Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2018


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde meg på dette i kveld, og nei, man kan ikke kombinere prismatch med dnb-rabatten. Skjønner ikke helt hvorfor men.

Hørtes rart ut, DnB får mindre jo mindre å cashe tilbake om man får en vare litt rimeligere.

Edit. Tror jeg misforstod, DnB eller power som nekta?

Endret av Flyingtreant
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slik jeg tolker Power sine "kundegarantier" ( https://www.power.no/kundeservice/vaare-kundegarantier/ ) har de har de ikke noe som heter prismatch, kun en ullen formulering om at "prisroboten (...) gir den laveste prisen på flest sammenlignbare varer i elektrobransjen." Hva nå enn det i praksis betyr, her er det rom for tolkning, f.eks.

  • Hva betyr "flest sammenlignbare varer i elektronbransjen"
    • Betyr det at de utelukker priser fra firma som ikke er i "elektrobransjen", f.eks. Komplett? Hva definerer dette? Medlemskap i bransjeforening? Hvordan kan forbrukerne vite om dette
    • La oss si at f.eks. kun 50% av sortimentet føres av andre i elektrobransjen, men at det resterende sortimentet føres av Komplett. La oss si at Komplett er rimeligst på alle varene de fører. La oss videre si at av de resterende 50% av varene, som andre i elektrobransjen fører, er Power billigst på 34%, Elkjøp på 33% og Euronics på 33%. Ordrett er da garantien oppfylt, selv om Power bare er billigst på 17% (0,5*0,34) av de totale antallet varer i sortimentet sitt?
I praksis har jeg imidlertid erfart at det bare er å prøve et par selgere/butikker, så finner man ganske fort en som ikke prøver å leke helt.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du må ikke si at du betale med DnB.. Bare få en selger til matche prisen på en vare. Gå i kassa og betal med dnb

 

Men er du garantert å få rabatten fra DNB da? Jeg vil jo tro at Power har en form for godkjenning av bilag som kvalifiserer til kickback, ettersom de har mange unntak fra regelen. Det er jo ikke slik at alt man handler på DNB mastercard den helgen gir 20% rabatt.

Lenke til kommentar

Men er du garantert å få rabatten fra DNB da? Jeg vil jo tro at Power har en form for godkjenning av bilag som kvalifiserer til kickback, ettersom de har mange unntak fra regelen. Det er jo ikke slik at alt man handler på DNB mastercard den helgen gir 20% rabatt.

Funka her i hvertfall. Fikk prismatch og 1/2 på hver 4. vare, samt cashback tilsvarende 20%.

Endret av treant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...