Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

It takes two smakte så godt her at jeg måtte få be om å få slå av PS5 etter et 3-4 timer for å hvile litt.

Men det var veldig gledelig at jeg og dattern kunne ha det gøy sammen også med et spill. Derfor lurer jeg fælt på hvilke andre spill vi kan spille sammen på denne måten enten ved splitscreen og quickplay eller etter hverandre (annenhver tur).

Om det er PS4 eller PS5 spill er ikke så nøye så lenge vi kan spille det på PS5. 
Riktignok har vi også en PS4 Pro, men for oss passer det best å sitte sammen og spille på samme konsoll. Litt kveldshygge i koronatider.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (22 timer siden):

It takes two smakte så godt her at jeg måtte få be om å få slå av PS5 etter et 3-4 timer for å hvile litt.

Men det var veldig gledelig at jeg og dattern kunne ha det gøy sammen også med et spill. Derfor lurer jeg fælt på hvilke andre spill vi kan spille sammen på denne måten enten ved splitscreen og quickplay eller etter hverandre (annenhver tur).

Om det er PS4 eller PS5 spill er ikke så nøye så lenge vi kan spille det på PS5. 
Riktignok har vi også en PS4 Pro, men for oss passer det best å sitte sammen og spille på samme konsoll. Litt kveldshygge i koronatider.

A way out er av samme utviklere som it takes two. Lego spill har couch co-op og det fins en del andre spill også. hvor gammel er dattera di?

hvis jeg skal nevne noen.

a way out

lego spill

unravel two

scott pilgram

diablo?

cuphead 

street of rage 4

degrees of seperation

overcooked

rayman legends

alt jeg kan komme på akkurat nu, kos dere :)

Endret av Billon
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Ja, veldig bra! Anbefales om du liker AC: Odyssey. Virker ganske stort det spillet her og. Er bare i tidlig fase i England. Skal sies at det er da det først blir moro da man kan utvide settlementen og skaffe allierte selv om jeg likte meg i Norge og klatre på fjelltopper og ta panoramabilder over utsikten!😅 Pent visuelt spill😀

Gikk for Eivor (shieldmaiden) denne gangen da jeg stort sett pleier å velge det andre kjønn i spill🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
On 4/22/2021 at 3:23 PM, Nameen said:

Noen som er spent på Returnal? Så nettop Cohhcarnage stream på twitch. Han hadde 45 min. preview. Returnal så digg ut

Jeg er veldig spent ettersom det er det første faktiske PS5 spillet jeg er interessert i, foreløpig har jeg fått veldig lite ut av PS5'en bortsett fra å replaye litt PS4 spill med bedre ytelse..

Er dog litt forbløffet over at det koster 869 kroner for billigste versjonen av spillet, det er voldsomt nok til at jeg definitivt skal vente på reviews før jeg kjøper.

Lenke til kommentar
51 minutes ago, newman221 said:

Eller 549 minus 10%, som skulle bli rundt 500kr

image.png.97a057739dfbef5b966aff97e1abba9a.png

 

Stemmer, som en som vanligvis spiller på PC glemmer jeg dette at spill er veldig mye billigere på disk av en eller annen mystisk grunn. For meg er det mest praktisk å kjøpe spillene på playstation store men det er tydeligvis for de som vil betale en tredjedel ekstra på PS5.

Det er jo klart det er billigere og mer miljøvennlig med trykking av disk med masse plastikk og som sendes til  andre siden av planeten. :p

Lenke til kommentar
16 minutes ago, Jext said:

 

Stemmer, som en som vanligvis spiller på PC glemmer jeg dette at spill er veldig mye billigere på disk av en eller annen mystisk grunn. For meg er det mest praktisk å kjøpe spillene på playstation store men det er tydeligvis for de som vil betale en tredjedel ekstra på PS5.

Det er jo klart det er billigere og mer miljøvennlig med trykking av disk med masse plastikk og som sendes til  andre siden av planeten. :p

Har man en PS5 med diskdrev, så kan man jo si at man får det verste fra begge verdener hvis man kjøper spill digitalt. Dyre spill og dyr konsoll. ;)  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...