Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 9 tråden


Anbefalte innlegg

Hadde de hatt den inne i fysisk Elkjøp her hjemme hadde jeg kjøpt etter jobb.

Da blir det nettbestilling.

 

Ser de har 128G til 9399kr hos Telia og anser det som det rimeligste kjøpet - siden jeg ikke ønsker demo-modell hos komplett.

 

Tipper jeg ender opp med LED-cover beskyttelse så sant ingen har noe drastisk negative erfaringer med den(?)

 

Hei

Jeg trodde aldri jeg skulle kjøpe/bli fornøyd med flip/bok deksel på en tlf, men etter å ha benyttet Samsungs LED View deksel på både Galaxy 8+/9+ og nå Note 9 har jeg totalt forandret mening. Det er så bra å få notifications utenpå dekselet, trenger ikke åpne dekselet for å svare på anrop, ser nummeret som ringer utenpå dekselet + at det er litt kult å "designe" egne LED symboler for diverse kontakter slik at det kan dukke opp et hjerte eller en kaktus når First Lady ringer og maser.

Har til nå ikke fått en micro-ripe engang på skjermene på noen av telefonene, har aldri mistet telefon i gulvet/på bakken så jeg vet ikke hvor mye juling de tåler. De ser ut til å ha god beskyttelse på hjørnene ihverfall.

Anbefaler sterkt!

misterolf  

 

Hadde de hatt den inne i fysisk Elkjøp her hjemme hadde jeg kjøpt etter jobb.

Da blir det nettbestilling.

 

Ser de har 128G til 9399kr hos Telia og anser det som det rimeligste kjøpet - siden jeg ikke ønsker demo-modell hos komplett.

 

Tipper jeg ender opp med LED-cover beskyttelse så sant ingen har noe drastisk negative erfaringer med den(?)

 

Ser i tråden at noen presiserer "8GB eller 4GB".

Vil dette si at det er 2 versjoner av telefonen?

Finner ikke info om dette dette i div nettbutikker.

 

128G telefonen har 6G minne

512G telefonen har 8G minne

 

 

Endret av Countryman
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker så mye for info :)

 

Tenker det blir LED-dekselet ja, for det er som du sier - det både ser kuli ut og har en nyttefunksjon i en og samme smæle.

Får vel nesten vurdere 8G minne og davel, når man først skal ut med en såpass sum for en mobil.

 

Edit: Æ! Ser det skiller hele 2.100kr for disse to. Da blir det 128GB.

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Notert. Blir 128GB.

 

Ser at ørepluggene som nevnt i innlegget over medfølger hos Komplett ja. Er de noe tess?

Jeg spør grunnet at man måtte ha abbonnement hos Telia for å handle telefonen der til 9399kr - så sant man ikke handlet i fysisk butikk, hvilket jeg ikke har tilgjengelig.

Tar derfor handelen til Komplett.

 

Hurtiglader får jeg spørsmål om....

Hvor lang tid tar det å lade telefonen fra 20-100% med medfølgende lader kontra med hurtiglader?

Lenke til kommentar

 

Hurtiglader får jeg spørsmål om....

Hvor lang tid tar det å lade telefonen fra 20-100% med medfølgende lader kontra med hurtiglader?

 

Den kommer med en hurtiglader, tar vel rundt 1 time og 40 minutter å lade fra tomt til fullt batteri med denne. 

 

Techradar testet dette med Note 9 og fikk følgende tall med medfølgende lader og ladekabel:

 

Fast Charging with the included USB-C cable is always faster, with the following rates in our tests:

Recharge rates

  • 15 mins: 17%
  • 30 mins: 37%
  • 45 mins: 52%
  • 60 mins: 70%
  • 75 mins: 83%
  • 90 mins: 90%
  • 105 mins: 98%
  • 1h 49 mins: 100%

https://www.techradar.com/reviews/samsung-galaxy-note-9-review/2

Endret av Hedonism
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser Samsung har begynt å gi bort IconX earbuds med på kjøpet til Note 9 slik de har gjort på S9/S9+ i en periode. Da så jeg at noen delte en lenke som gjorde at alle kunne bestille slike uavhengig av når de var kjøpt, så er det noen som har kommet over en slik lenke til Note 9?  :ph34r:

Skulle gjerne hatt en slik lenke jeg også, for det dukker ikke opp noe i samsung members appen..

Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt en slik lenke jeg også, for det dukker ikke opp noe i samsung members appen..

 

Jeg spurte om dette hos kundeservice Komplett idag da jeg så et slikt banner i forbindelse med bestillingen.

Plug`sa la seg nemlig ikke automatisk i handlekurven.

 

De sa jeg måtte registrere meg på samsung.com og legge inn informasjon om bestillingen der - deretter skulle samsung selv sende de til meg. Det kan da høres ut som om Samsung har luket ut dette og krever at man skal registrere sitt produkt slik at de kan sjekke kjøpsdato o.l. når man legger inn "artikkelnummerer" på den kjøpte varen(?).

Lenke til kommentar

https://www.samsung.com/no/offer/online/s9-note9-iconx/

 

EDIT: Fant ikke dette i appen.

 

Jeg spurte om dette hos kundeservice Komplett idag da jeg så et slikt banner i forbindelse med bestillingen.

Plug`sa la seg nemlig ikke automatisk i handlekurven.

 

De sa jeg måtte registrere meg på samsung.com og legge inn informasjon om bestillingen der - deretter skulle samsung selv sende de til meg. Det kan da høres ut som om Samsung har luket ut dette og krever at man skal registrere sitt produkt slik at de kan sjekke kjøpsdato o.l. når man legger inn "artikkelnummerer" på den kjøpte varen(?).

Endret av Nwader
Lenke til kommentar

 

Usikker på hva du tenker på her . har ikke testet det ut selv enda heller - fikk bare beskjed fra kundeservice hos komplett at dette ikke var noe de selv ga ut, men Samsung selv. Da måtte man logge seg på der.

 

Jeg skal teste dette ut så snart jeg får telefonen og gi deg tilbakemelding.F

int hvis du kunne gjort det samme hvis du kommer meg i forkjøpet :)

 

Har veldig lyst på de pluggene.

 

 

Edit:

 

Her er informasjon om hvordan man får Gear IconX med på kjøpet via Komplett.

 

Desverre får man vel si, til dere som kjøpte telefon FØR 1. oktober.

Desverre får jeg vel si til meg selv også, siden jeg kjøpte telefon via foretaket mitt - da er det ikke sikkert tilbudet er gjeldende. Vi får se.

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Usikker på hva du tenker på her . har ikke testet det ut selv enda heller - fikk bare beskjed fra kundeservice hos komplett at dette ikke var noe de selv ga ut, men Samsung selv. Da måtte man logge seg på der.

 

Jeg skal teste dette ut så snart jeg får telefonen og gi deg tilbakemelding.F

int hvis du kunne gjort det samme hvis du kommer meg i forkjøpet :)

 

Har veldig lyst på de pluggene.

 

 

Edit:

 

Her er informasjon om hvordan man får Gear IconX med på kjøpet via Komplett.

 

Desverre får man vel si, til dere som kjøpte telefon FØR 1. oktober.

Desverre får jeg vel si til meg selv også, siden jeg kjøpte telefon via foretaket mitt - da er det ikke sikkert tilbudet er gjeldende. Vi får se.

Skal være mulig, sist hadde de forøvrig ingen sjekk på når tlf var kjøpt, så lenge man fikk den linken du får opp i appen så kunne alle bestille :)

Lenke til kommentar

Skal være mulig, sist hadde de forøvrig ingen sjekk på når tlf var kjøpt, så lenge man fikk den linken du får opp i appen så kunne alle bestille :)

 

Jaada, det KAN gå fint.

Telefonen ble kjøpt via bedriftskonto, men jeg er enestyrer i foretaket og selve betalingen står i mitt navn.

 

Casen er nok mest gjeldende for større firmaer siden de ofte handler for videresalg - da blir det vanskelig for endelig eier å verifisere selve kjøpet av telefonen (kvittering osv).

 

Vi får se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...