Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 9 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det står 1stk bare fordi du har bestilt 1.

Står samme på min:

Jeg kopierte bilde til @MariusJS

 

 

Såpass mange som har kjøpt, ja :D

 

Hvilke operatører har folk?

Telenor nå, men kommer til å bytte ut til Komplett(5 mobil abb ifra Telenor).

Tror ikke / vet ikke om Komplett tilbyr esim, men det skal ikke ha noe å bety for mitt mobil abb bytte. Lei Telenor nå.

Lenke til kommentar

Galaxy Watch

Bestilte på Samsung's nettside for ca 1 uke siden, da stod det at den sendes 1. Okt. Gikk inn på Samsungs nettside/ordrestatus idag, da stod det den sendes 17. Okt….  Da ser det jo passe dumt ut å kjøpe av dem hvis Elkjøp / Komplett / Power etc sender i månedsskiftet.

 

Men, har en Gear 3 Frontier nå, den har jeg tenkt å beholde til rufsete bruk i drittvær / trening etc etc med den silikon-remmen som følger med - mens den nye er tenkt å være daglig/penbruk med ordentlig rem  mao ha 2 Samsung klokker koblet mot samme telefon via Samsung Gear. Har lest i diverse forum at det kan være et problem …  at Samsung Gear appen krever reset når man bytter klokke. Men har lest på XDA at det skal gå fint, bare velge klokke i nedtrekks-menyen i appen.

Er det noen som vet noe om dette evt har erfaringer med det ? 

Lenke til kommentar

Gratulerer med dagen, Android, 10 år idag siden offisiell launch!

 

 

When Google finally took the wraps off Android on Sept. 23, 2008, it partnered with HTC, a little-known company that made smartphones carrying the brand names of other companies. The carrier partner was T-Mobile, half a decade before the Un-carrier campaign, when the company was still a struggling last-place national player...... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...