Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 9 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan fungerer  tilbakekjøps greiene til samsung? Er det slik at om jeg leverer med en iphone x 256gb så får man 5.6k i rabatt på noten + 2000kr fra samsung så totalt 7600kr? Skal prøve igjen med en note selv om note8 gikk i retur etter noen dager :p Ser lekker ut, men det er litt synd at note bare er en s9 med penn nå.. de burde gjort litt om på lanseringene slik at den ikke får en gammel prosessor som er brukt i s9 i lengre tid når de skal prise dem så høyt.

Endret av minim
Lenke til kommentar

Hvordan fungerer  tilbakekjøps greiene til samsung? Er det slik at om jeg leverer med en iphone x 256gb så får man 5.6k i rabatt på noten + 2000kr fra samsung så totalt 7600kr? Skal prøve igjen med en note selv om note8 gikk i retur etter noen dager :p Ser lekker ut, men det er litt synd at note bare er en s9 med penn nå.. de burde gjort litt om på lanseringene slik at den ikke får en gammel prosessor som er brukt i s9 i lengre tid når de skal prise dem så høyt.

Ifølge Samsung sin side om innbyttetilbudet så får du 6600 kroner for en iPhone X 256 GB:

https://www.samsung.com/no/offer/online/upgrade/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

men om man går inn på den linken under hvor man kan velge verdivurdering oppgir de 5600kr i tillegg til de 2000kr som samsung kommer med. Stemmer vel det du sier, men da begynner det å bli fristende å selge på finn fremfor å bytte inn :)

 

Det er kun innbytte av Samsung-modeller du får 2000 kroner for, iPhone og andre merket gir 1000 kroner. Så 6600 kroner er nok korrekt. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem har best tilbud? Virker som de fleste kjører 9990kr på den rimligste.

 

Det ser ut som komplett.no har svart på lager, er det en feil eller har de fått inn tidlig?

https://www.komplett.no/product/1077947/mobil/mobiltelefon/samsung-galaxy-note9-128gb-sort#

Lanseringsdatoen er uansett 23 august uansett om de har fått den inne eller ei. Står nedenfor lagerstatus.

Lenke til kommentar

Hva den koster UTEN abo er jo det viktigste for sammenligningens skyld...

Det er den prisen jeg skrev lengre opp...

 

EDIT; Ser nå hva du skal frem til, den koster 12499 dersom du ikke er eller ønsker å bli telenor kunde, eller kjenner en telenor kunde som kan kjøpe den for deg... Du binder deg dog ikke i noen form om du kjøper den til "telenorkunde" prisen.

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

Lurer på hvilke nettbutikker som legger med ekstra tilbehør ved forhåndsbestilling. Vet Power legger med trådløs ladeplate. Aner noen om lignende tilbud?

Jeg gikk for denne ( muligheten er borte i dag så gjaldt tydeligvis bare lanseringsdagen)

Kunne helst ønsket meg trådløse AKG høretelefoner men tar gjerne imot ladeplaten til 1000kr

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Hva mener folk ang S9+ vs S9 Note?

 

Note har noe bedre hardware, og prisforskjellen ser ut til å være liten, bortsett fra at man får med handsfree proppene med S9+...

brukeropplevelsen blir sikkert klin lik om man ikke bruker pennen. Er jo knapt forskjell på dem hw messig. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...