Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

718 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      96
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-9JVihvHL

Jeg er nok den eneste på forumet her som hovedsaklig skal ha PS5 for å spille PS4. Jeg bruker timesvis på å lage ting i Dreams og det spillet tanker så kjapt du klikker på en knapp på PS4 mens PS5 sluker det til frokost og holder den dynamiske oppløsningen i spillet både i og utenfor VR på maks. Derfor sliter jeg veldig med å si fra meg den jeg har sikret meg til lansering fra komplett selv om jeg også har lyst til å selge den fordi jeg kan sitte på PS4 litt til. Valgets kvaler. Men verst for meg er at psvr adapteren ikke har kommet ennå, jeg registrerte headsettet 28 oktober. Da bør adapteren dukke opp i løpet av uka. Jeg har ikke fått noen sendingsbekreftelse på det. Ser noen får det mens andre ikke får det. Dårlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Mala said:

Dere som får levert i fra komplett ved lansering, spent på om dere mottar konsollen "naken" eller om de pakker den i ekstra eske. Jeg har vært i kontakt med komplett angående dette, og fikk en mail for litt siden hvor dette fortsatt var oppe til diskusjon. 

Fikk PS4 Pro naken fra komplett som da medførte at esken var helt ødelagt. Opprevet samt krunsjet i ett hjørne og noen små hull i pappen. Fikk prisavslag etter å ha sendt inn bilder. Gjør bruktsalg mindre attraktivt.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
NyMedlem skrev (33 minutter siden):

Jeg er nok den eneste på forumet her som hovedsaklig skal ha PS5 for å spille PS4. Jeg bruker timesvis på å lage ting i Dreams og det spillet tanker så kjapt du klikker på en knapp på PS4 mens PS5 sluker det til frokost og holder den dynamiske oppløsningen i spillet både i og utenfor VR på maks. Derfor sliter jeg veldig med å si fra meg den jeg har sikret meg til lansering fra komplett selv om jeg også har lyst til å selge den fordi jeg kan sitte på PS4 litt til. Valgets kvaler. Men verst for meg er at psvr adapteren ikke har kommet ennå, jeg registrerte headsettet 28 oktober. Da bør adapteren dukke opp i løpet av uka. Jeg har ikke fått noen sendingsbekreftelse på det. Ser noen får det mens andre ikke får det. Dårlig.

Stor fan av Dreams selv, og gleder meg vilt til å spille det på PS5 (dog ikke eneste grunnen til at jeg skal ha den).

Når det gjelder adapteret, så starter Sony å sende ut adaptere ca midt i november i Europa (uavhengig av når det ble registrert), så jeg ville bare vært tålmodig. Har to headset selv og bestilt til begge.

Forøvrig kan du gjerne legge meg til vennelista om du ønsker flere Dreams-spillere på lista. Samme nick som her på forumet.

Lenke til kommentar
Theo343 skrev (29 minutter siden):

Fikk PS4 Pro naken fra komplett som da medførte at esken var helt ødelagt. Opprevet samt krunsjet i ett hjørne og noen små hull i pappen. Fikk prisavslag etter å ha sendt inn bilder. Gjør bruktsalg mindre attraktivt.

Dette var mitt argument. Og noen av oss samler jo litt mer enn andre, og liker at ting ser greit ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9JVihvHL
16 minutes ago, Gringorilla said:

Forøvrig kan du gjerne legge meg til vennelista om du ønsker flere Dreams-spillere på lista. Samme nick som her på forumet.

Holder vennelista litt kort men jeg følger deg nå i spillet, du ser det står viking på profilen min :)

Lenke til kommentar
Theo343 skrev (46 minutter siden):

Har nå hørt stadig mer rykter om at det kommer en helsort PS5 bundle rundt juletider eller om det var rett over nyttår. Hvor hele konsollen + kontrolleren er helsort/gunmetal.

Jeg hadde egentlig trodd det ville dukke opp offisielle sidepaneler fra sony etterhvert som man kan skifte selv siden de var så lette å ta av. En DualSense i andre farger hadde jeg siklet lenge etter!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Nimrad skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde egentlig trodd det ville dukke opp offisielle sidepaneler fra sony etterhvert som man kan skifte selv siden de var så lette å ta av. En DualSense i andre farger hadde jeg siklet lenge etter!

Det er nok akkurat det som vil skje. Sony har jo fått lagt ned en privat produsent som tilbydde nettopp slike panel, sannsynligvis fordi det ville konkurrert med deres egne planer.

Lenke til kommentar
Gringorilla skrev (5 minutter siden):

Sony har jo fått lagt ned en privat produsent som tilbydde nettopp slike panel, sannsynligvis fordi det ville konkurrert med deres egne planer.

Kjenner ikke detaljene, men godt mulig det. Men de måtte også bytte navn. De tilbyr fortsatt Skins under nytt navn forresten.

Lenke til kommentar
22 minutes ago, Nimrad said:

Jeg hadde egentlig trodd det ville dukke opp offisielle sidepaneler fra sony etterhvert som man kan skifte selv siden de var så lette å ta av. En DualSense i andre farger hadde jeg siklet lenge etter!

Jupp derfor kom det litt overaskende på meg også. Men bare rykter.
  

2 minutes ago, CaZpeR said:

Dbrand (stor leverandør på skins) har varslet på Reddit at de nå ikke vil levere skins til PS5 da den er et mareritt å få montert skin på. Alle som har forhåndsbestilt vil få refundert kjøpet sitt 😕

Kanskje det er årsaken hmm..

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
CaZpeR skrev (3 minutter siden):

Dbrand (stor leverandør på skins) har varslet på Reddit at de nå ikke vil levere skins til PS5 da den er et mareritt å få montert skin på. Alle som har forhåndsbestilt vil få refundert kjøpet sitt 😕

Skins hadde jeg ikke tatt på uansett. Hvertfall ikke er den sexy detaljen med det mønsteret. Men ordentlige sidepaneler i andre farge hadde jeg lett betalt for

o5ysfozfeh9oltruuibh.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...