Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2018


Anbefalte innlegg

Jeg er ikke jurist, men slik jeg har forstått det er slike ansvarsfraskrivelser eller privilegier fra en tekst man må trykke "OK" på lite verdt. Man har avtalefrihet, men selger kan ikke kreve at man avtaler seg vekk fra lovgitte forbrukerrettigheter. [..]

 

Helt riktig, forbruker kan ikke avtale seg vekk fra lovgitte forbrukerrettigheter. Spørsmålet er hvor grensen går hen ..

 

[..] slike "trykk OK"-avtaler er uansett ikke avtaler i juridisk forstand.

 

Jo, det kan de være, fordi det er formfrihet. Og det finnes mange eksempler på dette der ute.

Endret av nightowl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God lyd eller for støyisolering? I så fall er sonyene til 2222 hos elkjøp meget gode. Hvis det er for en "lydopplevelse" (i den grad det går an å få trådløst) så vet jeg ikke. Det er vel et annet par (Sony HN-900 elns, visstnok lillebroren til xm2) som er enda billigere og er på salg flere steder, men dette headsettet har jeg ingen erfaring med.

Lenke til kommentar

https://www.dx.com/no/p/sg700-rc-drone-with-camera-wifi-fpv-quadcopter-selfie-drone-rc-drones-with-camera-white-white-528130#.W_wMvOhKguU

 

En av de morsomste dronene, nå under den berømte 350-kronersgrensen (KrF, fuck off).

 

Hei. Ikke prøvd droner før men alltid hatt lyst.

Skjønner ikke helt spesifikasjonen på denne, har den kun 8-10 min med flytid før den må lades?

Eller leser jeg det feil?

Lenke til kommentar

For de som bor i Bergen ser det ut som Power Åsane skal ha 25% på hele butikken på onsdag (gjelder visst ikke Apple-stuff eller ting fra tilbudsavisen denne uken). Kan f eks få nesten 1000 kr billigere xm3 Det kunne man visst ikke. De tok en god gammel "liste opp varen med fastpris for å få det til å se ut som tilbudsavis".

Endret av Neonex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror også Elkjøp skal ha en nyåpning i Åsane også. De flytter til nye lokaler med sin butikk nummer 2.

Takk for info. Ender alltid opp med å få lokalkampanjene deres to dager etter tilbudene er over (skjedde med Askøy og flyttesalget i Åsane).

 

De har så klart ikke Ryzen inne som jeg er på jakt etter, men de har GTX 2080 på lager - 25% på det kortet er vel sånn sett et MEGET solid tilbud.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor ofte er PSN abonnement på salg igjennom et kalenderår egentlig. Så det lå på tilbud denne BF2018, men vet ikke om jeg gidder å stresse med å skaffe ny periode riktig enda. Var vel 25 % hos Elkjøp på det (ca. kr 300,-)

Så det jeg lurer på er om det ofte nok er nede i kr 299,- for 12 mnd.? Er newbie på hva det som rører seg rundt Playstation Network.

Endret av G
Lenke til kommentar

Det har aldri vært nede i 299 før som jeg har sett. De er på fastpris 485 nå. De steg vel en ca 100 kr tror jeg det var for noen mnd siden? Jeg har fått kjøpt dem til 330 etter dnb mc rabatt hos power (da hadde elkjøp et tilbud på dem som power matchet) - så da var tilbudsprisen på dem altså ca 400.

Lenke til kommentar

Reebok har 40% tilbud på omtrent alt i nettbutikk i dag og morgen, såvidt jeg forstår. Bestilte nettopp to par sko og vannsandaler for 1500 til ca 850 kr. Da har man forhåpentligvis sko 5-6 år frem i tid ^^ Gratis retur og refusjon frem til februar 2019. Gratis frakt over ca 600 kr.

 

Kjøpte de her i sommer og de er geniale å gå i: https://www.reebok.com/no/reebok-walk-ultra-6-dmx-max/BS9534.html

 

Kan være litt liten størrelse, mål føttene og bruk kartet før bestiller!

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Reebok har 40% tilbud på omtrent alt i nettbutikk i dag og morgen, såvidt jeg forstår. Bestilte nettopp to par sko og vannsandaler for 1500 til ca 850 kr. Da har man forhåpentligvis sko 5-6 år frem i tid ^^ Gratis retur og refusjon frem til februar 2019. Gratis frakt over ca 600 kr.

 

Kjøpte de her i sommer og de er geniale å gå i: https://www.reebok.com/no/reebok-walk-ultra-6-dmx-max/BS9534.html

 

Kan være litt liten størrelse, mål føttene og bruk kartet før bestiller!

 

Hvordan gjør de det med importgrensen? Betaler de mva til Norge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...