ikke blande meg i den diskusjonen, men 859,- digitalt og 490,- fysisk er fortsatt en vesentlig forskjell i min mening.  Noen vil ha digitalt, andre fysisk (inkl. meg) og er en personlig preferanse. Ikke annet å gjøre enn respektere. :)

 

Lenke til kommentar
Quakecry skrev (6 minutter siden):

Var helt tomt på butikken. Virker rart dem skulle vært utsolgt, så mange PS5er er vel ikke solgt, og ei er spillet så kjent. 

Virker å ha vært få eksemplarer over hele linja nærmest. Kun 2 butikker har spillet nå og ikke kan man bestille på nett, lol ?

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Sjalottløk skrev (5 timer siden):

Virker som Elkjøp og Power er forsiktig med å ta inn for mange spill mm det er de vanlige og populære titlene som CoD of FIFA f.eks.

Det er jo litt synd at embargo på anmeldelsene legges så tett til lansering også. Embargo var vel i går og Returnal fikk ganske gode tilbakemeldinger. Vet av flere (meg selv inkludert til tider) som sitter på gjerdet og venter på å slå til etter å ha sett en del anmeldelser fra nettsteder som ofte treffer blink med anmeldelsene. I dette tilfellet fikk vel spillet også en 6-er fra NRK (Rune Fjeld Olsen).

Lenke til kommentar

Virker som elkjøp er de eneste med rimelig pris på dette, jeg vet ikke om beholdning er utsolgt eller hva det er men klikk og hent i skien er det eneste som er tilgjengelig for meg som bor midt i Oslo uten bil.

Da er jo alternativet å få det sendt i posten fra en annen nettbutikk der det ofte er hvertfall 700, eller da å kjøpe det på playstation store. Plutselig er det ikke så voldsom forskjell i pris allikevel..

Merkelig at prisene på spill til en konsoll er så ville vesten som dette her, det har jeg ikke vært borte i før som jeg kan huske.

Lenke til kommentar
Jext skrev (1 minutt siden):

Merkelig at prisene på spill til en konsoll er så ville vesten som dette her, det har jeg ikke vært borte i før som jeg kan huske.

Da husker du nok ikke særlig langt tilbake. 700-800 er ikke noe ville vesten historisk sett. I dagens kroneverdi kostet N64-spill langt over 1000-lappen. Sånn egentlig er 700-800 en ganske gjennomsnittlig eller til og med billig pris justert for inflasjon. Det som er "merkelig" er jo at det kun er Sony som har disse prisene på sine spill i dag.

Lenke til kommentar
14 minutes ago, Nimrad said:

Da husker du nok ikke særlig langt tilbake. 700-800 er ikke noe ville vesten historisk sett. I dagens kroneverdi kostet N64-spill langt over 1000-lappen. Sånn egentlig er 700-800 en ganske gjennomsnittlig eller til og med billig pris justert for inflasjon. Det som er "merkelig" er jo at det kun er Sony som har disse prisene på sine spill i dag.

Ja det er jo sant, jeg var ikke med på N64 generasjonen men jeg husker at NES spillene var svindyre når jeg var barn. Jeg hadde ikke trodd at jeg skulle gjøre det men jeg kjøper nok Returnal online siden det ikke blir mer enn rundt en hundrelapp å spare, pluss at jeg da kan få testet det i helgen. Well played Sony :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...