Gå til innhold

Nora Mørk truer med å trekke seg på landslaget.


Anbefalte innlegg

Hvis hun virkelig genuint føler seg ekstremt plaget av de bildene (som hun selv tok?), så skjønner jeg ikke hun selv fortsetter å bringe det i fokus. 

 

Hva har det å si om hun tok dem selv? Hva hvis noen stjeler bilder av barna sine som bader nakne i hagen, er det mer greit bare fordi man tok bildene selv?

 

Å gjøre et poeng ut av at hun tok bildene selv, som jeg har sett et par ganger i tråden, er for dumt. Hun fortjener selvfølgelig sympati fordi det er ikke gøy at privatbilder kommer på avveie, selv i saker der det ikke er snakk om nakenbilder.

 

At hun selv durer frem i mediene slik hun gjør er på mange måter negativt for henne selv, men det er jo forståelig at hun blir sur og kjendiser får ofte mer oppmerksomhet. Hadde det vært en tilfeldig jente så hadde ikke mediene giddet å skrive om det engang uansett hvor mye hun forsøkte.

 

Skulle likt å se reaksjonene til folka her som tydeligvis synes det er en ikke-sak hvis nakenbilder av dem ble spredt rundt og vist i offentlige medier. At bildene går på rungang hos kolleger, bekjente og hele nettverket. Sikkert følt at det var helt greit regner jeg med(?).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...

Skulle likt å se reaksjonene til folka her som tydeligvis synes det er en ikke-sak hvis nakenbilder av dem ble spredt rundt og vist i offentlige medier. At bildene går på rungang hos kolleger, bekjente og hele nettverket. Sikkert følt at det var helt greit regner jeg med(?).

Jeg tror egentlig at akkurat det skulle jeg ha håndtert rimelig greit.

 

Det er ikke gitt at alle har samme forhold til det som meg, og jeg respekterer at noen synes at det er fælt.

 

Jeg tror helt sikkert at jeg kunne ha kommet på noe annet, privat som jeg ikke ville ha likt å se på avveie.

 

-k

Lenke til kommentar

Skulle likt å se reaksjonene til folka her som tydeligvis synes det er en ikke-sak hvis nakenbilder av dem ble spredt rundt og vist i offentlige medier. At bildene går på rungang hos kolleger, bekjente og hele nettverket. Sikkert følt at det var helt greit regner jeg med(?).

 

 

Nå har jeg vært fremsynt og smart nok til å anlegge en kropp som ikke selv den mest desperate ønsker å se naken, så jeg føler meg veldig trygg her.

 

Et tips til flere der, altså...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg føler at vi ikke får hele bildet her, for det er mye som ikke henger sammen.

 

Det sies at telefonen ble hacket, men det er svært få mennesker som har kompetanse til å hacke en mobiltelefon sånn uten videre. Med hacking menes at man klarer å omgå sikkerheten. Å finne ut passordet eller gå inn på en usikret enhet er ikke hacking.

 

Mørk gir uttrykk for at hun plages av tanken på at så mange har tilgang til såpass private bilder av henne, samtidig tror jeg hun er oppegående nok til å forstå at mediedekningen vil føre til en hundretusendobling av hvor mange som ser bildene. Jeg tror derfor dette handler om noe annet enn at hun plages av å nakenbilder liggende på nettet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Til dem i tråden som lurer på hvordan hun ble hacket - det stod for noen mnd. siden at telefonen var hacket gjennom app. Jeg tror også at mannen som hacket har innrømmet forholdet, og godtatt boten.

 

Jeg lurer litt på hvilken app og hvilken telefon det er snakk om. Om dette er snapchat og iphone burde verden varsles..

 

Edit:

At håndballforbundet ikke bare går ut og beklager treg reaksjonstid skjønner jeg ikke. Hva angår juridisk støtte til å saksøke verden, er jeg på håndballforbundets side.

Endret av Hr.Senior
Lenke til kommentar

Til dem i tråden som lurer på hvordan hun ble hacket - det stod for noen mnd. siden at telefonen var hacket gjennom app. Jeg tror også at mannen som hacket har innrømmet forholdet, og godtatt boten.

 

Jeg lurer litt på hvilken app og hvilken telefon det er snakk om. Om dette er snapchat og iphone burde verden varsles..

 

Som sagt for et par poster siden; Mia Landsem meldte på Reddit at det ikke var Android telefon, og ikke via add-on. Så altså, enten en Doro, eller Windows telefon da? :p Tenker det er rimelig trygt å anta det var en iPhone ja.. Og videre at de ikke vil ut med hvordan selve "hackingen" faktisk ble gjort. Taler for at det er å gjette passordet til noen uten 2-faktor autentisering. Det vil fortsette å fungere, og de ønsker ikke å gi noen flere "gode" ideer. Samt "bonus", de slipper å innrømme at Nora har vært idiot (som ikke må forveksles med å ha litt skyld selv.)..

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

 

Hvis hun virkelig genuint føler seg ekstremt plaget av de bildene (som hun selv tok?), så skjønner jeg ikke hun selv fortsetter å bringe det i fokus. 

