
Garvis
Medlemmer-
Content Count
88 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
74 :)Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Spørsmål til de som har bestilt skjermkort fra Power den seneste tiden: En bekjent fikk bestilt seg et RTX 3070 DUAL fra Power tidligere denne uken og fikk bekreftelse på e-mail. Det ble bestilt henting i butikk og status på orderen ble oppdatert til "Ordren klargjøres for sending". Deretter kom det SMS fra butikken at varen er bestilt til den lokale Power og det kan ta 3-7 virkedager. Men i dag er orderen fjernet fra Min Side og status er blitt endret til "Din ordre er mottatt". Noen tanker på hva som har skjedd her? Har systemet til Power spist litt sopp eller har de kansellert orderen? Han har forsatt tilgang til selve ordren ved å klikke seg igjennom historikken fra nettleseren, men den er altså fjernet fra profilen på Min Side:
-
Jeg trudde det skulle mye til for å overgå Nvidias dårlige launch, men AMD tar jaggu meg en god posisjon ved å ikke ha custom korta klare heller. 🙃
-
Det hjelper ikke akkurat at God Morgen Norge forsøker bestille PS5 live på TV hos Coop...
- 9139 replies
-
- 3
-
-
- playstation5
- playstation
-
(and 8 more)
Tagged with:
-
Oh. My. GOD!! Det er nesten som at julenissen kommer tidlig i år, men samtidig også som den onkelen som alltid er sen til selskapet... Hadde to bestillinger inne for RTX 3080, en fra Proshop for Msi Ventus X3 og den andre hos Elkjøp for ASUS TUF. Mista trua på å motta begge to før nyttår, men jaggu kom det ikke oppdatering nå på morningkvisten:
-
Ang betalingsanmerkning som påvirker kredittscore skal disse slettes så fort saken enten er betalt (renter og salær) eller ferdig behandlet. Jeg jobbet tett med Visma og Kredinor hos tidligere arbeidsgiver med haug reklamasjonssaker. Edit: Men det var en god påminnelse, det er fort gjort at mange bestillinger kan føre til krøll i å betale faktura, *HOST KREMT* be om utsettelse da man aldri mottar noe RTX 3080 😅