Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2017


Anbefalte innlegg

attachicon.gifScreenshot_20171127-141352.jpg

 

Ble disse 2 her da. Siden det ikke gikk Ann å avbestille så får jeg teste asusen vers msien og se hvem jeg liker best og levere den. Men mest sannsynlig beholder vi msien pga bra temp og vannkjøling

 

Ble seahawk på meg også, takk for tips. EVGA Classified bråker noe sinnsykt så returnerer det.

Endret av Nwader
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

https://www.multicom.no/campaign.aspx?q=fl:3731;s:11;ps:100

 

edit (kommentaren forsvant):

Ingen kjempetilbud for min del hos Multicom, men det ser ut som at enkelte produkter er satt ned en del¹, så det kan være at noen finner et og annet gullkorn.

 

¹ Med forbehold om at ikke bare er juksetilbud, for jeg har ikke sjekket opp mot prisguide og -jakt.

 

99% av salgsvarer på Multicom er som regel utgående/sære produkter, og aldri det nyeste og beste.

Lenke til kommentar

Har logitech z-2300 fra før, men de er vel godt 10år nå, og den ene høytalaren spiller lavere enn den andre, spesielt merkes dette ved lav lyd. Dessuten skrangler den noe voldsomt, og subben lager en plagsom høy buzzzz lyd etterhvert.

 

 

Vil dette vær en ok erstatting ? Eller er dette mye dårligere? http://cdon.no/elektronikk/logitech-z333-2-1-p35630999

Eg hadde gått for M-Audio Studiophile AV eller Creative GigaWorks T20. Her får du mye (mye mer) for pengene. Evt Bose Companion 2.0. Om du glad i Bose lyd, så er ikkje det så gale valg heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke fulgt med på pc-fronten i det siste, men hvordan er https://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/LE80X4002GMX/lenovo-ideapad-320s-14-barbar-pc-mineralgra?

 

Skal bare bruke laptopen til surfing, viaplay/tv2 sumo.

 

 

Selv vanlig surfing kan bli en pain in the ass. Min far har en PC med lignende specs og med kun 4 GB er det begrenset hvor mange faner man kan ha oppe i nettleseren, og med den prosessoren er det begrenset med ting man kan holde på med samtidig. Jeg vet at Sumo krever at man har en litt bra PC om man skal ha en god opplevelse der, så vær obs på det. Jeg som har en gaminglaptop med i7-prossessor, 16GB ram og Nvidia 1080 grafikkort kunne aldri gått til en PC som er tregere igjen.

Lenke til kommentar

Har logitech z-2300 fra før, men de er vel godt 10år nå, og den ene høytalaren spiller lavere enn den andre, spesielt merkes dette ved lav lyd. Dessuten skrangler den noe voldsomt, og subben lager en plagsom høy buzzzz lyd etterhvert.

 

 

Vil dette vær en ok erstatting ? Eller er dette mye dårligere? http://cdon.no/elektronikk/logitech-z333-2-1-p35630999

Har Z2300 selv og tviler sterkt på at noen kommer noensinne til å lage bedre datahøyttalere.

 

De ble laget med klasse AB forsterker, noe som jo er uhørt i dag.

 

-Men følger spørsmålet ditt og håper noen vet om bedre høyttalere nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oi, bestilte en pc skjerm hos Elkjøp sent fredag kveld, den hentet jeg hos utleveringsstedet i dag (mandag) :D Betalte ikke ekstra for frakten. 5-12 arbeidsdager sto det vel på nettsiden, og forventet ankomst fra posten var ikke før på torsdag.

 

Skjermen jeg kjøpte er en BenQ Zowie XL2411, er fornøyd så langt, eneste dårlige er at jeg har funnet en død/stuck pixel, men må virkelig lete etter den for å finne den så gidder ikke å lage noe sak ut av det.

Endret av Joraun
Lenke til kommentar

Oi, bestilte en pc skjerm hos Elkjøp sent fredag kveld, den hentet jeg hos utleveringsstedet i dag (mandag) :D Betalte ikke ekstra for frakten. 5-12 arbeidsdager sto det vel på nettsiden, og forventet ankomst fra posten var ikke før på torsdag.

 

Skjermen jeg kjøpte er en BenQ Zowie XL2411, er fornøyd så langt, eneste dårlige er at jeg har funnet en død/stuck pixel, men må virkelig lete etter den for å finne den så gidder ikke å lage noe sak ut av det.

 

Så lenge du ikke bryr deg er det jo ikke så farlig. Men om det skulle bli et irritasjonsmoment. Så finnes det flere triks man kan prøve for å få liv i, eller "løsne" piksler. Bare å google "stuck pixel" eller noe slikt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...