Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 9 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og jeg kjøpte denne på torsdag hos Elkjøp for 9 990,00 :( Det er vel ingenting jeg kan gjøre med det nå, kan vel ikke klage på det heller...

 

Jeg og...

Forsøkte meg på en "prisgaranti" hos Komplett da jeg fant telefonen for rundt den samme summen som Elkjøp, da hos Telia..

 

Siden jeg hadde handlet telefonen som "bedrift" gjaldt ikke prisgaranti overhodet :hm:

 

Har vurdert å levere tilbake telfonen som en ren prinsippsak - benytte meg av "åpent kjøp" eller hva de kaller det, men har jo brukt telefonen i snart 2 uker nå og kan vel bare glemme det..

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Siden jeg hadde handlet telefonen som "bedrift" gjaldt ikke prisgaranti overhodet :hm:

 

 

Alt dette står fint forklart i betingelsene deres, reklamasjonsrettighetene dine er også svakere som bedrift enn som privatperson. Å sippe over at du ikke har satt deg inn i ting i forkant blir for dumt.  :ninja:

Endret av Nwader
Lenke til kommentar

er da i utgangspunktet angrefrist på mobil? Har iaf nylig levert inn en mobil på angrefrist uten problemer, men den var såvidt brukt...

 

På Elkjøp? (Det går på nettkjøp hos dem, men ikke i butikk. Men vet ikke om det går når mobilen er brukt da.)

 

5. Returrett i forbindelse med åpent kjøp

I de tilfeller hvor varene kjøpes fra våre Partnere tilbys ikke 50 dagers returrett slik denne fremkommer på elkjop.no. Ved retur av varer fra Partner må Partner kontaktes for vilkår og for nærmere beskrivelse av hvordan retur skal gjennomføres.

For kjøp hvor Elkjøp Norge AS er selger tilbys 50 dagers returrett med de begrensninger som følger av Elkjøps 100 % fornøyd-garanti. Ta med produktet, kvittering og eventuell emballasje til butikk innen 50 dager, så får du enkelt og greit pengene for kjøpet tilbake. Produktet må være i tilnærmet samme stand. 

Det er noen unntak: Mobiltelefoner med og uten abonnement, produkter med abonnement, programvare, spill og film med brutt emballasje, samt Epoq-kjøkken og spesialbestilte kjøkkendeler.

Endret av nor50
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...