Gå til innhold

God of War får strålende anmeldelser


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GoW og GoW2 er noen av mine favorittspill noen sinne, så dette gleder jeg meg til. Noen som vet om det er mye forskjell på PS4 og PS4 Pro for GoW? Hvis det er det må jeg jo nesten vurdere å oppgradere...

Forsjellen er at Pro har 4K, er samme details på begge og stort sett lik FPS, holder 30, med noen drops. Pro har også ein mode som kjører i 1080p, men med unlocked fps, som er mellom 45-50 for det meste, men 60 i noen cutscenes.

 

Personligt velger eg å beholde min vanlige PS4 siden det er ein stund til det spillet eg skal ha etter GoW, so er sjangs for et prisfall på PS4 Pro, også venter eg på meir utvalg av PC sjermer mellom 27-28" med HDR, noe det er lite av idag.

 

Anbefaler og sjå denne filmen viss du vil vite meir om preformance, men er noen monsters/location spoilers viss sånt plager deg.

 

Endret av Noiz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Synes det var ganske så skuffende lite forskjell på PS4 og PS4Pro Resolution Mode...En ser en forskjell om en studerer bilde. Men overraskende liten forskjell? 

 

https://www.youtube.com/watch?v=6VB3aIdXu_U

 

Dette er jo en youtube video, aka komprimert. Lite egnet for å vise forskjellen...

Fult klar over at YT komprimerer. Men en klarer fint å se forskjell på andre spill så det er ikke noe problem. Nå har jeg sett på Digital Foundry sin video også. Og der ser en det litt bedre. Men alt i alt veldig små forskjeller her slik synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...