Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 minute ago, Nimrad said:

I disse dager? Hvor har du fått dette fra? Jeg har knapt sett underskriftskampanjer "i disse dager". Jeg har hvertfall en helt annen oppfatning enn at alt skal ha det disse dager.

Nei, selvsagt, ALT skal ikke ha underskriftkampanjer. Det er et uttrykk jeg brukte i denne sammenhengen. Poenget er at jeg synes det er mye som skal ha underskriftskampanjer som kanskje ikke trenger det. Men nå mister vi litt fokus på ballen.

Lenke til kommentar
16 minutes ago, Billon said:

Tror du bare behov for å ha det siste ordet, så det skal du få det etter denne posten her. Smak er subjektivt, kanskje noen liker et spill som ikke du liker f.eks Days gone. 

Det kan hende at Sony sier okay, la oss lage days gone 2 istedenfor "blabla" tingen er at vi vet ikke hvordan eller hva "blabla" er. Ingen tvinger deg til å skrive under på noe. Vi, inkludert deg vet ikke om hva, hvordan eller hvor mye ressurser sony kommer til å flytte for å starte med days gone 2, eller om de helle tatt kommer til å gjøre det. 

Jeg orker ikke å diskutere noe fiktivt. Jeg personlig spillet var ganske bra, og vil se en oppfølger. flytting av ressurser har ikke vi begge peiling på.

Det blir litt rart å svare på innlegget når du har den åpningen der. :)

Har inntrykket av DG fikk gjennomsnittlige kritikker, så for de aller fleste vil det faktisk være bedre men noe nytt noe. Men nå skal de sies at dette faktisk er litt kontroversielt, siden Sony har flyttet mange av disse folka over på nok en utgave av tLoU 1.. Så da kan det jo ha noe for seg å lage en oppfølger til DG. 

Men isolert sett, så står jeg ved det jeg sa. Jeg mener ikke å ta fra deg gleden, men håper du/dere kan skjønne problemstillingen. 

Endret av Sjalottløk
Lenke til kommentar
Billon skrev (6 timer siden):

For dere som kan være interessert i Days gone 2. Det er en signerings kampanje pågang. tenkte jeg skulle dele den med dere. Days gone hadde middelmådig historie men alt annet var ganske bra, jeg tenker at 2 har potensial til å bli en kjempe spill.

 

http://chng.it/8tbBbmTpSn

Jeg skriver gjerne under. Ønsker meg veldig gjerne Days Gone 2. Forøvrig fullstendig uenig at historien er/var dårlig. Kanskje en av de historiene som har fenget meg mest i det siste. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
9 hours ago, GnilreG said:

AC Valhalla og Cyberpunk til 560 kr, grei deal :)

Er det? Hmmm, orket aldri å henge på den hypen som var i forkant av Cyberpunk, og Assassins Creed ga jeg opp lenge før Origins. 

Er Cyberpunk fikset nå? Man fikk jo, som første spill i historien, refund på PSstore pga. dårlig kvalitet...

Lenke til kommentar

Kommer til å spille AC først, så har jeg noen hundre spill i backlog til PS5 oppdateringein til Cyberpunk kommer :) Men fikk det for 222. Tviler det går for så mye mindre de neste mndene. AC spillene har nå bare blitt bedre og bedre, selv stoppet jeg på black sails, så klar for en ny runde nå :)

Lenke til kommentar

Greide aldri å komme ovenpå etter Black Flag, så Valhalla var faktisk det første spillet i serien jeg prøvde igjen. Men mettheten meldte seg kjapt. Får prøve igjen senere :p 

All honnør til de som greier å sluke denne Ubisoft formelen her år, etter år etter år.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Lokiboki skrev (4 minutter siden):

Noen som har fått sporingsbekreftelse på returnal fra Elkjøp? Begynner å angre på at jeg ikke valgte collect at store. Ifølge dem ville spill fremover bli sendt på lanseringsdag.

Kan du ikke bare gå  innom og plukke opp en kopi i butikken på lansering, så leverer du bare inn det du får i posten i butikken og får refundert pengene? Husk 10% rabatt om du er medlem i kundeklubben.

Endret av Mala
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...