frohmage Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Gouldfan skrev (16 minutter siden): Det er ganske tynne pommes frits, husker ikke om de hete potato strips, men tror det er navnet. Tror Mcdonalds er større.. Tror ikke det er samme butikk, men noe sånt.. Pommes strips 1kg ICA | Handla mat online från din lokala ICA-butik Ah, takk! De så veldig tynne ut ja. Blir sikkert lett tørrstekte.
Mannen med ljåen Skrevet lørdag kl 10:38 Skrevet lørdag kl 10:38 Thai-inspirert torskegryte, endelig. 😻🐟 1
Gouldfan Skrevet lørdag kl 18:19 Skrevet lørdag kl 18:19 Dagens lørdags middag, mekket alt selv.. God helg fra Strømstad. ♥️ 1 4
Karltorbj Skrevet lørdag kl 19:44 Skrevet lørdag kl 19:44 Har fått smaken på koteletter for tiden. 😋 1 3
Salvesen. Skrevet lørdag kl 19:53 Skrevet lørdag kl 19:53 Ble ikke noe bilder av maten i dag, men nesten😅 årets første grillings etter at jeg har brukt dagen på å skru sammen utemøbler samt trampoline til mini. Var forøvrig mini som krevde grillings! Far var ikke vanskelig å be😅 3 3
Mannen med ljåen Skrevet søndag kl 12:28 Skrevet søndag kl 12:28 Ble kvitt litt gammel Jarlsberg, pizzasaus og tortilla ved å lage enkel pizza med salami. 😻 1
Vokteren Skrevet mandag kl 06:13 Skrevet mandag kl 06:13 Innledet påsken sammen med gode venner, utbeinet og langtidsstekt lammelår, gratinerte poteter, grønnsaker, tyttebær. God rødvin hører selvfølgelig med…. 2 1
Duriello Skrevet mandag kl 14:25 Skrevet mandag kl 14:25 Tørt i terrenget, så null bål. Må nøye meg med bålpanne. Grillpølser i brød med tilbehør. 🖖 1 1
:utakt Skrevet mandag kl 18:34 Skrevet mandag kl 18:34 (endret) Vi hadde ovnsbakt steinbit i dag. Det ble litt fiasko? Eller kanskje det skal være sånn, jeg har ikke spist steinbit før. Veldig lite smak i fiskekjøttet, vi burde krydret den mer. Masse bein overalt, og tykt fiskekjøtt man omtrent kunne skjære som biff. Ingen høydare. 90 kr for middag til to var ikke noen dårlig deal, da. Vi hadde hjemmelaget rotmos og en saus til. Endret mandag kl 20:13 av :utakt 2
Maskinfører Skrevet mandag kl 20:24 Skrevet mandag kl 20:24 frohmage skrev (På 27.3.2026 den 12.24): Usikker på om jeg veit helt hva det er, jeg. Regner du chips på f.eks McDonalds som strips? Jepp det er strips sånne tynne 😀 1
Gouldfan Skrevet tirsdag kl 07:07 Skrevet tirsdag kl 07:07 (endret) :utakt skrev (12 timer siden): Vi hadde ovnsbakt steinbit i dag. Det ble litt fiasko? Eller kanskje det skal være sånn, jeg har ikke spist steinbit før. Veldig lite smak i fiskekjøttet, vi burde krydret den mer. Masse bein overalt, og tykt fiskekjøtt man omtrent kunne skjære som biff. Ingen høydare. 90 kr for middag til to var ikke noen dårlig deal, da. Vi hadde hjemmelaget rotmos og en saus til. Steinbit skal jo være delikatesse, spiser ikke de masse skalldyr, som hummer og krabbe? Og derav får smaken av disse? Må jo få den ordentlig filert da, ofte har jeg erfaring med at på større fisk er det vanskeligere for de i disken å fikse fisken ordentlig. 😊 Endret tirsdag kl 07:07 av Gouldfan 1
frohmage Skrevet tirsdag kl 07:13 Skrevet tirsdag kl 07:13 (endret) Maskinfører skrev (10 timer siden): Jepp det er strips sånne tynne 😀 Jepp, men McD sine er jo veldig populære, og kaller det selv for pommes frites. Glad de ikke er tynnere enn de er. Jeg tenkte kanskje strips var de som ikke var rillet... Endret tirsdag kl 07:16 av frohmage 1
xRun Skrevet tirsdag kl 07:38 Skrevet tirsdag kl 07:38 Har funnet litt for mye kjøtt av storfe, kalkun, kylling etc. i frysen som har ligget en stund, så nå i påsken får nok airfryer'n kjørt seg omtrent daglig. Noen filéter med litt pommes frites eller ris til, alt ettersom, i behagelig små porsjoner.
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 08:23 Skrevet tirsdag kl 08:23 frohmage skrev (1 time siden): Jepp, men McD sine er jo veldig populære, og kaller det selv for pommes frites. Glad de ikke er tynnere enn de er. Jeg tenkte kanskje strips var de som ikke var rillet... Ja de på McD er gode stemmer at strips ikke er rillet 😀 1
Mannen med ljåen Skrevet tirsdag kl 13:18 Skrevet tirsdag kl 13:18 (endret) Prøvde denne nyheten i dag. God. Minner litt om denne: (Som ikke produseres lengre, såvidt jeg leser) Men du må evt. tilsette eget krydder om du vil ha den skikkelig hot. Endret tirsdag kl 13:39 av Mannen med ljåen 1
Maskinfører Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Gouldfan skrev (På 28.3.2026 den 19.19): Dagens lørdags middag, mekket alt selv.. God helg fra Strømstad. ♥️ Nå er jeg i Sverige også 😀 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå