Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

36 minutes ago, fred0r_ said:

Jeg må gå til anskaffelse av nytt headsett til ps5 pga at jeg ikke får brukt mitt razer xbox headsett.

Vurderer Sony pulse 3d headsett, usikker på kvalitet, prøvd å funnet tester. Ligger rundt 1000, er evt noe bedre til tilsvarende pris? Og gjerne ikke bare skriv noe ut uten grunnlag. Brukes mest til warzone. 

Kjøpte Pulse headsettet. Helt greit, litt overprisa. Byggekvaliteten føles litt bedre enn det første Gold headsettet, samt det første headsettet som kom til PS3.

Lydkvaliteten er helt greit, men jeg har ikke brukt det mye. 

Synes de sitter en teskje for stramt på hodet. Er litt bekymret for hvor komfortable de vil være over lengre spilløkter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er egne modellkoder for hver region. Det er spesifikke numre under den hvite esken og eget serienummer under maskinen, men ser ikke ut som man kan bruke dem til å finne info. Har sett noen bilder der noen maskiner har produksjonsdato, men de to jeg har har ikke det. Hadde egentlig vært greit å se når de har blitt produsert eller hvilken produksjonsserie.

Lenke til kommentar
fred0r_ skrev (3 timer siden):

Jeg må gå til anskaffelse av nytt headsett til ps5 pga at jeg ikke får brukt mitt razer xbox headsett.

Vurderer Sony pulse 3d headsett, usikker på kvalitet, prøvd å funnet tester. Ligger rundt 1000, er evt noe bedre til tilsvarende pris? Og gjerne ikke bare skriv noe ut uten grunnlag. Brukes mest til warzone. 

 

ray001 skrev (3 timer siden):

Fungere SteelSeries Arctis Pro Wireless til PS5? 

Erfaringer? 

Her kan dere lese litt. Jeg gikk mange runder før jeg kjøpte mitt og er veldig fornøyd.


 

Lenke til kommentar
Billon skrev (3 minutter siden):

Til dere som har vært på forumet lengere enn meg, syns det er litt rart at vi ikke har en egen liten tråd eller forum for å selge brukte spill? vet noen hvorfor vi ikke har det. 

Kjøp og salg er vel i grunn ikke tillatt her inne såvidt meg bekjent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mala skrev (5 minutter siden):

Kjøp og salg er vel i grunn ikke tillatt her inne såvidt meg bekjent.

Ja, det fikk jeg med meg. bare litt nysgjerrig på hvorfor det ikke er det? det er jo mange brukere her, og de kunne ha hatt nytte av å selge brukte spill til hverandre. 

Lenke til kommentar

Problemet med disse er at de blir kokvarme under bruk, spesielt når dem skrives til. Jo varmere dem blir jo lettere er det at de feiler, så sånn sett kan det være lurere å kjøpe fysisk større enheter som gjerne holder seg kaldere.

Et tips er USB-enclosure med en SSD. Gjerne med integrert kjøleribbe. En kan velge mellom SATA og NVME. Dog vil du ikke få all NVME-ytelsen over USB.

Lenke til kommentar

Fikk reklame-epost fra Platekompaniet igår med en kjekk rabattkode på 25% på et kjøp. Veldig kjekt om man planlegger å kjøpe Ratchet &Clank Rift Apart. 561kr er mye bedre enn 869. Om man ikke har lyst til å betale porto kan man slenge på en barnebok i bestillingen, så slipper man unna den også

Så sjekk reklamepostkassa

 

 

 

Endret av newman221
Lenke til kommentar
15 minutes ago, gurka said:

Noen som vet hvordan man får alle installerte spill til å vises på hjemskjermen?

Irriterende å måtte gå via spillbiblioteket hver gang. 

Ja dette er blitt tullete i ps5. tror den kun viser de mest spilte spillene på hjemskjerm, maks 4. Håper de endrer dette.

Lenke til kommentar
newman221 skrev (37 minutter siden):

Fikk reklame-epost fra Platekompaniet igår med en kjekk rabattkode på 25% på et kjøp. Veldig kjekt om man planlegger å kjøpe Ratchet &Clank Rift Apart. 561kr er mye bedre enn 869. Om man ikke har lyst til å betale porto kan man slenge på en barnebok i bestillingen, så slipper man unna den også

Så sjekk reklamepostkassa

 

 

 

Man kan laste ned Ratched and Clank spillet fra ps4 gratis nå uten å ha ps now/ps +.

Har aldri spillt det før og det var overraskende bra. Flyter bra og ser pent ut. Insomniac games er flinke de, det som er bra med Sony de har bra utviklere til konsollen.

https://www.ign.com/articles/2016/04/11/ratchet-and-clank-review

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...