Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 9 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Etter den nye oppdateringen har Smart Call fått problemer. Hver gang jeg går inn på telefon eller kontakter, så kommer det opp Smart Call stopper gjentatte ganger. Meldingen kommer da opp mange ganger når jeg prøver å komme videre. Vet noen av dere om en fix til dette? Jeg har egentlig ikke lyst å reinstallere telefonen heller.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Simkin skrev (4 timer siden):

Mytrendyphone.no

Men slike ting pleier å være dyrt, hadde heller sett til eBay på sånt.

Problemet er at jeg herpa skjermen så kraftig at det faller glassbråt av den hele tida, vet ikke om eg vil vente lenge på ny skjerm 😛 Må bytte bakglasset også.

 

Men om det blir dyrt vurdere eg bare å bestille nyere Note :)

Lenke til kommentar
morgan_kane skrev (52 minutter siden):

Problemet er at jeg herpa skjermen så kraftig at det faller glassbråt av den hele tida, vet ikke om eg vil vente lenge på ny skjerm 😛 Må bytte bakglasset også.

 

Men om det blir dyrt vurdere eg bare å bestille nyere Note :)

Tror nok det da heller lønner seg å kjøpe en ny, ser ut som lcd til Note 9 koster 3000.

Kan anbefale teleoutlet om du ikke må ha splitter ny telefon, de har bl.a Note 9 og 10 til fine priser, kjøpte selv en Note10 der i Grade A+ med ny skjerm, batteri og bakdeksel til 6499, men du får Note10/10+ i Grade B til 4500/5000kr. Med DnB Mastercard får du 10% rabatt.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...