Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 9 tråden


Anbefalte innlegg

Jeg venter og svar fra Power. Først fikk jeg beskjed om å ringe Samsung support og høre. Og de hadde ikke noen slik kampanje for note 9. Etter å ha kontaktet Power igjen, så fikk jeg beskjed om at jeg måtte bestille dette inne på Samsung member appen. Det var heller ikke mulig. Så skulle de opprette en sak. Etter det har jeg ikke hørt noe. Uansett om det er noe Samsung eller Power har gjort galt, så er dette noe Power har lovet oss, og ikke Samsung selv. Får håpe på en løsning snart. Har du forresten en kopi av kampanjebeviset som Power hadde? Jeg stolte på Power, og trodde ikke jeg trengte å ta noen screenshot av kampanjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann folkens! Bestilte endelig Note 9 i går etter å ha brukt iPhone de siste 3 årene av og på. Note 3, som jeg hadde i rundt to år, er fortsatt min favoritttelefon og håper det blir minst like bra denne gangen!

 

Bestilte på Telenor, selvfølgelig 512gb-versjon til prisen de selger den for. (Som forøvrig ble/blir sendt i dag, var litt heldig med bestillingstidspunkt)

 

Må med dette også bytte ut min Apple Watch Series 2, noen av dere her som også har smartklokke samtidig? F.eks. Gear s3 eller forhåndsbestilt Galaxy Watch?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk 2k på konto i dag for min gamle knuste S5. Var en god deal å prøve Note9 i noen uker :p 

 

Heisann folkens! Bestilte endelig Note 9 i går etter å ha brukt iPhone de siste 3 årene av og på. Note 3, som jeg hadde i rundt to år, er fortsatt min favoritttelefon og håper det blir minst like bra denne gangen!

Bestilte på Telenor, selvfølgelig 512gb-versjon til prisen de selger den for. (Som forøvrig ble/blir sendt i dag, var litt heldig med bestillingstidspunkt)

Må med dette også bytte ut min Apple Watch Series 2, noen av dere her som også har smartklokke samtidig? F.eks. Gear s3 eller forhåndsbestilt Galaxy Watch?

Godspeed! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heisann folkens! Bestilte endelig Note 9 i går etter å ha brukt iPhone de siste 3 årene av og på. Note 3, som jeg hadde i rundt to år, er fortsatt min favoritttelefon og håper det blir minst like bra denne gangen!

 

Bestilte på Telenor, selvfølgelig 512gb-versjon til prisen de selger den for. (Som forøvrig ble/blir sendt i dag, var litt heldig med bestillingstidspunkt)

 

Må med dette også bytte ut min Apple Watch Series 2, noen av dere her som også har smartklokke samtidig? F.eks. Gear s3 eller forhåndsbestilt Galaxy Watch?

Anbefaler virkelig å prøve med/uten deksel.

Har en Xiaomi datterselskap klokke som jeg bruker litt av-og på da jeg ikke var vant til å ha klokke fra før av, og den ikke er veldig smart, men den har ca 1 ukes batteritid.

 

Sitter egentlig å sikler litt på Galaxy Watch, den virker som det åpenbare valget om man vil ha smartklokke fra Samsung :)

Lenke til kommentar

Anbefaler virkelig å prøve med/uten deksel.

Har en Xiaomi datterselskap klokke som jeg bruker litt av-og på da jeg ikke var vant til å ha klokke fra før av, og den ikke er veldig smart, men den har ca 1 ukes batteritid.

 

Sitter egentlig å sikler litt på Galaxy Watch, den virker som det åpenbare valget om man vil ha smartklokke fra Samsung :)

Den klokken virker nesten som et av de beste smartklokkene på markedet uansett merke egentlig. Samsung har fått til batteritid på en smartklokke noe de fleste ande mangler utenom de som er svært begrenset funksjonalitet på. Er spent på å se om den varer i 4-5dager i snitt for da frister det fælt å skifte ut Apple watchen med en slik.

Lenke til kommentar

Jeg har iallfall bestilt Galaxy watch 46mm fra komplett. Får med dual charger, som jeg hadde tenkt å kjøpe uansett, så litt billigere totalt sånn sett. La også merke til at Galaxy Watch koster 1000kr mindre enn Gear S3 når den kom ut.

 

Har hatt Gear S3 til nå og når den sluttet å funke var igrunn valget klart. Bestilte med en gang de åpnet for forhåndsbestilling av Galaxy Watch.

Lenke til kommentar

Anbefaler virkelig å prøve med/uten deksel.

Har en Xiaomi datterselskap klokke som jeg bruker litt av-og på da jeg ikke var vant til å ha klokke fra før av, og den ikke er veldig smart, men den har ca 1 ukes batteritid.

 

Sitter egentlig å sikler litt på Galaxy Watch, den virker som det åpenbare valget om man vil ha smartklokke fra Samsung :)

Skulle gjerne gått uten deksel, men med to toåringer i hus går dessverre en og annen mobil i bakken et par ganger i uka. Blir selvfølgelig passende bedre på ny mobil, men kan alltids skje.

Har bestilt noen tempered glass til å ha foran, men får ikke de før tidligst neste uke, er vel bare nødt til å være forsiktig :)

Lenke til kommentar

Jeg har iallfall bestilt Galaxy watch 46mm fra komplett. Får med dual charger, som jeg hadde tenkt å kjøpe uansett, så litt billigere totalt sånn sett. La også merke til at Galaxy Watch koster 1000kr mindre enn Gear S3 når den kom ut.

 

Har hatt Gear S3 til nå og når den sluttet å funke var igrunn valget klart. Bestilte med en gang de åpnet for forhåndsbestilling av Galaxy Watch.

Enig, Dual Charger virker som en god deal å få med, enig i det. Glad den ikke koster noe mer enn 4k, syntes det er ca der smertegrensa bør ligge. Betalte 4k for min Apple Watch for to år siden, men å skulle kjøpe årets modell til 4,7k var litt uaktuelt.

 

Tror jeg får se om jeg kan hoste opp litt bursdagspenger for å lette samvittigheten om jeg skal kjøpe klokke også. Etter to år har jeg nok blitt ganske avhengig av smartklokke, selv om jeg sa i starten at det var det jeg ikke skulle bli..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle gjerne gått uten deksel, men med to toåringer i hus går dessverre en og annen mobil i bakken et par ganger i uka. Blir selvfølgelig passende bedre på ny mobil, men kan alltids skje.

Har bestilt noen tempered glass til å ha foran, men får ikke de før tidligst neste uke, er vel bare nødt til å være forsiktig :)

Personlig foretrekker jeg de fleste telefoner med deksel, men Note 3 og 4 var unntaket for min del :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...