Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 9 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Tilbudet gjelder for alle som har kjøpt en Samsung Galaxy S9, S9+ eller Note9 i Sverige, Norge,

Danmark eller Finland (Nordic Approved-enhet) i perioden 1. oktober – 4. november 2018.

Men hva er det du vil frem til? Så lenge de sender ut så er det da greit? Sender de ikke ut til de som ikke egentlig er innafor, no loss?

Lenke til kommentar

Står under "vilkår", rett ovenfor "delta"

 

Selvsagt er ikke det noe loss å prøve og så få avslag, bare henviser til hva Samsung skriver under vilkår

I linken til marius står det : Registrering og verifisering av kjøp må skje i perioden 1. oktober–11. november 2018.

Der står det ingenting om når kjøpet må være gjort....

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe trådløs lader til bil.

Ser litt på denne iOttie laderen fra Amazon:

https://www.amazon.com/iOttie-Wireless-Samsung-Standard-Charger/dp/B0754NDNT8/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&qid=1535647809&sr=8-3&keywords=iottie+wireless+car+mount&dpID=51Y1q3wUifL&preST=_SY300_QL70_&dpSrc=srch&linkCode=sl1&tag=tec035e-20&linkId=039c342cac8558feff6676a4e37e8f84&language=en_US

 

Ser at noen klager på at de ikke får ladet Note 8 og iphone X skikkelig med denne.

Tenker de ikke har funnet center på coilen i tlf bare..

 

Har dere noen tanker, evt forslag til andre lignende qi ladere?

Lenke til kommentar

Jeg fikk sendingsbekreftelse her også.

 

Jeg har fortsatt ikke fått 2000,- for en brukt S3 jeg sendte inn ca 24/9 enda da..

Var det Veddestad gruppen det også?

Nei, det er ett annet firma, tror de fikk mye mer å gjøre enn forventet.

 

 

Er dere fornøyde med icon X?

Personlig relativt fornøyd, hadde nok ikke betalt mer enn kanskje 5-700kr for dem, men til å være gratis er de jo veldig bra :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...