Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2018


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morro når det går fort. Fikk mobil fra Komplett på Mandag via PostNord, den ble kjøpt dagen før Black Friday og sendt i helga engang.

 

Meanwhile Posten klarer ikke levere kjøkkenmaskin fra Power som var registrert vidresendt/motatt i Oslo Søndag 25, kun 12 mil fra byen min :p 

Endret av cuberen
Lenke til kommentar

Ligger allerede på utleveringssted og venter på meg. Smått imponert! :D

 

Ja fy søren, de var raske til å levere. Henta alle brus brettene i går. Veldig tungt å bære hjem haha. 7 eleven duden lurte på hva det var for noe tungt i eskene. SÅ sa jeg det er brus bokser til 3.2,- stk som de selger for 25,- stk lol

 

maxgodis brus kommer ikke før 4 desember wtf ?

Endret av Centy88
Lenke til kommentar

Angrer bittert på at jeg kjøpte Sony h.ear on 2 fra NetOnNet i stedet for Elkjøp. Samme pris på svartfreddan, men valgte NON fordi de hadde varen på nettlager. Nå har jeg først fått epost om at de har oversolgt varen, nettlageret er tomt, men de skal sende fra en av butikkene og jeg vil få varen ila. ca. 10 dager. Og så i dag en ny epost om at også alle butikkene er tomme og de ikke aner når de får varen på lager igjen. Reiser på ferie om tre uker (støykanselleringa hadde gjort seg på de transkontinentale flyvningene) og er borte i to måneder. Gjetter at varen kommer en gang mens jeg er på reise, og så blir returnert da den ikke blir hentet på postkontoret...

 

Antar man ikke har noen forbrukerrettigheter å slå i bordet med her?

Endret av Cinemarxism
Lenke til kommentar

Joda, men nå må jeg ut med 500 kroner mer for å få kjøpt samme produkt et annet sted.

 

Rettigheten jeg antar jeg ikke har er å få butikken til å refundere et beløp stort nok til at jeg kan kjøpe samme produkt hos den billigste konkurrenten som har produktet på lager. Og jeg skjønner godt at man ikke har den typen rettighet ... Forrige innlegg var et lite produktivt uttrykk for frustrasjon :p

Lenke til kommentar

Da er jeg ferdig å raide butikken. Med dagens fangst ble black friday kavalkaden ganske så lystig (men reddes av dagen i dag da...)

 

10 stk Sony XM3 til 2800 kr stk

1 google wifi 3 pack til 2540 (for familie)

1 babycall til 1490 (for familie)

 

Spyro til ps4 + 8 TB Seagate Ironwolf (normalpris 2399) til 2060 til sammen.

 

PS4 slim til 2222 (for kompis)

Brett med proteinshaker fra nutramino til 195 inkl frakt

En hauh med greier fra proteinfabrikken ca 3200 (for kompiser)

X470f HK og 970 evo 500 gb 2500

Mangler bare CPU og RAM nå, så er den nye pcen klar! Hverken power eller elkjøp kunne bestille inn Ryzen :(

 

Sender du over en Sony XM3 til meg? :tease: :tease:

Lenke til kommentar

Joda, men nå må jeg ut med 500 kroner mer for å få kjøpt samme produkt et annet sted.

 

Rettigheten jeg antar jeg ikke har er å få butikken til å refundere et beløp stort nok til at jeg kan kjøpe samme produkt hos den billigste konkurrenten som har produktet på lager. Og jeg skjønner godt at man ikke har den typen rettighet ... Forrige innlegg var et lite produktivt uttrykk for frustrasjon :p

Du har faktisk noen rettigheter her, om de ikke kan levere varen og du nå må handle den dyrere et annet sted. Da kan du ha krav på erstatning tilsvarende prisøkningen. Men jeg tror ikke det blir så lett å få gjennomslag for det når de faktisk kan levere varen, men med forsinkelse.

 

https://www.dinside.no/okonomi/er-tilbudsvaren-du-bestilte-plutselig-utsolgt-fa-erstatning/61096923

Lenke til kommentar

Samma dritten blir vel bare lagt ut på nytt.

Minner meg på en ting.

HK Onyx 4 er _alltid_ på tilbud.

(Jeg har ikke lyst på en, men ser den veldig ofte i diverse tilbudslister)

 

Nå er den på tilbud hos komplett...:

https://www.komplett.no/product/1006171/tv-lyd-bilde/baerbar-og-traadloes-lyd/baerbar-bluetooth-hoeyttaler/harmankardon-onyx-studio-4

 

Nesten vanskelig å finne den til "full pris" :)

Artig prisstatsitikk:

https://m.prisjakt.no/product/4462650/statistics

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ligger allerede på utleveringssted og venter på meg. Smått imponert! :D

Har 1 fra gottebiten på PostNord og 1 fra Maxgodis på Posten, heldigvis er de nesten vegg-i-vegg

 

Gottebiten har forhåndsmeldt en pakke til både Posten og PostNord, en av de regner jeg med er den jeg bestilte på Søndag (Har kun bestilt 3 ganger)

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Joda, men nå må jeg ut med 500 kroner mer for å få kjøpt samme produkt et annet sted.

 

Rettigheten jeg antar jeg ikke har er å få butikken til å refundere et beløp stort nok til at jeg kan kjøpe samme produkt hos den billigste konkurrenten som har produktet på lager. Og jeg skjønner godt at man ikke har den typen rettighet ... Forrige innlegg var et lite produktivt uttrykk for frustrasjon :p

Du kan jo kjøpe det på Komplett og gamble på at prisen settes ned i jula eller i januarsalget, og deretter utnytte Prismatch hos Komplett (60 dager). Sett opp prisvarsel på Prisjakt.no eller Prisguiden.no :)

Lenke til kommentar

Minner meg på en ting.

HK Onyx 4 er _alltid_ på tilbud.

(Jeg har ikke lyst på en, men ser den veldig ofte i diverse tilbudslister)

 

Nå er den på tilbud hos komplett...:

https://www.komplett.no/product/1006171/tv-lyd-bilde/baerbar-og-traadloes-lyd/baerbar-bluetooth-hoeyttaler/harmankardon-onyx-studio-4

 

Nesten vanskelig å finne den til "full pris" :)

Artig prisstatsitikk:

https://m.prisjakt.no/product/4462650/statistics

Jepp, og var akkurat samme kjøret med Onyx 2 og Onyx 3 tidligere. Men skal sies at til rundt tusenlappen er det absolutt et bra kjøp. Knallbra lyd i den saken.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...