Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2018


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Reebok har 40% tilbud på omtrent alt i nettbutikk i dag og morgen, såvidt jeg forstår. Bestilte nettopp to par sko og vannsandaler for 1500 til ca 850 kr. Da har man forhåpentligvis sko 5-6 år frem i tid ^^ Gratis retur og refusjon frem til februar 2019. Gratis frakt over ca 600 kr.

 

Kjøpte de her i sommer og de er geniale å gå i: https://www.reebok.com/no/reebok-walk-ultra-6-dmx-max/BS9534.html

 

Kan være litt liten størrelse, mål føttene og bruk kartet før bestiller!

 

De har også 50% på alt i outlet. I tillegg har de en liten bug med koden sin. Legger du til en billig fullprisvare (f.eks. denne) som er omfattet av Cyber Monday samt det du vil ha fra outlet og skriver inn koden CM40 (som egentlig bare gjelder fullprisvarer) får du 40% av på det igjen.

 

 

Hvordan gjør de det med importgrensen? Betaler de mva til Norge?

 

Reebok/Adidas er inkl. mva.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei. Ikke prøvd droner før men alltid hatt lyst.

Skjønner ikke helt spesifikasjonen på denne, har den kun 8-10 min med flytid før den må lades?

Eller leser jeg det feil?

Du kan kjøpe flere batterier til de. Droner som koster 20 ganger så mye i tilsvarende størrelse har bare 15-20 minutters flytid så du får ikke så enormt mye tid i luften uten batteribytte uansett.

 

Fant ut at denne dronen kommer i flere forskjellige versjoner, de billigste har bare 0,3 MP kamera sammenlignet med 2 MP (1080p) på de litt dyrere. Og også med og uten optical flow sensor, som gjør at den kan holde posisjonen sin i lufta.

Lenke til kommentar

Du kan kjøpe flere batterier til de. Droner som koster 20 ganger så mye i tilsvarende størrelse har bare 15-20 minutters flytid så du får ikke så enormt mye tid i luften uten batteribytte uansett.

 

Fant ut at denne dronen kommer i flere forskjellige versjoner, de billigste har bare 0,3 MP kamera sammenlignet med 2 MP (1080p) på de litt dyrere. Og også med og uten optical flow sensor, som gjør at den kan holde posisjonen sin i lufta.

Aha.

Visste ikke at det var så liten forskjell i flytid på dyre/billige.

Lenke til kommentar

Lettlurte folk som deg som gjør at de fortsetter med praksisen å bare kansellere ordrer

 

Lettlurt? Hva faen tar du meg for? 

 

Det er vel en kjennsgjerning at nettbutikkene går tom for varer. Det var jo en sak her for noen år siden der CDon annonserte et kort til 40% rabatt men at det var feilpriset. En kar kjørte jo saken gjennom rettsystemt og fikk vel kortet til annonsert pris 10 måneder etterpå. Da var vel kortet også nesten like billig uten rabatt som med rabatt. Det skal også sies at jeg har stor respekt for komplett.no. De har fantastisk kundeservice og hentelager der man slipper å betale frakt midt i Oslo. 

 

Jeg har ingen interesse av å bruke masse tid og ressurser på å krangle meg til en vare. Tida mi er rett og slett for dyrebar til det. Og du da som ikke er så lettlurt i følge deg selv og en sikkert kranglefant du får kose deg med å ta alt og alle rundt deg gjennom rettsvesenet hver gang livet går deg imot.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

De har også 50% på alt i outlet. I tillegg har de en liten bug med koden sin. Legger du til en billig fullprisvare (f.eks. denne) som er omfattet av Cyber Monday samt det du vil ha fra outlet og skriver inn koden CM40 (som egentlig bare gjelder fullprisvarer) får du 40% av på det igjen.

Damn, husker ikke om noe jeg kjøpte var fra outlet. Synd jeg ikke prøvde det der. Men kan hende det blir oppdaget før det blir sendt, når de går gjennom ordrene?

 

Hva er vitsen med å svare da??? Skulle alle som ikke visste svaret kommentere hadde det blitt kaos!

Det er uhøflig å ikke gi et svar, selv om man ikke vet. Lærte ikke mor og far deg folkeskikk?

 

 

Ja, ikke sant!?

Uhøflig og unødvendig å samle seg opp mot andre også. Dårlig stil. Endret av Taurean
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...