Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

7 minutes ago, Simen1 said:

Kunne det vært en idé til en annen gang å tilby ett lodd per bruker/telefonnr over f.eks noen uker og foretatt en trekning på utgivelsesdagen?

Jeg skulle ønsket en av nettbutikkene i Norge tilbød noe sånt. Logg inn med BankID eller noe sånt for å verifisere at du er en reell person, og begrens det til ett lodd per hode. 

Mulig Lotteritilsynet ville hatt problemer med et konsept hvor man trekker lodd for å få lov til å kjøpe et produkt, men sånt må da gå an å forhandle frem en løsning på.

Endret av TiLT42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TiLT42 skrev (6 minutter siden):

Mulig Lotteritilsynet ville hatt problemer med et konsept hvor man trekker lodd for å få lov til å kjøpe et produkt, men sånt må da gå an å forhandle frem en løsning på.

Jeg tror ikke det går inn under lotteriloven ettersom det ikke er noe betaling og ikke noen premie. Kanskje begrepet randomisert kølapp kan brukes for å ikke forveksle det med lotteri.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
TiLT42 skrev (8 minutter siden):

Mulig Lotteritilsynet ville hatt problemer med et konsept hvor man trekker lodd for å få lov til å kjøpe et produkt, men sånt må da gå an å forhandle frem en løsning på.

Det er vanlig å gjøre dette i den norske kunstverdenen, så tror ikke det vil by på problemer fra Lotteritilsynet  

Lenke til kommentar
SverreLøk skrev (1 time siden):

De har opplyst om salget via elkjøp_gaming i alle fall.

 

Håper inderlig at enten Elkjøp, Power eller Netonnet sender et par dager før release. Konsollen er jo ute allerede andre steder i verden, og jeg vil anta at det derfor ikke vil være noen big-deal for Sony. Å sende konsollen den 19. vil jo innebære at alle som ikke bor rundt Oslo mest sannsynlig ikke vil motta konsollen før mandag 23.

NetOnNet sender ut tidligst 1-2 dager før release følge deres kundeservice.

Lenke til kommentar
4 hours ago, SverreLøk said:

De har opplyst om salget via elkjøp_gaming i alle fall.

 

Håper inderlig at enten Elkjøp, Power eller Netonnet sender et par dager før release. Konsollen er jo ute allerede andre steder i verden, og jeg vil anta at det derfor ikke vil være noen big-deal for Sony. Å sende konsollen den 19. vil jo innebære at alle som ikke bor rundt Oslo mest sannsynlig ikke vil motta konsollen før mandag 23.

Leverer ikke Bring på lørdager også? Men ja, de burde i det minste sende ut onsdag. Bor selv 4-5 timer med bil fra Oslo og det tar vanligvis 1-2 dager ekstra å få pakker sendt hit sammenlignet med Oslo.

 

Kjedelig å vite at PS5'ene har ligget i et varehus i minst en uke nå, når de like godt kunne ligget under TV bordet mitt :S.

Endret av Lord Claymore
Lenke til kommentar
On 11/14/2020 at 10:01 AM, Theo343 said:

Det er nok bevis på at det ikke er noen spennende spill til den ennå 😛 

Har selv fått XSX men det er PS5 jeg virkelig venter på. Alt "spennende" på XSX har jeg forløpig på PC med 3080.

Bestillet ingen av delene. Ikke rart at jeg ikke har fått enda da :laugh:

Viking Lotto neste?

  

On 11/14/2020 at 10:07 AM, Theo343 said:

Har som sagt XSX stående i en uåpnet pappeske. Savnet er PS5.

Noen som har hørt mer om når GT7 kommer? Samt PSVR2?

4f4242212e3cbb4ac05ce5756540a449.png

Endret av G
Lenke til kommentar
Mala skrev (På 14.11.2020 den 14.09):

Hvor og når la du inn bestilling ? Det der er kjipe odds 😛

Komplett, dagen etter de åpnet for bestilling. Så fikk jeg mail av dem at eg kunne forvente den i mai 21. Så da gikk jeg inn på Dustinhome og CDON og bestillte der også. Trur det er Dustin som har gitt meg best dato.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Smultring77 skrev (3 minutter siden):

Har vært lenge borte fra tråden. 
 

kan man forhåndsbestille i morgen ? 
evt hvor? Hvem kommer til å klare å levere ?

Sorry gikk litt fort i svingene med auto setning på iPhone. Det er mulig via Elkjøp den 19.

947223796_Utennavn-3.jpg.5cb7f4e85ea3b0399510451ee85c5313.jpg

Endret av Ezio
Lenke til kommentar
Smultring77 skrev (3 minutter siden):

Oi. Men er det kun Elkjøp som vil ha lagervare 19.11 ? Og er det ikke litt rart at man ikke bare kan få forhåndsbestille dem nå siden de vet hvor mange de har eller får ?

Det vet jeg ikke, men jeg antar det. Har ikke hørt noe fra andre steder.

Men ja jeg synes opprinnelig at de som ikke fikk tak i konsollen på launch, skulle blitt forskjøvet lengre frem i rekken. Det hadde betydd at noen som opprinnelig måtte ha ventet til jul, nå isteden kunne fått det ved launch. Og de som hadde vært enda lengre bak enn det hadde blitt dyttet frem til jul avhengig av hvor mange konsoller det faktisk er snakk om selvsagt. Som vi ikke har fått opplyst. For alt vi vet kan det bare ha vært 20 konsoller. 

Men det er vel for å gi de som opprinnelig hadde tenkt å kjøpe fra butikken en fair sjanse I guess. Selv om det åpner opp for at flere enn bare de som ikke fikk tak i konsollen vil forsøke. 

 

Lenke til kommentar
Ezio skrev (13 minutter siden):

Men ja jeg synes opprinnelig at de som ikke fikk tak i konsollen på launch, skulle blitt forskjøvet lengre frem i rekken.

Det ble ikke laget noen kø hos Elkjøp.

De avsluttet salget når de hadde solgt konsollene.

Altså er det ingen som står i kø for å få denne konsollen til jul.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...