 

Hva har det å si om hun tok dem selv? Hva hvis noen stjeler bilder av barna sine som bader nakne i hagen, er det mer greit bare fordi man tok bildene selv?

 

Det var bare for å avklare om hun hadde blitt snikfotografert (som i al fall i mine øyne hadde vært mye værre) eller ikke.  Hvis hun selv har tatt dem, må jeg nesten anta hun 1) er fornøyd med de og 2) har sendt dem videre selv også - hva er ellers poenget med å ta bildene i utgangspunktet?   Når man først gjør det, må man nesten regne med at de kan komme på avveie.   

 

Men joda, jeg forstår det er flaut, jeg ville vært flau i noen dager også, helt sikkert, men jeg ville ikke ha tatt opp temaet igjen måneder etter.  

Lenke til kommentar

 

er det så rart at noen har lyst på sexy bilder av seg selv de kan se tilbake på når de er blitt gammel og grå? 

 

 

Kommer an på hva slags bilder det dreier seg om, hvorvidt jeg fester lit til at det bare er "for å mimre" om egen fordums skjønnhet.

 

Er de omtalte bildene bare forholdsvis uskyldige toppløs bilder, eller nærbilder av dåsa eller hun har seg med en dildo etc? (unnskyld språket)

 

Når man ser hvor mye snørr & tårer hun har "prestert" får man i alle fall inntrykk av at det må være noe forferdelige greier på avveie (?) :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er faktisk ikke så ille. Noen bilder av rumpa hennes fra siden og bakfra, ett bilde er av underlivet forfra (du ser ikke noe til musa, bare fronten) noen rumpebilder uten truse på (igjen, du ser ikke noe avslørende). Finner ingen pupperbilder. Er mest bilder i undertøy. 

 

ok takk, greit å få vite.

 

Ingen tvil om at hun tar det tungt, men kunne jo vært verre.

 

Håndballjenter har kledd av seg før, så hun "er ikke alene", Det var også ganske uskyldig.

 

https://www.nrk.no/hordaland/handballjenter-i-sexy-kalender-1.7367086

Lenke til kommentar

 

 

Hvis hun virkelig genuint føler seg ekstremt plaget av de bildene (som hun selv tok?), så skjønner jeg ikke hun selv fortsetter å bringe det i fokus. 

 

Hva har det å si om hun tok dem selv? Hva hvis noen stjeler bilder av barna sine som bader nakne i hagen, er det mer greit bare fordi man tok bildene selv?

 

Det var bare for å avklare om hun hadde blitt snikfotografert (som i al fall i mine øyne hadde vært mye værre) eller ikke.  Hvis hun selv har tatt dem, må jeg nesten anta hun 1) er fornøyd med de og 2) har sendt dem videre selv også - hva er ellers poenget med å ta bildene i utgangspunktet?   Når man først gjør det, må man nesten regne med at de kan komme på avveie.   

 

Men joda, jeg forstår det er flaut, jeg ville vært flau i noen dager også, helt sikkert, men jeg ville ikke ha tatt opp temaet igjen måneder etter.  

 

Er da mest sannsynlig at de ble snappet opp da de skulle bli automatisk sikkerhets kopiert av telefonen til min sky eller lignende.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvis hun virkelig genuint føler seg ekstremt plaget av de bildene (som hun selv tok?), så skjønner jeg ikke hun selv fortsetter å bringe det i fokus.

 

 

Hva har det å si om hun tok dem selv? Hva hvis noen stjeler bilder av barna sine som bader nakne i hagen, er det mer greit bare fordi man tok bildene selv?

 

Det var bare for å avklare om hun hadde blitt snikfotografert (som i al fall i mine øyne hadde vært mye værre) eller ikke.  Hvis hun selv har tatt dem, må jeg nesten anta hun 1) er fornøyd med de og 2) har sendt dem videre selv også - hva er ellers poenget med å ta bildene i utgangspunktet?   Når man først gjør det, må man nesten regne med at de kan komme på avveie.   

 

Men joda, jeg forstår det er flaut, jeg ville vært flau i noen dager også, helt sikkert, men jeg ville ikke ha tatt opp temaet igjen måneder etter.

Er da mest sannsynlig at de ble snappet opp da de skulle bli automatisk sikkerhets kopiert av telefonen til min sky eller lignende.

I så fall synes jeg det er jævlig dårlig gjort å ikke advare andre om fremgangsmåten som ble brukt. Og om det er slik at det ikke finnes noen måte å beskytte seg på, så er det litt hold i argumentene om at man rett og slett burde la være å ta naken bilder av seg selv..

Lenke til kommentar

Er faktisk ikke så ille. Noen bilder av rumpa hennes fra siden og bakfra, ett bilde er av underlivet forfra (du ser ikke noe til musa, bare fronten) noen rumpebilder uten truse på (igjen, du ser ikke noe avslørende). Finner ingen pupperbilder. Er mest bilder i undertøy. 

Dette høres ut som hva tenåringer driver daglig med på snapp  :rofl:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...