Gå til innhold

Den store tråden om Red Dead Redemption 2


neeeeii

Anbefalte innlegg

Jeg så ikke dette komme, for å si det mildt! 

 

OBS! Dette er ikke en del av et mission, men jeg anbefaler å ikke se klippet hvis du ikke er ferdig med story mode. Klippet avslører dog ingenting kritisk eller viktig da det igjen ikke er del av historien, men er kun en liten detalje i spillet. 

 

 

Anbefaler at du legger ved en spoiler alikevel.

 

 

Selv om det som skjer i klippet ikke nødvendigvis spoiler noe særlig, så er hele videoen en eneste stor spoiler på at det ikke er Arthur Morgan du spiller med

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Takk til den som rapporterte videoen og beskriver videoens innhold i rapport-teksten, slik at historien blir ødelagt/spoilet for hele mod-teamet. Du har med det plassert deg selv på listen min!   :hrm:

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Aldri sett en multiplayer med så mye griefing før. Folk skyter deg tvert man ser deg og dør du spawner du bare 20m unna dem og dem kan fortsette i evig tid. fleste venter ved tradere også så når du kommer med skins og kjøtt så skyter dem deg og det beste ? Du kan ikke ta hevn for så fort du snakker med en trader så er du udødelig, så må sitte å se på at dem selger det jeg har jobbet så hardt for.

 

Åpen pvp er akkurat det jeg hadde håpet på men samtidig funkerer det absolutt ikke når folk har auto-aim....hadde det vært free aim kunne du lett ha stukket av fra battles men nå headshotter jo alle 100%.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Innlegget ble rapportert for 10 timer siden uten at det ble gjort noe. Så da prøvde jeg igjen.

Til opplysning er det ingen grunn til å rapportere noe flere ganger, det skaper bare irriterte moderatorer.  :wee: 

 

Én rapport er mer enn nok. Og dere må ikke være så "hårsåre", innlegget inneholder allerede advarsel, det er godt nok. 

 

Men vi stopper spoiler-pratet her, da det er OT.

 

 

Personlig stoppet jeg å spille etter 3-4 timer. Framerate var for lav, etter min standard, på en vanlig PS4, så jeg velger å vente på pc-release.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Aldri sett en multiplayer med så mye griefing før. Folk skyter deg tvert man ser deg og dør du spawner du bare 20m unna dem og dem kan fortsette i evig tid. fleste venter ved tradere også så når du kommer med skins og kjøtt så skyter dem deg og det beste ? Du kan ikke ta hevn for så fort du snakker med en trader så er du udødelig, så må sitte å se på at dem selger det jeg har jobbet så hardt for.

 

Åpen pvp er akkurat det jeg hadde håpet på men samtidig funkerer det absolutt ikke når folk har auto-aim....hadde det vært free aim kunne du lett ha stukket av fra battles men nå headshotter jo alle 100%.

Helt enig. Håper det her blir fikset på. Heldigvis fortsatt bare beta. Er ellers fornøyd med online delen, bare den auto aim greia ødelegger for mye av moroa..

Lenke til kommentar

Aim assist ødelegger hele opplevelsen. Skal være skill som avgjør ikke hvem som trykker på autoaim fortest.

Hvorfor er det ikke "skill" hvis du har aim-assist? Du må fortsatt velge hvor du skal sikte og time skuddet ditt riktig for å treffe. Har Call of Duty aldri gått på skill? Ganske heftig aim-assist der. Og husk at RDR2 er ikke noe e-sport game der alt må gjøres manuelt. Du spiller et casual onlinespill på konsoll. Å si at det er aim-assist som skiller mellom "skill" og ikke "skill" er ganske merkelig. Spillet hjelper deg så mye uansett.

 

Er det skill med radar/minimap? Hvorfor er det mer OK enn aim-assist?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er så galt med aim-assist på et konsollspill der alle har det? Det blir større fokus på taktikk og bruk av cover og ikke bare hvem som er flinkest til å bevege siktet med joysticken.

 

Hvorfor klage over at folk har aim-assist? Du har det jo selv også. Om de dreper deg så er de bedre enn deg da dere stiller likt på slagmarken.

 

Funker heller dårlig når verdenen er åpen PvP som det er nå. Nå er det enten drep eller bli drept mentalitet som foregår. Det er nytteløst å ri vekk på hest f.eks siden dem bare locker headshot uansett. Selv i game modes så er det like tafatt siden det handler fint lite om taktikk og ferdigheter men mer om hvem som ser hverandre først. 

 

Mener første RDR Online hadde free aim lobbyer, burde vært det her også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...