Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Mala skrev (16 timer siden):

 

Etter det utrolig ræva Cold War håper jeg at mn kanskje neste gang kan lære og bare stå over neste spill i serien :D Men så er man jo litt svak for den over the top suppa de spillene koker spiker på i enspilleren da :wee: 

Cold War er skuffende ja.Spiller kampanje delen først nå ....har vel ca 50t mp...og må si at jeg faktisk kjeder meg.Spiller vel igjennom kampanjen bare for å ha gjort det.......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk konsollen for et par dager siden. Har foreløpig kun ett spill: AC: Valhalla. Og det spillet er elendig. Forferdelige cut-scenes, elendig historie, grafikk på PS3/PS4-nivå og så videre. Jeg vet ikke når dette spillet ble utgitt, men dette var skuffende saker. Astro's langt mer underholdende.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Avlatsbrev skrev (Akkurat nå):

Fikk konsollen for et par dager siden. Har foreløpig kun ett spill: AC: Valhalla. Og det spillet er elendig. Forferdelige cut-scenes, elendig historie, grafikk på PS3/PS4-nivå og så videre. Jeg vet ikke når dette spillet ble utgitt, men dette var skuffende saker. Astro's langt mer underholdende.

Tror du er kanskje er påvirket?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje han har kjøpt og spiller PS4 versjonen..på PS5 🤪Har de ikke fikset framerate problemene på PS5 enda?

Spillet såg ganske så pent og stemningsfullt ut på PC i hvert fall, men som med alle Ubisoft spill var det litt for Ubisoft ØopenWøøørld for meg så gikk raskt lei. Må plukke det opp igjen seinere når sjangeren lokker. Nå spyr jeg   nesten.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Det er jo de som mener Ubisoft har *et* spill i veldig mange versjoner i ytterste konsekvens. Selv synes jeg det er litt drøyt da, men skjønner delvis poenget. Det blir fort temmelig repetitivt, men om de ikke skulle være det hadde nok spillene kostet nærmere 4000-5000 kr stk. Du kan jo velge å bare "skumme fløten" og ta hovedveien. Det er en god del som bare spiller for underholdning og ikke absolutt skal ha med seg 100% completion.

Endret av vidor
Lenke til kommentar
Mala skrev (16 minutter siden):

Kanskje han har kjøpt og spiller PS4 versjonen..på PS5 🤪Har de ikke fikset framerate problemene på PS5 enda?

Spillet såg ganske så pent og stemningsfullt ut på PC i hvert fall, men som med alle Ubisoft spill var det litt for Ubisoft ØopenWøøørld for meg så gikk raskt lei. Må plukke det opp igjen seinere når sjangeren lokker. Nå spyr jeg   nesten.

Må være noe, for spillet er tilnærmet en pc fra øverste hylle på ps5! Kanskje ikke for alle men lett 8/10!

Lenke til kommentar
Retroman skrev (11 timer siden):

Kjipt. Regner med at du har prøvd ut følgende:
- skrudd av surround på headsettet og oppdatert det. De fleste surroundheadset tilter når de må håndtere to lydkodeker
- flyttet rundt på mottakeren pga forstyrrelser fra PS5 eller andre ting
- deaktivert 3D audio i PS5-menyen (jeg aktiverer bare dette på noen få PS5-titler) da noen ps4-spill er allergiske mot denne lydkodeken
- har hørt at Penrose sleit med donglen sin i starten. Var mest pga random disconnects, men det kan jo hende at donglene hadde andre feil også, f.eks overføring av lyd

Uansett kjipt. Legger man drøye 3 høvdinger på bordet for et headset så skal det være prikkfritt. 

Takk for tips. Jeg har funnet frem en usb forlenger nå, så skal teste litt mer. Skal prøve å skru av 3D audio. Den har stått på frem til nå, og det spillet jeg har testet mest på er Warzone. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
23 minutes ago, Chalila said:

Er det flere enn meg som fortsatt spiller med invertert kamera? Fyrte opp RDR2 i går for første gang og var skuffet over å se at man bare kunne invertere y-axis, ikke x-axis 😔 Så simpel innstilling som de veldig enkelt kunne lagt til...

Spiller med inverted Y, men ikke X. Men er enig i at slikt burde være med i spillet. Faktisk så synes jeg dette burde være en setting på konsollen, ikke per spill.

Lenke til kommentar

Enig. Ser flere har etterspurt det, men ingen endring på flere år, så har ingen forhåpninger om at de kommer til å inkludere det i fremtiden heller...

Sitter å vurderer en Cronus Zen siden jeg hadde gledet meg sånn til dette spillet. Men ganske stiv pris, i tillegg til veldig mange flere funksjoner enn jeg har bruk for 😅 Men har foreløpig ikke kommet over noe simplere og billigere alternativ som gjør det jeg trenger.

Lenke til kommentar
9 hours ago, Chalila said:

Enig. Ser flere har etterspurt det, men ingen endring på flere år, så har ingen forhåpninger om at de kommer til å inkludere det i fremtiden heller...

Sitter å vurderer en Cronus Zen siden jeg hadde gledet meg sånn til dette spillet. Men ganske stiv pris, i tillegg til veldig mange flere funksjoner enn jeg har bruk for 😅 Men har foreløpig ikke kommet over noe simplere og billigere alternativ som gjør det jeg trenger.

Hvis du spiller med inverted X og Y, kan du ikke da bare åpne opp kontrollen og snu stikka, eller tenker jeg feil da? Gitt at det er plass, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...