Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Theo343 skrev (9 minutter siden):

Jeg kjøper ikke en spillkonsoll for å måtte drive lakkeringsverksted 😛 Skulle heller ikke forundre meg om Elkjøp og Sony nekter deg garanti om feil skulle oppstå.

Ser den, ikke jeg heller, men folk virker så desperat etter Ps5 at jeg tenker de kan være like desperat etter en annen farge 😛

Det er jo i såfall snakk om en enkel og kjapp mod for å få det til. 

Flekke av dekselene, kjøpe valgfri lakk,plastidip,bedliner eller lignende. Spray noen omganger. Voila

  • Liker 1
Lenke til kommentar
4 minutes ago, mandodiao said:

Ser den, ikke jeg heller, men folk virker så desperat etter Ps5 at jeg tenker de kan være like desperat etter en annen farge 😛

Det er jo i såfall snakk om en enkel og kjapp mod for å få det til. 

Flekke av dekselene, kjøpe valgfri lakk,plastidip,bedliner eller lignende. Spray noen omganger. Voila

Jepp, sånn som han er. Selv om jeg hadde klart det bedre selv 😄.

 

 

Endret av MacBain
Lenke til kommentar
Mimmels skrev (3 minutter siden):

Har noen av de som fikk kjøpt via Elkjøp sitt forhåndsalg til releasen på torsdag, fått noe mere info/sporing/pakke mail ? 

På min bestilling står det bare "reservert" 

Fikk beskjed i dag fra Elkjøp Chat om at vi får sporingsinformasjon i morgen, uten at jeg er sikker på hva hun mente med dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
14 minutes ago, Mimmels said:

Har noen av de som fikk kjøpt via Elkjøp sitt forhåndsalg til releasen på torsdag, fått noe mere info/sporing/pakke mail ? 

På min bestilling står det bare "reservert" 

Jeg kontaktet chat nå og gav dem mitt sporingsnummer. Fikk beskjed om at min ikke sendes før 23 november!!! Fordi elkjøp har køsystem... står jo ikke noe om dette når man kjøpte.

Lenke til kommentar
SverreLøk skrev (20 minutter siden):

Fikk beskjed i dag fra Elkjøp Chat om at vi får sporingsinformasjon i morgen, uten at jeg er sikker på hva hun mente med dette.

Det vil bare si at de varsler posten om at det kommer en sending. Som regel skjer dette opptil et døgn før pakken leveres inn til posten. Det er fordi de forhåndsbetaler for frakten, akkurat som du selv kan gjøre på hjemmesidene til Posten. Etter mine kalkulasjoner (og tidtaking på Elkjøp sin forrige sending) bør maskinene sendes ut i løpet av morgendagen for å ha sjanse til å nå frem tidsnok, i alle fall for de som bor utenfor gryta.

ScandiFlick skrev (6 minutter siden):

Noen som vet hvilken versjon som er mest populær? Den med disc drev eller den uten? 

Virker som den med disc fortsatt er hakket mer populær, i alle fall på verdensbasis. Norge er det sikkert litt jevnere. Skal ha disc-versjonen selv.

Endret av Gringorilla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...